Jäin koukkuun AA-palavereihin? mitä nyt teen?

Olin tässä viikon lomalla ja olen jäänyt nyt AA-koukkuun. Odotan van seuraavaa AA-palaveria ja istun kotona levottomana väliajat… Odotan aina AA-palaveria samalla mielentilalla kuin juodessani krapularyyppyä, se oli vain pakko ottaa… Haluan lopettaa työnteon sillä voisin silloin istua päiväpalavereissa ja aamupalavereissakin. ensimmäinen AA-ryhmä alkaa Hkissä klo 7 aamulla,seuraava on klo 9 sitten klo 12…sitten jossain saattaa olla välissä klo 16 palaveri ja sitten klo 19…sitten on vielä jäljellä yöpalaveri,joka alkaa klo 22 tai 22:30… olisiko missään palavereita klo 3-6 aamuyöstä?

p

Meehän kiiruusti varaamaan aika vaikka vattupullalta tai vaik A-linikalta ja kerro heille huolesi tästä riippuvuudestasi. Apu löytyy sieltä kunhan ensin saavat purettua haitallisen palaveriaddiktion ja saavat sinut ymmärtämään, että alkoholismissa on vain kyse selkärangan puutteesta.

Sähän oot jo ratkaissut asiat,haluat lopettaa työteon ja istua palavereissa,
eikun sanoista tekoihin,trolli.

:open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: Miksi kaikissa päihde ja uskonlahkoissa on niin SAAKELIN TOTISTA PORUKKAA??? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: Teille tulisi määrätä päivittäin 2tuntia Speden,Kummelin,Pultti ja Manitboissin s´ketsejä katsottavaksi…porukalla vielä jotta sosiaalinen puoli ja kokoontuminen toteutuis… :sunglasses:

Itse lisäisin tohon katsottavien listaan studio julmahuvin, lapinlahden linnut, vanhat batmanit ja emmerdalen…ne pitää kaikki katsoa putkeen, pää alaspäin, käsillään seisten, sitruunanpuolikas suuhun työnnettynä, silmät kiinni, housut kintussa, kuumemittari takapuolessa ja peltorin radiokorvakuulokkeet korvilla joissa radiokanavana soi YLE Vega täysillä…TOIMII!!

m

Juu, kai se koukuista toisiin hyppely vetää suupieliä alas ja totiseksi muuttaa. Luomuna lopettamisessa on etunsa, riippumattomuus opeista ja ryhmistä ja koottujen kaiken selittävien viisauksien käsikirjoista.

Omalla kohdallani olen huomannut että tämä riippumattomuus on saanut minut naureskelemaan yhä useammin.

Mutta kukin tahtonsa mukaan, synkistelköön ja kokoontukoon murehtimaan vaaroja ja pahuuksia joka niin tahtoo.minä en viitsi, kun ei pakko ole.

Rauman mustan pitsin yöhön tästä nyt lähden, ihan hilpeänä. Ei siellä kuivana pysy, vettä roikaa, mutta selvänä toki edelleen…mikä minun tapojani nyt muuttaisi. Ja kesäisen iloisella mielellä. Ei tää maailma niin synkkä paikka ole kun ei itse ala liian vakavaksi.

Terapiaahan se tämä sivustokin on… sekä tämä huumorin sävyttämä keskusteluaihe…

…ja hyvähän se on, että pahaa mieltä, katkeruutta, ärsytystä yms… purkaa tänne ja täällä sivustolla…koski se mielipaha sitten itselleen sopimatonta tai toimimatonta Terapia,hoito tms muotoa…uloshan nekin mielipahat on päästettävä, ettei jää vaivaamaan…ja toisaalta onhan tän sivuston lukijat varmaan aikalailla kaikki jonkin verran maailman nurjapuolta myrkkyjen kautta katselleet ja kokeneet, että tietää miltä mielipaha tuntuu… :mrgreen:

Tänne tellukselle on ahtautunut monta tallaajaa ja mielipiteen omaajaa ja yhtä monta tapaa tuoda niitä mielipiteitään julki…suotakoon se lupa kaikille…

…se haluaako kunnioittaa ja hyväksyä muiden uskontoa, vakaumusta, sukupuolista suuntautumista, tapaa raitistua tai olla raitistumatta,kenkien väriä, hiusten pituutta, naaman muotoa,asumismuotoa, rotua, auton merkkiä tms… on kunkin oma asia… ja toisaalta kukin ilmaisee asiansa omalla tavalla ja paljon on kuulijan tai lukijan omalla vastuulla miten asiat tulkitsee… loukkaantua ja suuttua voi niin monesta asiasta… mutta ihan yhtä monen asian voi ottaa huumorilla tai antaa mennä vain omalla painollaan ohitse siihen puuttumatta…

…ainakin nämä exalkoholistin pari “purnausvuodatus” keskusteluketjua on herättänyt keskustelua ja hauskoja heittoja puolin ja toisin… kuten sanottu kukin tyylillään ja tavallaan…UGH!

Joo. Joskus (tai usein) ilmeisesti on tarpeellista kertoa myös, mikä tukikeino ei missään tapauksessa sovi.

Minulle ei sovi esimerkiksi riippuliitto toipumiskeinona. Kuulin, että joku toipujaparka oli loukannut jalkansa harrastaessaan riippuliittoa Ridasjärven päihdehoitokeskuksessa.

Kyllä en moiseen lähde. Jos Luoja olisi tarkoittanut meidät lentämään, olisi hän antanut meille propelin.