jaahas...

:smiley: ja täällä taas…vanha ja entisestään enemmän vanunut villahipuli. Totean kuluneen vuoden olleen kosteampi kuin ikinä ja mikään vääntäminen tai kuivatus ei saa villahipulia kuivemmaksi… Auttakaa kanssaihmiset vanhaa villasukkaa kuivumaan…Ihan selvästä päästä en tätäkään kirjoita, rehellisesti myönnän. Tänään katkesi taas yksi ihmissuhde, enkä halua olla selvin päin…mutta haluan selvitä elämästä :slight_smile:
Apua en halua hakea lääkäreistä enkä lääkkeistä…Mitä mä teen?

Tervetuloa joukkoon villahipuli.

Ihmissuhteen päättyminen osaa olla kyllä kovinkin rankka juttu. Itsellänikin hiljattain päättynyt suhde takana. Välillä tuntuu, että olen jo voitonpuolella, mutta välillä taas joku tietty tapahtuma tai muisto kirpaisee oikein kunnolla, vaikka kuinka ymmärränkin, ettei meidän suhteella ollut mitään edellytyksiä jatkua.

Pulloon on kyllä kovin helppo tarttua aina suurimman tunnekuohun yllättäessä vaikkei se apu sieltä suinkaan löydykään.
Mulle on kyllä olllut paljon apua tästä plinkistä. Olen laiskahkosti kirjoitellut tänne ja lukenut paljon toisten tekstejä.

Kyllä sinäkin villahipuli saat itsesi kuivemmaksi väännettyä. Vähän sisua peliin! Siitä se pikkuhiljaa alkaa luonnistumaan.

Kiitos LopussaKo !

• nyt ollaan sit alussa…
    Heräsin yöllä puoli 2. miettimään tätä elämän riepuani ja listasin asioita, joista on syytä olla ylpeä ja asioita, jotka elämässäni ovat hyvin…Ja löytyihän niitä ja päätinkin ottaa ne kulmakivikseni tässä yrityksessäni löytää jo vihdoinkin se polku, jota pitkin kulkeissani kehittyisin ihmisenä, olisin tyytyväinen äiti melkein jo kohta aikuisille pojilleni ja sitten aikanaan olisin hyvä ja tasapainoinen rakastettu miehelleni. Tällä hetkellä olen kivassa työssä ja minun panokseeni työntekijänä ollaan todella tyytyväisiä, siinä onkin yksi vahvimmista kulmakivistäni…

Pahin sekasotku elämässäni ovat kerta toisensa jälkeen kaatuvat ihmissuhteet…Täällä palstalla sen enempää lapsuuttani, nuoruuttani ja muita elämänvaiheita ruotimatta, totean vaan aina epäonnistuvani, vaikka mielestäni yritän niin kovasti kehittyä ja kasvaa ihmisenä. Ikää on jo päälle 40 vee, joten tietynlaiset oman elämäni ruotimiset ja kumpp. olen mielestäni suorittanut, ainahan toki on hienosäätöä tehtävissä ja vielä tarkkaakin tarkemmalla suurennuslasilla katsoa elämäänsä ja omia tapojaan ja tottumuksiaan…Oman tyhmyyteni pystyn myöntämään…Olen avoin luonteeltani ja olen itsestäni kumppaneilleni kertonut avoimesti ja luottaen.Tuntuu, että panostan ja toinen ei anna itsestään samankaltaisesti takaisin. Olenko kenties vaan aivan vääränlaisten miesten kanssa yrittänyt tutustella ja asiat kaatuvat omaan mahdottomuuteensa…Periksi en anna todellakaan helposti, eikä sukan ryppyyntyminen saa minua hermostumaan… :smiley: - kaikenlaista on nähty ja koettu…

En oikeastaan ymmärrä lainkaan näin selkeinä ja kirkkaina hetkinäni, miksi ihmeessä kittaan kaljaa niin paljon…?
Tätä on syytä pohdiskella lisää…hmmnn :confused:

Ihan hyvä keino tuo asioiden listaaminen. Olen sitä itsekin joskus käyttänyt. Kirjoitettuina tietyt asiat ymmärtää paljon paremmin. Sellaisetkin, joita pitää ihan itsestäänselvinä.

Sinulla on paljon hyviä asioita elämässäsi. Lapset, työ ja kyky auttaa itseäsi.
Kurjista ihmissuhteista minäkin olen oman osani tässä elämässä saanut. Ja mikä pahinta. Niistä ei tahdo oppia ei sitten millään. Aina vaan tekee samat mokat.

Nyt mulla alkaa lahjojen paketointi homma. Kynttilät palamaan ja vaikka joulumusiikkia soimaan.

Mukavaa joulun odotusta.

:slight_smile: heipä hei!
Villahipuli on saanut tiristettyä itseään kuivemmaksi ainakin muutaman pisaran…Eilinen meni jouluostoksilla, tietenkin teki mieli ostaa raikasta siideriä siihen vielä illaksi, mutta päätin ostaa mehua ja kivasti meni ehtoo takkatulen ääressä pitsaa ahmien ja mehua kitaten :smiley: ja siitä palkkiona hyvä mieli ja tyytyväisyys itseensa.

Olen yrittänyt kääntää asennenappulaa ja elämän rytmiäni hieman hitaammalle. Suonissani virtaa ehkä hieman valtaväestöä vilkkaampi veri, joten kaiken pitäisi elämässäni tapahtua mieluummin Jo Eilen :laughing: Yritän ehtiä miettimään tai edes ajattelemaan asioita ennen kuin toimin…Aivo miettii asiaa, ennen kuin käsi ottaa oluen/siiderin kylmäkaapista.Kunpa vaan aina ehtisikin… :slight_smile: :wink:

Tuosta miesasiasta…Lueskelin vanhoja kalentereitani ja huomasin tämän viimeisimmän suhteeni renkuttavan sitä yhtä ja samaa kuviota yhdessäoloineen ja eroineen, sama kuvio toistui kuukaudesta toiseen ja johan se ehti toistua jopa vuodesta toiseen(4,5v).Homma ei mielestani edennyt mihinkään, junnasi paikoillaan…Ei helkkari, mutta oli hyvä asia erota; ja nyt pitää vaan kokea ja elää kaikki se eroahdistus ja ikävä ja kaipuu, mutta ei pidä antaa edes heikoimpinakaan aikoina ja hetkinä Periksi, siinä sitä sisua tarvitaan ja kun pysyn kaljasta erossa, selvin päin ei tule niitä itsesäälin hetkiä ja itsensä surkuttelemista. Minä selviän tästä ja annan itselleni nyt vaan aikaa.Tuntuu hyvältä se näin julkisesti kertoa,olen niin väsynyt asoita pyörittelemään omassa päässäni.Eikä koiranikaan jaksa minua enää kuunnella… :wink:

Nyt lenkille kyseisen parhaan ystäväni hännäheiluttajan kanssa ja sitten jo töihin taas koko viikonlopuksi, mutta se on mielestäni vaan hyvä asia.Tsemppiä kaikille täällä kulkijoille
t: sukka :sunglasses: