jokohan nyt?

moi. minä taas täällä vähentäjien puolella, kun lopettaminen ei onnistu,koska en halua sitä riittävästi. Mitä teille vanhoille ja uusille kuuluu? oli pitkä tauko,etten ollu plinkis ollenkaan,sitä ennen olin lopettajissa. … elokuussa alkoi opinnot ja kun ne alkoi, oon, juonu 1-2 olutta liki päivittäin…juon usein koulun jälkeen heti kotiin tullessa,rentoutuakseni päivästä,sen 1-2, usein 2,olutta. pe ja la menee monesti myös se 2 olutta. välillä saan oltua sillä yhdellä ja joskus on päiviä etten juo mitään,mutta näin tää on ny menny elokuun alusta asti… harvoin enää onneks tulee juotuu enemmän…yhen kerran oon ollu humalassa yli 2kk aikana. hyvä puoli on se, että haen oluesta vain rentoutumista,en ees halua olla humalassa. siitä olotilasta en pidä enää,eikä mun tarvitse turruttaa humalalla pahaa oloani,koska mulla on nykyisin hyvä olo ja elämä on kaikinpuolin hyvää,mutta stressiin tai muuten vaan rentoutumiseen tai itsensä palkitsemiseen tää mun tissuttelu nykysin liittyy. takavuosina join paljon just pahaan olooni mutta kaikki (liioittelematta) tekijät jotka aiheutti mulle pahaa oloa, oon saanu pois mun elämästäni noin 2v sitten, ja loputkin viimeisimmät tän vuoden keväällä kun viimeisin raskas parisuhde päättyi ja nyt mulla on ekaa kertaa elämässä todella ihana parisuhde. kaikki asiat on hyvin. mutta tää tissuttelu…monesti meen koulun jälkeen harrastaan jotai liikuntaa,joka siis rentouttaa jne,mut sit sen jälkeen muka palkitsen itseni hyvästä päivästä sillä kahdella oluella. höhh. onko jollain muulla vastaavaa tilannetta?tai miten selvisitte siitä? mun tavoite ois juoda vaa pe ja la 2olutta per ilta,näin aluksi. sit nää oluet liittyy vahvasti ns omaan aikaan. jos mul on 2h omaa aikaa ja sit mies tulee,niin rentoudun ja vietän sitä ns omaa aikaa juomalla sen 2olutta. en oo viel lukenu teidän muiden juttuja,tein tänään comebäkin tänne vasta,mutta lueskelen kyllä. tsempata saa ja vinkkejä saa antaa :slight_smile: