Jotain positiivistä

Mä oon hakannut peleihin enemmän kuin tarpeeksi rahoja vuosien varrella. Velkaa on kertynyt. Mutta jotenkin sitä on aina selvinnyt. Tappion jälkeen vituttaa viikko mutta kuitenkin sitä aina toipuu. Ja sitten taas kokeillaan ihan vähänsen pelata. Jos jotain positiivistä, niin OP rajoittaa maksuja. Vaatii vahvistuksia nykyään aika tiuhaan. Lisäksi Visalla (OP ja Norwegian) ei tunnu menevän maksut läpi. Sitten tulee pelattua epätoivoisena Veikkauksen pelejä mutta rajotukset toimivat. Nyt ei uskalla enää edes uusia kasinoita avata, kun on estoja päällä monessa paikkaa. Jos uudesta jotain voittais, niin voisivat kieltäytyä maksamasta. Jotain positiivistä siis sentään!

Päivä 1. ilman pelejä alkakoon.

Mulla kävi kerran niin että kun olin useille casinoille laittanut kiellon ja jälleen löysin yhden mihin pääsin pelaamaan, voitin jotain, tein kotiutuksen… Meni reilu viikko eikä rahat tulleet tilille… Laitoin viestiä että mikäs mättää, niin syynä oli juurikin tuo kiellot muihin casinoihin…