Nyt kun pääsin vauhtiin niin kirjoitetaan tännekkin, olen pienestä pitäen pelannut isäni kanssa jotain pajatsoja ja hedelmäpelejä huoltoasemilla kun oli tapana lähteä kahville ja limpparille pienenä, siitä asti olen sitten vähän vanhempana teini-iässä tullut aina vähän väliä pöllittyä äidin tai isän kukkarosta pikkuisen pelirahaa ja nyt vanhempana olen myös siirtynyt nettipelaamiseen jota olen nyt varmaan vähintään sen 6v pelaillut, pelaan myös pokeria mutta en koe sitä ongelmaksi mutta nämä RAY:n koneet varsinkin super ruletti jota tulee varsinkin pelattua kun olen juonut vähäsen tai olen yksin baarissa kun ei ole mitään juttuseuraa niin tulee helposti istuttua pelikoneen ääreen, pelaan yleensä max. 4€ panoksella sitä ja se 100€ päävoitto houkuttaa siinä niin paljon että tulee pelattua sitä ja siinä sentään sen voittaakin usein mutta tuolla 4€ panoksellakin kun pelaa jo vaikka sen 50 kieppiä niin sekin jo tekee sen 200€ ja jos pelikone ei ole antoisalla päällä niin se kyllä vie nopeasti rahat, pelaan yleensä kortilla ja olenkin RAY:n etuasiakas tai sanoisinko jopa VIP kun tulee pelattua niin paljon ja useasti kun olen jopa nostanut pelirajaa kun pelihimoissani tuo 100€ pelirajoitus päivässä alkoi ottaa päähän, olen 2 kertaa pelannut itteni ulos mun kämpästä eli saanut häädön ja on siinä myös ollut taustalla muita mielenterveys ongelmia,tänä vuonna olen melkein ollut lähellä et olisin häädön saanut mutta yhden henkilön kautta lähettiin hakemaan minulle ehkäisevää toimeentuloa ja sen sain ja on sentään katto päänpäällä nyt, nettipelaamisen kanssa on se ongelma että kun aloitan pienillä depoilla pelaamisen ja jos ja kun jotain vähänkin voitan niin nostan isompaan panokseen ja yritän sitä jätti voittoa, minulle ei riitä jos vaikka 10min pelaamisen jälkeen olisi 500€ voittoo tilillä ja järkevä pelaaja nostaisi sen jo omalle pankkitilille mutta en ole saanut tarpeeksi pelattua ja minun on pakko jatkaa pelaamista isommalla ja isommalla panoksella, suurin voittoni onkin ollut Gonzos Quest nimisestä ja onkin monelle tuttu peli niin oliko 5-10€ panoksella 2,300€ ilmaiskierroksella ja enköhän mä alkanut pelaamaan pelejä sitten 50€ panoksella ja kaikki varmaan tietääkin mitä sitten tapahtui, hups peli saldo nollissa, oon tässä nyt pelannut omista tuloista lähes kaiken mitä on jäänyt vuokrien sähkön ja nettilaskujen jälkeen eli olen silti nyt onnistunut edes laskuja maksaa, itellä eri ongelmien takia ulosotossa ja parissa perintätoimistossa on velkaa nyt n.4-5000€ en tiedä mikä on nyt tarkka summa mutta en ole mitään pika vippejä ottanut/saanut kun on vanhoja maksuhäiriömerkintöjä, ainoastaan kun on tuo Pugglepay niminen palvelu että pystyy velaksi pelaamaan niin olen vaan sitä käyttänyt muutaman kerran ja nyt olisi vaan joku 25€ maksu rästissä pelaamisen vuoksi, täällä onkin monta ihmistä jotka tietää sen tunteen kun on pelannut kaikki rahansa ja mahdollisesti vuokra rahansa samalla, siinä alkaa pyörii vaikka minkänlaista ajatusta päässä et lopettaisko tän helvetin ja hyppäiskö talon katolta alas ja mitä helvettiä sitä loppukuun syö, olenki tässä pummaillu vähän kaikilta rahaa ja olen kyllä ne maksanut takas mutta on taas jäänyt semmoinen lainauskierre päälle et ei tiiä mitä tekis, no mutta minä päätän tämän tekstin tähän.