Jarkon Taistelu alkaa

Nyt kuulostaa hyvältä! :slight_smile: Itsensä kehittäminen ja unelmien saavuttaminen, mikäs sen parempaa!

19 kpl sähköpostiviestejä aiheella Vapaaehtoisen perinnän keskeytys lähetetty :slight_smile:

Eilen se sit tuli. Lindorff oli lätkäissyt ensimmäisen Maksuhäiriömerkinnän. Onhan tätä jo odotettukin. Kun vanhin velka on erääntynyt joku 200 päivää sitten… Eikä merkintä edes koske sitä…on tää ihme systeemi. Mahtaiskos vähentää ihmisten velkaantumista jos noi oikeesti laittais merkinnän jo siitä yli 60pvä myöhässä olevasta… Kunhan pohdin :unamused:

Ensimmäistä YVK merkintää pukkas tänään. Josko se UO:kin kohta alkais. Niin pääsis jo vähitellen hoitamaanki tätä soppaa pois :unamused:

Toivon todella, että saat pian selvyyttä tilanteeseen. Olin eilen itse yhteydessä ulosottomieheen ja olo helpotti niin paljon, kun sai konkreettisen tiedon siitä miten asioiden kanssa nyt edetään. Nyt huomaan kuitenkin, että olen todella väsynyt, henkisesti ja fyysisesti. Niin pitkä odottelu ja epävarmuudessa eläminen (ja eteenpäin tsemppaaminen) ovat vieneet kyllä kaikki voimat. Nyt sen huomaa, kun asiat vihdoin selviävät pitkän odottelun jälkeen.

ja täällä taas kermaperseen kamppailu käy kuumana. Hyvinhän siinä käy kun on varaa maksaa viulut. Järjestelykysymys niin sanotusti. Useimmilla se ei näin ole. Kuuletteko? Maailman pienin viulu soi.
Köyhät ei jää tänne kertomaan kamppailuistaan. Ne stressataan hengiltä. Perheitä myöten.

Eikö tänne saa kirjoittaa onnistumisistaan koskaan ilman että siitä pitää pahoittaa mielensä? Itsekin olen veloissa vielä vuosia, mutten huutele muille katkerana siitä, jos saavat hoidettua asiansa minua paremmin. Avaa nallekarkit oma ketju ja kirjoita sinne pelihistoriastasi.

Tää palsta on nyt selkeesti täyttynyt keskenkasvusista mielensäpahottajista. Niin ehkä mä otan Tiikeristä mallia ja toivotan kaikille hyvää loppuelämää. Hei vaan ja hyvää jatkoa.

Minullehan entistä parempia titteleitä täällä kehittyy! Voin sen verran armahtaa teitä loukkaantuvia lapsia, että pysyttelen tuolla omassa ketjussa niin ei pääse ihan yllättäen paha mieli iskemään. Sinne voi ihan omalla vastuulla tulla sitten lukemaan tätä varsinaista “menestystarinaa”. :slight_smile:

Hei. En tiiä kiinnostaako tämän “Kermaperseen” jutut ketään. Eikä oikeestaan ees kiinnosta. Mutjoo. Velat rupee hiljalleen olemaan kaikki Ulosotossa. Mutta palkan ulosmittaus ei ole vielä alannut. Eli hidasta tää on. Pelaamattomia päiviä en ole laskeskellut. Mutta kyllä niitä rupee kasassa olemaan. Ja kyllä. Elämässä menee edelleen hyvin. Vaikka tämä lausahdus saattaa joitain vituttaa. Kiitti ja kuitti

Kermaperse?? No on siinäkin titteli :smiley: On aina hieno ja rohkaiseva lukea toisten onnistumisia :exclamation: Toki niitä aina löytyy, jotka syystä tai toisesta ei siedä sitä. Mitä mahtaa niillä olla…ei voi tietää. Ovatko sitten jotkut jo niin katkeria tai epätoivoisia, ettei enää siedä lukea muitten etenemisistä.
Hienoa lukea Jarkko25 että elämässä menee hyvin :slight_smile:

On tää eka 18kk ulosotossa kyllä turhauttavaa hommaa. Kun summat tuntuu Uo-Maksujen kanssa vaan kasvavan.
Mutta muuten kyllä elämässä kaikki ihan Ok :slight_smile: . Joitain pienempiä velkoja sentään tippunut jo poiskin.
Mutta on tuo 80T€ vaan järkyttävä summa. Kun ajattelee mistä se on tullut. :open_mouth: