Jokerin Jouluinen kinkkuliemi

Tervehdys palstalaiset!

Nyt on syksyn kiire ohi ja minulla on kolmen viikon Joululoma, ennen kuin alkaa taas opiskelu ja työ. Jääkaappi on täynnä mättöä ja huumeitakin olen varannut lomalleni.

Sain porukoilta tänään rahaa Joululahjojen ostoon ja ostin ensimmäiseksi itselleni lahjaksi 10 kpl 8 mg Subutex – tabletteja. Nyt duunaan noista Subutexeistä 100 ml valmista buprenorfiini lientä :sunglasses: ! Liemen vahvuus on siis 0,8 mg/ml.

Ainekset Jokerin Kinkkuliemeen:

Valmis Jokerin Kinkkuliemi (nam). Filsasin liemen kahteen kertaan Sterifilteillä! Katsopa kuinka kirkasta liemi on!:

Päivässä otan noin kaksi x 2½ ml lientä ”kinkkuuni”. Tuota pulloa säilytän jääkaapissa muiden mättöjen kanssa. Kun tämä kolmen viikon Joululoma on ohi, niin VANNON, että en enää koskaan osta huumeita kadulta :neutral_face: !!!

Minun päihteily loppuu siis tähän. Raportoin teille vaikka kuukauden välein miten minun lopetus on sujunut. Mitenköhän kovat buprenorfiini reflat ovat odotettavissa, kun on kolme viikkoa käyttänyt noin 4-6 mg/vrk :unamused: ???

Joker

PS. Muista mätöistä minun herkkuani on siian mäti, smetana ja puna-sipuli

“Jokerin kinkkuliem” :laughing: Yleensä ne kovimmat lopetuspäätökset tehdäänkin päihtyneenä. Tsemppiä silti ja onnea vaan yritykselle! On tässä varmaan yhdellä jos toisellakin selvänä olleella ajatuksia notta joskos “joulun kunniaks pikkasen”. :smiling_imp:

Vai oliko sulla tarkoituksenakin saada tolla tyylillä sellaset reflat, että lopettaessaan tuntee nahoissaan? :mrgreen: Josko se saisi vastaisuudessa miettimään pari kertaa useammin ennenkuin repsahtaa.

^Kyllä mä olen ihan tosissani, sitten kun ton pullon pohja saavutetaan, ni se on LOPPU!

En enään koskaan käytä mitään huumeita. Ok, hyvähän se on nyt puhua, kun on 100 ml jäljellä lientä, jossa on 0,8 mg/ml buprenorfiinia. Olen silti tosissani. Jos lupaukseni ei pidä, niin ammun kuulan kallooni!

Joker

Tämän kuulan siis:

[Poistettu asiaton kuva -Päihdelinkin moderaattori]

Kyllä molemmilla noilla saa lähtemään tukan päästä :laughing: Komjasti “sensuroitu” nuo luodinkuvat vrt mitä ne oli :laughing:

Mitä ihmeen asiatonta on 9mm pistoolin patruunassa? Joku kukkahattutäti moderoi viestejämme :laughing: :smiling_imp: ! Tai sitten kyseessä on joku vertais moderaattori, joka pössyttelee vain pilveä ja hihassa on PEACE-merkki :mrgreen: . Hän on tietysti myös Aseistakieltäytyjäliitto ry:n jäsen…