jou

.päivänä tänä mitä teenkään.
en niin mitään kai…mitääntekemätön olen…saamaton nahjus…
uraputketon ohjus…
missä on toivo ja uni…
tai siis toivoa on hieman,ohutta alapilveä…on kuitenkin ja se voi voimistua…
toivon ettei toivo jätä tätä märehtijätä…
mutta uniseni voisit muistaa mua…mulla alkaa olla ikävä kunnon seuraa, jota toisinaan
vietämme öiseen tai vaikka muuhunkin aikaan…kyllähän tiedän suuri ystäväni, etten
tavoilalni ja toiminnallani edesauta kovinkaan hyvin aina haluasi saapua pieneen matalaan
majaseeni…pyydän kuitenkin…saavu oi auvo ja onni, lupaan olla kiltisti sitten taas…ainakin
vähän aikaa…kunnes pyhä ja kallis lupaukseni unhoittuu ja painuu taivaanrannan taa muistuakseen
mieleen taas kun on tarve…
tiukka jenkka…vaan ei mittään…mie en syytä sua tai kettään,en ees itteeni…parhaamme teemme kaikki
tai useimmat enimmäkseen ja virheitä sattuu kelle minkäkin verran…
jeps…moi ja hiiohoi…ankkorna laskekaatten ja lampahat ja etanakotiloiset mustat nuo…

Näimpä niimpä kysympä sinulta doctor Foo, että olenko minä rasittunut vain vähän, paljon vai hyvin paljon? Vihje: Laskeppa se ämmien määrästä… :laughing:

Hiiirrrvveen hidas automaatti on tämä vastausautomaatti Foomat… :smiley:

Jos suostut, ettet vastaa mitä vaan, jos kysyn mitävään, niin laitan tässä yhden: Mikä on sääntö numero 62?

Paljonko kello on silloin kun on liian vähän aikaa?

Pari kysymystä minullakin.

Aamubussissa minulle täysin tuntematon naisihminen vilkuilee minua. Toisinaan tuntuu kuin hän yrittäisi hymyillä.
Onko minulla aihetta huolestua? Onko hän mahdollisesti joku agentti, suojelupoliisin lähettämä tarkkailija tai ulkoavaruudesta tullut tutkija joka haluaa leikellä minut näytesiivuiksi ja lähettää kotigalaksiinsa kiertävän sirkuksen lasipurkkiin säilötyksi näyttelyesimeeksi?

Toinen kysymys:
Minne ovat joutuneet paremmat villasukkani? Ne äidin kutomat joita olen varjellut läpi vuosikymmenen, edes kertaakaan pesemättä ettei lampaanvillan luonnollinen rasva eli lanoliini häipyisi viemäriin liuotettuna pois suojaamasta herkkiä varpaitani.
Missä ihmeessä ne ovat?

Toivon pikaista vastausta, sillä olen näistä asioista todella huolissani.

Foo, huhuu… Minua mietityttää, että jos siirtäisi kaikki kellot Suomessa viisi minuuttia taaksepäin, niin olisinko silloin ajoissa joka paikassa?

Ei taida olla doctor Foon lähikirjasto vielä auki, kun ei pääse vastaamaan.
En ole Foon asistentti, mutta tuosta MM:n sukkaongelmasta tuli mieleen että olisikohan siellä mökin ullakolla majaileva hiirirouva tarvinnut lämmintä pesäpaikkaa piakkoin ilmestyvälle perheenlisälle?

.ourait,nyt sitten tänne poks ja pomps…
salainen suunnitelma julkisella mediaalustalla…
seuraavaa pöhköä: oli ihan orastava valonpilkahdus tänään synkistelyyn livahtamassa, mutta
löysin tosi hyvän argumentin sen eliminoimiseksi…en voi syytä kertoa, koska se olisi liian paljastavaa…
kuitenkin onnistuin sabotoimaan itseäni…toinen syy, etten halua voida hyvin tai paremmin on pelko:
joutuisin taas yrittää kohdata pelkojani ja ei niitä päin meno ole asiaani ainakaan lyhyellä tähtäimellä
ajateltuna auttanut, päinvastoin,olen pahemmassa jamassa kuin pitkään aikaan…
olen oppinut edellisestä seuraavaa: älä yritä pikku-foo olla avoin…koeta oppia rooleja ja sääntöjä
joiden puitteissa nykymaailma toimii…sinun avoimuutesi herättää vain hilpeyttä ja vieroksuntaa,
se on väärä tapa toimia…ole avoin omissa oloissasi ja opettele näyttelemään ulkomaailmassa,
siellä ei sinun avoimuuspyrkimyksesi ole must ja hot…tai ole avoin sitten, kun et oikeasti enää
ole riippuvainen palautteesta,ole oma itsesi,seko,onneton,
äääääässssh,taas suollan peetä…muutan maalle maan alle matalan puun alle manan majan
liepeille manaan maahisia ja möyrin mullassa…vaihtoehto eko eimikään mitättömyys…
miksi haluan olla mitään,ei minusta mihinkään ole tämän maailman mittapuilla,en halua olla,
en osaa, en uskalla, ei mulloo mitään todellista tarjottavaa,miksi pitää koettaa esittää, että olisi–
tarve päteä, muka auttaa…höööööööööö…
meen mä sinne maalle kai takas ja hautaudun syrjään,siis enemmän maalle kuin nyt…
asiaa kannattaa kuitenkin vähän suunnitella…ja sopia…on siellä omat mahkut kuitenkin ja
jotain tukea jota osaan ottaa pyytämättä…sanaton sopimus…
VAAN MUISTA VÄHÄN SUUNNITELLA!!!(vihaan huutomerkkejä, mutta tämä on hätätilanne,
moi mä ja sä jos tätä luet, niin älä huoli: ei tätä muutkaan tajua…

Kiitos, olen otettu ja valaistunut.

Kysyisin nyt, että kutsuitko heidät tänne viimeksi tavatessanne kesällä -11?
Kiitos paljon, koska nyt käytän tilaisuuden hyväkseni… :stuck_out_tongue:
iltalehti.fi/popstars/201302 … 1_ps.shtml

Meinaatko Basi siis saapua meikäläisen “huudeille”…? Ite en kyllä oo tuossa tapahtumassa ennen käyny…ennen ei ollu koskaan rahaa ja nyttemmin ei ole ollut halua. Mut ainahan sitä vois poikkeuksenkin tehdä… :wink:

No katos kun siinä aika lähellä kesäni vietän… :smiley:
Tuon takia voisin mennä kyllä. En katsonut vielä mistään paljonko liput maksaa…

Miä en tuota yhtyettä tunne… Eikä tosiaan muutenkaan oikein nuo festarit iske, mut toisen kaltaiseni tapaaminen vois kyllä kiinnostaa. Kiinnostaisko sinua?

Ainakin toistaiseksi olen ajatellut pitää tämän palstan ihmiset palstalla, jos niin voi sanoa. Ei siksi, että enkö kaltaisiani haluaisi tavata ja tapaan aika paljonkin. Vaan ihan muista syistä, liittyen enemmänkin perheeni yksityisyyteen ja siinäkin asiassa enemmän niiden muiden kuin omaani. :smiley:
Ja siis Mustikka, kaunis ajatus silti, kiitos. :smiley:

Okei, ei siinä mitään. Itekin kerkesin jo katua tuota ehdotustani, olen aika ujo tapaamaan uusia ihmisiä… :laughing:

.tänään en nuku ennenkuin saan aikaiseksi yhden positiivisen kirjoituksen

.käyn tupakalla(onko se positiivista? no ei ole,jatkan etsintääääääääääääää
ja sulkeita en sulje koska ei huvita

Mitä tarkoittaa termi fubar, ja mistä se on peräisin?

.en tiedä