Jos ottaa päähän ihan HC:na. Tänne saa kirjoittaa

Empä ole kuullut mun exästä (?), taas viikkoon. Viimeksi oli menossa HC douppaajien hippikommuuniin etsimään asuinpaikkaa.

Saman ikäinen kuin Amy ja Kurt kuollessaan. Toivottavasti jättää konit väliin.

Stressaa, enkä voi lähteä itse sinne auttamaan. Lupasin pysyä Suomessa sen ajan mitä Aushwitchin kantakortin omaavalta näyttävä isäukkoni elää ja muutenkin haluan pysyä kuivilla. Jos lähden sinne takaisin, ensin haen säästöt tilitä ja se on menoa se. Viimeksi liippasi todella läheltä. Tiedän miten kävisi ja mitä alkaisin tehdä. Isot tulot mutta tappava ammatti.

Mulla mielialanvaihtelut korreloi vahvasti veren morfiinipitoisuuden mukaan. Tunti sitten otettu kh-lääke auttoi tähän epätoivoon.

Toivottavsti saat mielenliikkeesi joskus kuntoon (toivottavasti pian), CupOfTea. Toivon todellakin sitä, kuten kaiklkea hyvää kaikille.

exä ei ole enää niin exä, ystävä kuitenkin ja uskon hänellä olevan tarpeeksi järkeä (on alkuvaikeuksien jälkeen ollut enemmän kuin minulla, tosin coke on hänen heikkoutensa, samoin rahallisessti tuottava rikollisuus). Faijan imusolmukeongelma, voi olla muutakin kuin syöpä jne. Silti, olen itsekäs, ja jään Suomeen. En uhraa itseäni heroiinin ja siihen liittyvän rikollisuuden (suuren luokan diilaus ja prostituoitujen sutenöörämisen) alttarille, minne minua on turhaan aneltu mukaan.

Olen menossa kansanopistoon opiskelemaan kirjoittamista ja venäjää. Oma elämä on upea juttu pitkän suhteen jälkeen.

Uskon ansainneeni sen. Ehkä jopa jonkun naisen tasavertaiseksi kumppaniksi, ei orjuuttajaksi. Mistäköhän löytyy tarpeeksi huumorintajuinen ja empaattinen ihminen, joka hyväksyy kaikki “syntini”?

Pakko sanoa oma mielipiteeni, vaikkakin vain sillä n. 10 vuoden käytön perusteella, mitä se pari vuotta nyt korvauksessa. Ketään ei vaan voi pelastaa ja jokainen tietää sen. Kukaan ei muutu toisen vuoksi. Mun helvetin hyvä ystävä lopetti yli 2 vuoden bubrenkäytön seinään raittiin ihmisen avulla joka oli ollut jo pari vuotta kuivilla. Silti hän joutui jättämään exänsä kun meni liian lujaa ja ei auttanut vaikka mitä yritti. Tuolloin ei käyttänyt iv, ennen tuomiota käytti. Siis mä kunnioitan sitä; en siksi että se ei vetänyt ns. kovia kamoja koska täällä on tod. vähän niitä ketkä ovat enää täällä vaikka olisivat kin selvinneet, et se tajuaa OMAN parhaansa, mä en olis ikinä voinu hypätä “uppoavasta veneestä”. Mä ite tahdoin aina käyttää enemmän tai vähintää saman verran kuin mua 30kg painavampi mies. Siihen ei vaikuttanut hakattiinko mua vai ei kunhan sain pään sekaisin… Ite ku lopetin, yritin vetää muita kuiville mut todellisuudessa harvaa kiinnostaa… Jokainen narkkari tietää että alkuvaiheen vaalenapunaisten lasien läpi ei huomaa kuin kaman… Ellei itse katso vierestä ja kauan se kestää?? Erittäin harva todellisuudessa pysyy kuivilla vaikka löytäisi rakkautensa; ainakin täällä. Prkl ku lapset viedään ennen ½v jo sijaiskoteihin… :smiling_imp: :imp:

Jos jotain asialle tahdot tehdä niin pyydä se sun kanssa muuttamaan kauas toiseen kaupunkiin… Et sä autat lopettamisessa. Näet onko edes tosissaan… Jos tiedät mitä siellä odottaa, miksi riskeeraat itsesi kun muitakin vaihtoehtoja on??

Mua vituttaa ku mulle tuli tänään viesti että ostanko tai ostaako kukaan kontteja. Vittu mä lopetin ne vuosia sitten eikä ole kukaan kysellyt, etenkin kun tietää tasan tarkkaan tästä henkilöstä minne kontit menevät… Eipä mulla ole ketään kelle kaupata niitä, tai mä en yhdellekään ihmiselle ketkä mun lähellä vielä ovat, sitä kamaa myisi. Mä ikinä tänä päivänä vois antaa itelleni anteeks jos joku heistä tykästyis siihen liikaa… Minkä vitun takia mä edes toimin kenenkään välikätenä, mä en omiani anna mutta sen tähden yks ystävä saa kukkaa/jehovaa (jota niin mieleläni haenkin hänelle) ja toinen kodeiinia. Ite saan välillä parit savut tai muutamia rauhoittavia (yleensä alle 10 joista annan suurimman osan avokin taakse); ja tunnen mä ihmisiä ketkä noita helvetin mielellään ostain mut juttelisinko mä niiden ihmisten kanssa ketkä eivät paskaakaan osoittaneet että he todella arvostivat mun lopettamista kun vetivät hihaan nenän edessä yms. En mä taida tuntea ketään ja mun tutut eivät siihen aineeseen ainakaan mun kautta koske! Mä olen korvauksessa ni en käytä edes yskänlääkettä jossa olis kodeiinia, muita opiaatteja en ole koko hoidon aikana ottanut…

Tätä mä pelkään ehkä eniten, taas mä huolehdin muista. Viimeksi en sen takia edes huomannu et olisin retkahdusta pedannut… Mut jos se viimeksi tuli myös yhtä pusikon takaa ni olis parempi että tuollaisia viestejä prkl tule jatkossa kun oon ite niin helvetin ailahteleva et huonona hetkenä voisin ostaakin. Joko veisin te klinikalle tai todennäköisemmin varmaan ite vetäisin… Lopetin samaa aikaa ku pirin, herskan ja essotkin kokonaan; sillä hetkel koin että haitat ovat hyötyjä suuremmat. Piriä 2 kertaa ottanu (lähes 6v sitten), essoja 1 kerran joku 4 v. sitten; vain todetakseni että oikean päätöksen olen tehny… Tämä vika sitten, tai toiseks viimeinen; toivoin ettei kukaa kysyis et tiedänkö ketään/ otanko itse; selvitti ainakin sen asian lopullisesti että nopeat ovat vaihtuneet hitaisiiin sekä lääkkeet ja THC mukana kuvioissa joita tää nopeita rakastavat ihminen ei ennen suuremmin vetänyt; lääkkeitä ja alkoa luk. ott. Miksi helvetissä ihmiset eivät vain ymmärrä että ei korvaushoidon aikana voi edes tuollasia kysellä, jatkuvasti tarjotaan miedompia mutta niistä kieltäytyminen on yhdentekevää… Mä todella toivon että en tunne enää yhtään ihmistä joka myisi tai kysyisi multa et “kiinnostaiskos ketää polle”… Jos mä muutenkin valvon ilman syytä ja rutiinit muutuivat taas kerran niin silloin ei pitäisi tulla tuollaisia viestjä. Vartti niin kaupat on tehty ja kotona molemmat osapuolet, tais olla viimeks tänään ku mietin et olis helpompaa kuolla mut elän silti… Prkleen koulu, prkleen mä ku en saanu aikaseks tehdä kaikkia koulujuttuja, prkl väärä kaupunki ja prkl et valvon (masennus-lääkkeiden (suprium 150mg jotka aloitin 8pv sit ja ennenkin syöny, ennenkin valvonut raittiina päiväkausia ja säätänyt mut eipä ole ollu koulua…) voimasta niin et 2vrk:den sisään n .5h nukkunut väkisin.) Ehkä mä olen vain läsnä, koulu on kuitenkin hauskaa vaikka se stressaakin joskus… Nyt otin enää yhen 50mg:sen supriumin, mikään muu se ei voi olla… Miekkarin lääkärin piti soittaa mut ei soittanut… No nukuin yöllä melkein 4h… Edellisen valvoin ilman stimuja eikä suurempia muistikuvia kyllä, tai pelasin koko yön melkein…

No muiden turvallisuuden mut kuka siitä sitten vastaa ellen mä… Onko mun vastuulla jos mun helvetin hyvä ystävä kellä on skitsofrenia on ollut viiltämättä itseään mun takia yli 3vrk? Otan toiselta ystävältä muutaman vkon päästä 100 tennaria ja annan 3 päivän lääkkeet joka 3. päivä. Meidän klinikalla ei ole resursseja ja se näkyy… :frowning: Mä imen muiden mielialat helvetin helposti ja ystävistä kyse mut missä helvetissä mä vedän rajan et milloin en ite jaksa… Ei vaa voi tajuta… Nyt menen nukkumaan, huomen lähen kouluun. Se on pakko tarttua todellisuuten jaksoi tai ei. Jos jaksoin viime vuoden niin mikä helvetti on muka muuttunut että tätä vuotta en jaksakaan? Etenkin kun on osittain helpompi vuosi tulossa… Milloin entinen käyttäjä voi olla oikeasti lainkaan varma että elämässä voi päästä tavoitteissa loppuun asti?? Ei ota päähän enää mikään, nyt lähen koisii… :slight_smile:

Mä tosin poistin jos sen viestin joten jos ei tule mitään niin silloinhan asian voi unohtaa… Tosin taisin vastata että ei tuu mielee mut kaupungilla jos jonkun näen kenen tiedän pitävän siitä, ni ilmoitan… Mä olen oikeasti hullu jos riskeeraan kaiken vain morkkiksen takia; onko joskus hetkiä jolloin ajattelen aivan päinvastoin?!? Kyllä… Ehkä pitkät koulupäivät ja nukkuminen saa koko prkleen inhottavan asian unohtuvan… Mä ostin aina ennemmin mielummin yllättäen kontteja ku bubrea, jätin ne vain ku eipä tuo mies jaksanu katella jos olin aivan sekaisin ja yritin oikeasti lopettaa kaiken… Mä en oo ikinä ollu yhtä vittumaisessa tilanteessa että tällainen päätös ja ilman että kukaan (avokki näkee jotain mutta sitä ei osaisi arvata) saisi tietää, mä olen välikätenä muutenkin… Mä olen korvauksessa mut voiko tuon luokitella “turhaks” sillä yhdellä kokeilulla, mä en menisi takaamaan… Enkä mä pystyisi olemaan kertomatta jos jotain tekisin, olis vaan niin helvetin paljon helpompi elää kun tietäisi 100 varmasti että tuollaisia kyselyitä ei enää mulle tulis; toisaalta frendi joka ei tienny mitää jehovasta paitsi tuon nimen, ei välttämättä ymmärrä mitä ainetta kontit ovat vaikka herskaa on käyttänytkin (tietämättään ennen lopetusta) jolloin asia tuli ilmi… Parempi olis pysyä erossa kokonaan, ei sitä koskaan tiedä, asuu niin lähellä että ennen ei ainakaan ollut ongelmia saada piriä mihin vrk:.den aikaan tahansa… :smiling_imp: Tietää kyllä että mä en vedä muuta ku korkeintaa pilveä, ei taida tietää että en liiku opiaattien väärinkäyttäjien kansssa… Nyt meen nukkuu… Voisko saada kenties suuremman kovalevyn päähän ku ei jaksa enää miettiä, eikä ole edes röökiä; oisko 8. tai 9.pv… :unamused: Ois todella paljon helpompaa jos kukaan ei vain käyttäisi tuollaisia aineita, tai myisi niitä niin että mulla olisi mahdollisuus hankkia niitä ja vaihtaa ne… tms. Ihan sama asia on kukka, jehova ja oxycodoni, ainakin mun mielestä… :frowning: … Vanhoja muistoja tässä tilanteessa toivois kaikista vähiten päähän… Mä ku olen onnistunut paljon unohtamaan… :frowning: Öitä, kouluun; paras paikka… :slight_smile:

Ottaa päähän, että en saa työttömyyskorvausta koska ei oo ammattia, sossusta tuli lappu, että vaaditaan lisäselvitystä. Monen kuukauden vuokrat rästissä, sähköt menee kohta poikki, velkaa kaikenkaikkiaan noin 5000€. Äiti on mielisairaalassa suljetulla, veli lähdössä taas linnaan istumaan. Kämppä on helkkarin sekasin ja oon tämmönen saamaton paska, josta yhteiskunta haluaa eroon. Lääkärinajan sai vasta kuukauden päähän, koska ruuhkaa, lääkkeet loppu ja kun ei oo safkaa sossusta sanotaan vaan, että omapa on ongelmasi. Myin just tietokoneesta yhen osan ja sain 20€, marssin samantien pubiin ja ostin 3x kossulaku shotti plus ison kolmosen. Kotona polttelin jointin lehtee ja popsin kourallinen rivoja. Varmasti paljon vitutuksen aiheita unohtu. :cry:
Niinjoo pitää lisätä, että naista en oo saanu ikinä ja ainut muija jonka kans vois tulla jotain muuttaa turkuun.

Mua ottaa päähän se, että tähän viikkoon loppuu palkallinen työ, ja ensi viikolla alkaa 3,5 kuukauden palkaton ammattiharjoittelu. Ei siinä mitään, onhan se osa opintoja, mutta ensinnäkään en tiedä millä elän syksyn (opintotukikuukaudet loppuivat jo viime helmikuussa, ja piti kevät sinnitellä toimeentulotuella), ja lisäksi pitää maksaa joka kuukausi nelisenkymppiä bussilippuun että edes pääsee kulkemaan koko lafkassa. Ilmeisesti pitää hakea sosiaalista luototusta kun siihen kehoittivat, tai sitten yrittää anoa 9 kk:n lisäopintotukea Kelasta (opintopisteitä on riittävästi, en vain tiedä minkä syyn sitä keksisi, on kuulemma tosi vaikea saada). Ärsyttää, kun opiskeluintoa on valtavasti, ja opinnot ovat edenneet jopa hieman etuajassa aikataulun, mutta mitään varmaa rahoitusta ei ole. Olisi myös täysin epäinhimillistä vaatia, että vielä 8 tunnin harjoittelupäivän jälkeen lähtisin johonkin iltatyöhön. Ihmisoikeudet on oltava opiskelijoillakin, vaikka välillä tuntuu, että sitä ollaan yhteiskunnan alinta pohjasakkaa.

Vituttaa ihan kympilla et olen ollut puolet pois melkein koulun alusta… Tänään on pakko mennä vaikka ois kuinka väsyny, tosin myöhästyin bussista että sit ysiks. Sit vituttaa tuplast enemmän jos lennän tän stnan lenssun takia bumerangina sieltä pois ku monet sinne tulevat kipeänä ja jotkut joudutaan suorastaa pakottaa pois ettei muut tartu… Yks lysti onko sitä omas kaupungis venaas sairaanhoitajaa 3h vai meneekö muualle… Toisaalta kun opettajakin voi ajaa pois ja mä tahdon olla koulussa, mul nämä flunssat jotka yrittää tulla päälle voi kestää 3vkoa kepeästi että eipä siinä ajas yhtään jää jälkeen… Hemmetti… Mut silti yhtä väsyny et hyvä olo kuitenkin kun sellanen tila et aivot ei jaksa ajatella; erittäin harvinaista…

Onhan se eukko ollut kuivilla vuoden 2008 joulukuusta lähtien, mutta, miksi sen piti muuttaa euroopan konipääkaupunkiin, missä alle 200 000 ihmisen joukosta 2000:lla on metadoniresepti ja koninkäyttäjiä on varmasti joka kymmenes. Joka 7. lapsi syntyy kovia aineita veressään. Melkoinen slummi siis. Sitä pelkään, että se alkaa käyttää taas, entinen eukkoni siis, mutta kovasti hän lähtiessään lupaili, että ei aloita.

Olisi muuttanut mieluummin vaikka Jerseyhin tai Alderneylle, nekin on sille tuttuja paikkoja. (Kanaalisaaria)

Oikeastaan paras suhtautumistapa on olla välittämästä koko asiasta. Koskaan ei tulla asumaan saman katon alla. En alistu enää käskytettäväksi ja piestyksi. Välillä hänen kyvyttömyytensä nähdä asiat realistisessa valossa vain ottavat liikaa päähän. Onhan hän kuitenkin ystävä.

Onneksi kukaan ei ole tullut mitään paskaa mulle kauppaamaan, eivätkä soita enää sieltä perslävestä ja pyydä mukaan perustamaan uutta Heroin cafeeta. Ei, tänne Suomeen jään, olkoonkin, että hintataso saisi monen ulkomaalaisen järkyttymään sydänjuuriaanmyöten, mutta täällä on sentään parempi terveydenhuolto, etenkin mukava klinikanlääkäri, vaikka saisi hän kyllä hieman siistiä päätään. :wink: Saa joku päivä uudet leegotkin ja kh-lääkitys on vaihtumassa tuhdimmaksi (toivottavasti auttaa kipuunkin, olkapäätä särkee aika helvetisti), mikä entistä enemmän sitoo mut tälle paikkakunnalle, missä myös sukulaiseni asuvat. Saa seurata pikkusiskoni kolmen kakaran kasvua ja kehitystä ja on jokunen kaverikin.

Itse asiassa ottaa nyt päähän että taas tuli turhaan käytyä aamulla 8.30 apteekissa. Väärä tyyppi aamuvuorossa, joten turha mennä vielä tyrkyttämään ardinex respaa. Ottaa päähän itseasiassa ainoastaan, että rakkaiden itäisten naapuriemme kielen kurssikirja maksaa 40 euroa. Onneksi sossuntädin kanssa voi neuvotella. Tai no, sossuntytön, mua nuorempihan se on.

Enää ei vituta oikeastaan mikään. Olisikohan 6:lla ardinexilla osuutta asiaan…

Mr Dark Magus, “innovatiivinen ammo” kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta. Kerro toki lisää.

Ps. Jos kupla otsassa, puhkaise se terävällä neulalla. Kusella käyminen voi myös auttaa.

Olin jo saamassa unelmieni työpaikan kustannustoimittajana yhdessä vaihtoehtoisessa kustantamossa. Olen juuri muuttanut uuteen kämppään stadin keskustaan, ja näytti, että elämä kerrankin hymyilee. Sitten kustantamosta tuli viesti, että ovatkin valinneet jonkun, jolla on enemmän näyttöjä alalta… Se olisi ollut vain harjoittelijan paikka, puoleksi vuodeksi. Mutta miten hankkia työkokemusta alalta, jos työelämävalmennustakin varten pitää olla jo hirveästi työkokemusta!? Nyt juon vitutukseen. Huumeitakin tekisi mieli, mutta nyt ei taida olla saatavilla.

Serkku sai juuri pari viikoa sitten pysyvän kustannustoimittajan paikan. Ensimmäinen pysyvä työpaikka ja jätkä on etsinyt sitä kauan. Taitaa olla 33-34 v jo. Koulutus taisi olla valtiotieteen maisterrieri ja pienkustamo joku poliittisiin kirjoihin erikoistunut.

Mäkin olen ton “valtiotieteiden maisterrierin” tutkinnon kaikesta sekoilusta ja depressiosta huolimatta saanut suoritettua.

Tosiaan, enhän mä ole vielä edes kolmeakymmentä. Et kyllähän tässä ehtii vielä paikkaansa työmarkkinoilla etsiä. Vituttaa vaan, et nyt näytti siltä, että kerrankin löytyisi työpaikka, joka todella kiinnostaisi. Rento ja samanhenkinen työyhteisö ja tosi mielenkiintoiset työtehtävät, jossa pääsisin toteuttamaan intohimoani kieleen ja yhteiskunnallisten asioiden opiskeluun. Sanoi ne, että saattaisivat vielä joskus mut sinne ottaa harjoitteluun, että jotain pientä toivonkipinää senkin puljun suhteen vielä on.

Pelottaa, että päädyn joksikin byrokraatiksi tehtäviin, jotka ei mua ollenkaan kiinnosta. Olen kokeillut työtä tylsässä valtion virastossa, ja se oli niin tylsää, että dokasin melkein kaiken vapaa-aikani ja haaveilin vetäytymisestä kokonaan järjestäytyneen yhteiskunnan ulkopuolelle.

Vai että naula perseesee, on sulla pelot ja leikit. Kauopasta saa valmiina ilmakiväärin jossa tehoa sama kuin pienoiskivääärissä ja isoommalla kaliiperilla, ulkomailla metsästetään niillä. Täyttämiseen tarvii pumpun tai helpompaa täyttää sukelluspullosta ja ampuu lippaasta kymmeniä kuteja että mitään nauloja tarvi rakennella ja täysteräviä saa kyllä ja Teräasekeskus myy predatoria joissa terävä polymeerikärki ja jenkit ampuu vyötiäisiä niillä ku nahka on niiin paksu. Nitä luulet vyötiäisen sanonan nuppineulasta. Mene hoitoon jos tuollaisia ajattelet.

Joo tuolta teräasekeskuksesta saa tilattua vaikka mitä kivaa, ukko tilasi tässä kesällä isomman kaliiberin ilmakon ja tilas juurikin noita predatoreita, myöskin paljon muita erilaisia, jälki on aivan järjetön ilmakoksi! aivan kuin piekkarilla ampuisi… itse olen tilaillut heittoveitsiä ja opaskirjoja eri heittotyylien opetteluun, hieno laji kun oppii, hieman hankalempaa kuin tikan heitto… heittotähtiä ja muita ei oikein kiinnosta tilata, nehän jää kiinni vaikka mitenpäin heittäisi, siis ihan ilman harjoittelua, kuin myös monipäiset kirveet. Puhallusputket metsästyskärjellä on kans jännä vehje! myöskin tavallisella nuolella menee melko pienellä puhalluksella täysinäisen spraypullon läpi että kihahtaa… Kalliimman jalkajousen tai jopa taljajousen tahtoisin tilata, muttei juuri ole laittaa 500-2000e rahaa, hauska harrastus sekin ja käytetään myöskin metsästyksessä, saapi kaiken maailman lasertähtäimiä ja kiikareita, joillakin voi ampua myös isoja teräskuulia, ja lähtönopeudet ovat suurempia kuin parhaimmissa/tehokkaimmissa ilmakoissa. Varmasti lävistää elukan, ellei sitten käytä ristipää repiviä nuolia.

Predadoria saa vain 5.5mm isoimmillaan, mä takoitin 6.35mm ja 9mm pelejä niin rupee olemaan tehoa, noita on 5kpl ja ilmatoiminen haulikko cal.25 ja täytöllä ampuu 6-8 täysitehoista, patruunat ladataan itse alumiinihulsyyn, se Gamon haulikko on hiirien tappamiseeen alle 10m matkoilla, tuolla hajoo normaali savikiekko komeesti.

Se on jousitoiminen ja hauleja 2g mua saa ampua sillä lelulla 10 selkään kun on nahkatakki päällä, onhan mulla tommonenki ja ainut köyttö on sillä messinkisellä adapterilla että saa ampua .22 eli 5,5mm normi ilmakon kuteja. Se on lelu jos vertaa Gamo Viper Maxiin .25 eli 6.35 mm. Sen lähtönopeus on alle 2mm haulilla n 16m/s eli ihan sama vaikka heittäis kädellä ne haulit, Reilu 10m niin jos osuu tuhjään tölkkiin niin pieniä lommoja tule. Samyang9090 lähtee 12 g hauleja 340m/s eli sama kuin trappihaulikossa hauleja vain puolet trappipaukusta. Oon kummipojan kanssa niin paljon noilla leikkinyt että tiedän todella ja satun keräämään ilma aseita n. 60. kpl on seinällä. Näistä on turha täälä keskustella kun löytyy omat palstat. Nyt odotan että uskallan lähteä autolla kun piti ottaa särkyyn kaksi 0.4 teemua ja pamia + puolikas kasikulmaisetta ja tietty kaksi isoa olutta. Promille mittsri näyttää 0.15 ja laadusta en tiedä mutta alkosta sen ostin ja kalibroin joka kuukausi, lujaa puhaltamalla näyttää vähän vähemmän ja lasken siihen varaa reilusti mutta kun silmän pupillit on tulitikun pään kokoiset. Tilasin ulkomailta 50kpl huumetestejä itelle niin voi hieman katsoa mutta nyt en pysty kävelemään suoraa joten selvitään

Siitä impusta mistä puhuin minkä ukko tilasi niin oli tällainen

“1.1 Retay 135X Series High Power Tactical Air Rifle
Kaliberi 5,5mm luoti, piipunpituus 18”, taittopiippuinen, synteettinen tukki säädettävällä poskipakalla, picatinny-kisko, luodin lähtönopeus 305 m/s, mukana Retay Tactical Red Dot tähtäin, äänenvaimennin ja Truglo-valokuitutähtäimet."

Ei mulla muuta. ihan kiva lelu tuo oli. ja puhuin että melko tehokas 5.5milliseksi. Haukka kuittaa tällä erää kuuleeko pelikaani? :laughing:

Yhden firman tuotteet on tässä.
mwm-trading.com/images/SY_Bi … _909LH.jpg
mwm-trading.com/images/SY9090_1a.jpg näitä on kaksi toinen cal.22
mwm-trading.com/images/Eu_Ji … ra2500.jpg

Viimeksi ostin sabelta ihan taittopiippuisen että saan ammuttua liian kevyet isommat luodit [poistettu kaupallinen linkki - Päihdelinkin toimitus]
Kaasymäntätoimisia ja kaikki kiinalaiset on seinällä. Joka lähtöön lytyy ja jos tulee uusi malli niin ostan heti paitsi ruotsalaisia FX romuja en kerää koska niiden pitää toimia.

Pistetään nyt vielä yksi offi koko viestiin, eikös DM nämä olisi ihan kiva vaihtoehto omaliimaamiin nauloihin? :smiling_imp: :sunglasses:

Noilla ei vaan osu ku siihen lihavaan persiiseen ja läkeltä eikä uppoo et karvoista voi vetää pois, tikkatauluun noita ammuttu pistoolilla joskus pikkupäissään ja ne voi käyttää useasti. Kyllä ryssän räjähtävät on kivrmpia, ne anpuu niillä kulkukissojas. Viimeksi niitä myytiim venenäyttelussä mutta hinta kova kun paikanpäällä saa 4€ askin.