.
Moro.
Kyllähän oot sinäki sit “sopan itelles keittäny”…
Ja tarkoitan myös itteeni, eli en tod. voi tuomita ketään tms.
Mut kyllä sun kannattas ihan ensiks kertoo niille lähi-ystävilles, siinä sä samalla myönnät olevas riippuvainen tärkeimmille ihmisille, ja se auttais sua käsittää se asia paremmin.
Sit toinen juttu MUN mielestä olis, et yrittäisit päästä katkolle jos vaan se olis mahdollista, et saisit valvotuissa oloissa tehtyä sen lopetuksen.
Mut jos se ei onnistu, niin sit sun pitäs itte miettii et mikä lääke/substanssi on se mihin oot oikeesti koukussa…!?
Eli mistä lääkkeestä saat pahimmat vier.oireet ja karmeimman olon jos ilman oot.??
Sit ku sen tiedät niin keskityt ihan rauhassa jättää ne kaikki muut pois, niin ettei jäis ku se yks mikä on se suurin ongelma.
Sen jälkeen vaan suunnitelma, missä tahdissa ajat alas sitä viimeistä droppias, ja se vaihe on melkein pakko tehdä jonku muun valvonnan alla… Esim. Klinikan tai päihdehuollon avulla ns. avo-katkona esim.
Yksin yrittämisessä ei ole järkeä, ku voimat loppuu siinä taistelussa. Oletan et sulla(kin) on ne opparit se tiukin paikka jättää…?
Mut tossa ny jotain vinkkejä, en tiedä onko sulle hyötyä ja noi on mun omia mielipiteitä vaan, et ei mitään “virallisia hoito-ohjeita”
![]()
.