jäljet taipeissa?

eli mulla on toinen käsi tulehtunu joskus kun olen sekasin siihe tökkiny, siinä on semmonen tumma jälki…ja iho siit vähä kuopalla…lähteekoöhä ikinä pois?

.

Meren takaa sai silloin sellasta geelimäistä voidetta, joka paransi kahdeksan vuoden rännittelyt…

vositko vihjata et mistä tilasit…ei tartte kesällä olla aina pitkä hihanen päällä :frowning:

Kaveril on sellaset kädet et en oo kellään nähny; täys todella isoja kuoppia ja muutenkin niin tökityt ettei kehtaa käyttää lyhythihaista lainkaan. Voitko laittaa mailia kuka olit tilannu sitä voidetta joka poisti vuosien piikityksen arvet? Täl frendil ei oo rahaa mennä mihinkää laser-hoitoihin ja on jo varautunu koko loppu-elämän olemaan pitkähihaisessa joten tahtois kokeilla tuota voidetta…

Luin myös tuosta Kelo-Cote voiteesta… Onko kukaa kokeillu sitä arpien poistoon? On kuitenki suht kalliita rasvoja ja ei viittis antaa sellasta neuvoa jossa menee useita kymppejä hukkaan aivan turhaan…

Jos voit laittaa mailiin tuon nimen ni kaveri ois tosi kiitollinen… Kiitti! :slight_smile:

Tere!

Minulla on käsissä (kyyner taipeissa) aikamoiset kuopat, mutta ne ei häiritse minua. Pahimmat jäljet olen käsiini saanut sitruunahappo & viina kombolla. Tuo litku aiheutti todella pahat abskessit minun käsiin. Nykyään rännäminen sujuu hyvin eikä jälkiä jää käsiin…

VH