JEESUS PELASTI HUUMEILTA

Okei kerron tässä nyt mun tarinan. Mulla douppaaminen alko 8 luokalla koulussa kun alettiin frendien kaa polttaan hittiä. Alkuun vaan ihan välillä mut äkkiä se meni siihen että piti olla polttoa joka päivä. alettiin sitte säätämään että pysty bladaan joka päivä. Perus koulu meni hiisatessa päästötokarin keskiarvo jotain 6 :smiling_imp: :smiling_imp: Pääsin sitte kuitenki amikseen raksa puolella mutta eihän se vittujakaan napannu. Siel skolessa tutustuin sellasiin jäbiin ketkä veti vjikonloppusin pirii subuu bentsoja ja tolleen. Aloin vetää subbanaa ja ryynejä ja skole jäi aika äkkiä.vedin sitte jonku 5-6vuotta kaikkea ja sen jälkee tuli touhuttua silleen et tipahtu 1vuosi 10kk tuomioo. Olin just saanu skidin muijaan kaa ja tollee. linnassa sitte tutstuin pariin jäbään jotka oli uskossa ja pamahin itekki uskoo.sen jälkee en oo mitään vetäny. Jeesus pelasti mut ja nyt menee ihan ok. Oikeestaan vitun hyvin. suosittelen kyl uskonratkasua kaikille kelle douppi on ongelma

hyvää joulua jengille. pysytään kovana
Ripa hämptonista

Mitä sitte vaikka onki noin? Meinaatko että mun ja monen muun olis vaa parempi tuhota ittensä doupilla. Vuoronperää lusii ja vetää rompetta. pettää ittensä ja kaikki muut

En tietystikkään vaan doupin vaihtaminen hengellisyyteenhän on huomattavasti terveellisempi vaihtoehto manipuloida mesolimbistä dopamiinirataansa.

Hengellisyys tuottaa mielihyvää uskovien aivoissa
tiede.fi/artikkeli/uutiset/h … n-aivoissa

Tietty tuottaa melihyvää.ei toi nyt mikää uutinen ollu :mrgreen:

Ei itse mielihyvä olekkaan vaan se, että sillä ei ole mitään väliä mihin hommaan sitä sattuu yksilö uskomaan koska sama dopamiiniruisku tulee kaikesta huolimatta olit sitten hindu, kristitty, voodopappi, sunnilainen tai vaikka wicca.

^ :laughing:

kumma meininki täällä. Käyttäjät vittuilee raittiille äijälle :smiley: tietty kateutta voi tulla ku ite on doupin tai brrenkun vanki. Meikällä meni enne pallo subuu päivässä.niin paljon benjoja ja hittii ku sattu käsiin saamaan. Välillä pitkii putkia löröö ja viinaa jne. nyt ei mitään. Ei mitää lääkkeitä ei mitään…saa tehä perässä

Ehkä tämä oli gripille tarkoitettu mutta minä en ainakaan käytä mitään päihteitä enkä koskaan ole ollut kenellekkään hengellisiä asioita tärkeenä pitävälle ihmiselle kateellinen mistään. Vanki olen kyllä ollut mutta onneksi nykyään vapaa :smiley:

Ei tartte montaa minuuttia forumia lukee nii tulee juttua sun kannabis jutuista. ihan sama oliko respalla tai ei…mullakin oli respalla lyricat tramalit tennarit ja rivat ku olin nii sairas :laughing: ihme juttu vaan ku sairaudet katos melkei yhessä yössä. Toisilla ei vaan pää kestä selvänä

:laughing:

Minulla oli respalla Cipralex, Efexor, Zoloft, Mirtazapiini, Paroksetiini, Sepram, Seronil, Risolid, Oxamin, Xanor, Rivatril, Diapam, Dormicum, Tenox, Temesta, Stilnoct, Insomin, Imovane, Panacod, Ardinex, Lyrica, Tramal, Ketipinor, Seroquel Prolong, Levozin, Doxal, Topimax, Melatoniini, Atarax, Anksilon, Suprium ja elin helvetissä. Lisäksi 2-3 pulloo kirkasta viinaa päivässä kuukausien putkia on ihan tuttua kauraa alkoholihallusinooseineen ja poltin tupakkaa.

Nyt minulla on Bedrocan+Bedica ja olen lukuisien psykiatristen /päihdepsykiatristen erikoislääkärien mukaan vesiselvä koska hamppu toimii ihka oikeasti lääkkeenä lääkeresistenttiin vakavaan masennukseen eikä päihdytä lainkaan vaikka tolet olis nollat sekä lisäksi minulla on ajoluvat (b+c). Kaikki sairaudet katosi myös minulta yhdessä yössä ja lisäksi pääkin selvisi simbsalabim eikä siihen tarvittu edes mitään Korkeampia Woimia!

^Tekis mieli sanoo “rumasti” mut en viitti näin julkisella foorumilla, joten totean ettei se jeesus pelasta vittuakaan!!!
Jokainen uskoo mihin haluaa, mä uskon siihen minkä oikeasti näen tai joka oikeasti auttaa, mut ei ainakaan toi “yläkerran porukka” ole jeesannu yhtään vitun missään, eikä tuu minua jeesaamaankaan.!
Enkä ole nähny yhtään tapausta jossa voisin todeta, et ylhäältä olis apuja saanu… Päin vastoin, liian monta frendiäkin on menny eikä ole paljon vittu apuja löytyny, ei ylhäältä eikä muualtakaan!!

Sori kielenkäyttö, en yleensä postaile näin, mut tietyt aiheet saa keittää “välittömästi” yli…

Ja joillain se pää ei kestä selvänä ilman kiihkouskontoa.

Näin se näyttäisi olevan ja minusta olisikin mielenkiintoista kuulla jeesuspelastaa nimimerkiltä alkaisiko hän douppaamaan uudestaan jos menettäisi uskonsa tai luopuisi siitä tietoisesti ja jos alkaisi niin miksi ihmeessä?

Todellinen SelvinPäinKestämisen koe on se kun ajat kuorma autoa lestadiolais-yrittäjälle…ja sen jälkeen menet AA-palaveriin kuuntelemaan illalla kuinka KAIKKEEN paskaan mitä työnantaja rääkkää työllä, on vaan alistuttava!! ei ateistina selvinpäin pysytteleminen ole mitään vielä… Jos haluat haastetta raittiuteen–> LESTALLE töihin

Ja olisi enemmän kuin hienoa, jos sais vielä ihan konkreettiset neuvot millä sen “yläkerran” sais oikeasti auttamaan…?
Siis mitä pitää tehdä IRL et ton homman saa tohon pisteeseen… ja niin et “elämä on parasta huumetta” vaihteen silmään…??

Se on kato Zeus vain uskon asia. Laitat ne käpälät tiukasti ristiin ja sitten huudat tai vaikka karjut JEEEEEEESUSTA apuun! Hän tulee kyllä sydämmeesi, vaihtaa oikean vaihteen silmään jos aidosti haluat, kaikki on vain sinusta itsestäsi kiinni… :mrgreen: Eikös se niin ole, että sitten kun pyhä henki virtaa suonissa ei demoniset huuuuuuuumeet enään mahdu koko kroppaan vaikka yrittäisi ahtaa väkisin.

Toisaalta voi varmaan olla niinkin, että toiset yksilöt nyt sattuvat vain olemaan vastaanottavaisempia kuin toiset kaikenmaailman huruilulle ja tajunta alkaa lyömään herkästi kipinää vaikka logiikka puuttuu…

No joo, mä taidan kans kallistua tän sun viimeisen toteamuksen puoleen… :slight_smile: :mrgreen: :laughing:

Mä voin jotenki “nähdä ton sieluni silmin”… :wink: :slight_smile: :laughing:

Tälle ilmiölle oli joku tieteellinen selitys…ku nyt vaan muistais…?
Ai niin, lobotomia, joko kirurginen tai kemiallinen…:laughing: :mrgreen: