IV-nisti - Poltatko tupakkaa?

Tupakoitko?

• Käytän IV, mutta en polta (taidat valehdella)
  • Käytän IV, ja poltan kuin korsteeni
  • En käytä enää IV, enkä enää polta
  • En käytä enää IV, mutta polta kuin korsteeni

0 voters

Tällaista gallupia ei taida koskaan aikaisemmin ollut, joten nyt mun täytyy tätä kysyä.

Minä en ole KOSKAAN törmännyt yhteenkään IV-huumeita käyttävään nistiin, jolla ei ole niin helvetin ääliömäistä harrastusta, kuin tuo tupakanpoltto on :frowning: !

Itselleni riittää iso 27 röökin aski kaksi vuorokautta.

Jos sä et polta, mutta IV-narkkaat, niin kerro ihmeessä kuka sä olet :open_mouth: ! Nostan hattua niin vitun fiksulle nistille!

Jokeri

En polta vaikka olen aktiivinen intravenöösisti vetävä mies. Nuuskaan lössiä.

Hyi saatana.

joo mulla kanssa.

Mitenniin?? :open_mouth:
Vakoiletko mua tossa parvekkeen alla ?? kenties

Aiheesta toiseen. Eikö teitä muita pelota, ettekö oo suorastaan kauhuissanne että joku tunnistaa teidät sen perusteella mitä kirjotatte tänne? Varsinkin nyt sellaset ketkä aktiivisemmin kirjottelee. Jos ei, pelota niin miks ja miten ihmeessä ei?? Mulla jää on jääny ja varmasti jätän vastakin vastaamatta moneen ketjuun mihin mulla ihan oikeasti olis ihan tärkeää ja tähdellistäkin asiaa…en halua että joku jos joskus saa tietää että tänne kirjotan. Tunnistaa tai muuta. Että MIKÄÄN mun oma nettiin pistämä tulis ikinä tulevaisuudessa potkasemaan mua naamaan… fiksua. vaiko ihan vaan vainoharhaista? ??

(esim. tuolta kuivurin puolelta poistin ton yhen oc. viestin ihan sen takia)

mää syön myös niksapurkkaa. Jos oon tarpeeks kipee. tai muuten vaan viitti lähteä ulos tupakalle. Sisällä en oo nyt polttanut koko kesänä enkä polta vaikka tulis kuinka kylmä(tämä oli päätös :laughing: )
Ja kun joskus menee askikin päivässä niin sen takia. koitatko vähentää tai lopettaa.? kyllä

^^
En mä ainakaan jaksa sitä stressaa. Oon kirjoittanut tänne tosi paljon tunnistettavia asioita, ja on kyllä käynyt mielessä, että ei ehkä ihan niin avoimesti ois tarvinnut kirjoitella. Mutta jos joku mun päihdetuttuni mut täältä bongaa, ni ei haittaa vähääkään. Sitä taas pidän erittäin epätodennäköisenä, että kukaan mun ei-päihdetutuistani - eli niistä, joiden kohdalla tunnistus haittaisi - mut täältä bongais, sillä en näe mitään syytä sille, että he täällä kävisivät. Tai jos päihdelinkki heitä sattuisikin kiinnostamaan, olisi oletettavasti myös heillä itsellään jotain salattavaa.

Mä olen IV-ihmisiä, enkä polta. Siis en jaktuvasti, vaan joskus kun olen ottanut kuppia tai muuta ainetta joka saa sosiaaliseksi ja pyörimään eri paikoissa ja pulputtamaan ku papupata.

Muuten en polta lainkaan.

Kertooko tämä mielestänne ihmisestä muka paljonkin?! :smiley: (Tai tämä kysymys aloittajalle)

Harvassa ne tosiaan on. Yhden frendin tiedän joka ei oo ikinä polttanut ja päivittäin hihailee. Nyt kun mietin hieman tarkemmin niin eipä muita tulekaan sitten mieleen…

“Etkö sä oikeesti polta vai? huhhuh!”

Usein se saa kuullakkin tuosta. :smiley:

Eihän TOSI-narkkari aloita tupakasta, se aloittaa suoraan huipulta, siinä vaiheessa kun muut “koulukovikset” ovat nurkan takana poskarisauhuilla se jo ammamiehenä vetää skolen vessas hihaan roipetta=) :laughing: :laughing:

En käytä enää I.V., mutta poltan kyllä kuin korsteeni. Nyt voisin toistaiseksi kyllä hieman edes yrittää rajoittaa, kun hengitystiet ovat räkää täynnä. Ei ehkä tee tuo käryttely kovin hyvää mun flunssalleni, mutta katsotaan nyt :confused: . En myöskään lupaa, enkä VANNO, etten enää koskaan tulisi käyttämään I.V. :wink: . Nyt vituttaa sen verran, että voisin kyseiseen touhuun ryhtyäkin, vaikkei se tietenkään mun flunssaani tai tätä syksyn synkkyyttä mihinkään poistaisi. Eipä taida löytyä edes värkkejä koko talosta, enkä jaksa lähteä sellaisia hakemaankaan.

Mä en muuten ole tainnut juuri edes miettiä tuota I.V.-käytön ja tupakoinnin yhteyttä. Tai olenhan mä sen pistänyt merkille, että suurin osa tuntemistani I.V.-nisteistä kyllä polttaa, mutta tunnen myös jokusen sellaisen I.V.-käyttäjän, jotka eivät polta, tai polttavat vain ns. erikoistapauksissa, enkä mä ole sitä pitänyt mitenkään kovin ihmeellisenä. Vähän sama, kuin: kaikki alkoholistit polttavat, kaikki kahvinjuojat polttavat tai kaikki vankilassaolijat polttavat :unamused: . No, tämä nyt oli toki taas Jokerin gallup ja Jokerin ajatusmaailmaa, mutta toki tiettyihin ihmisryhmiin muutenkin liitetään tiettyjä mielikuvia, jotka eivät pidä välttämättä lainkaan paikkaansa.

Kyllä mulle väliin tulee noita kuumotuksia, että tunnistaakohan joku tuttu(tai vaikka vähän vieraampikin ihminen) mut näistä Plinkki-kirjoituksistani, mutta toisaalta olen miettinyt, että vitunko väliä sillä sitten lopulta on, jos tunnistaakin. Mä olen kuitenkin pysyvällä eläkkeellä, joten esim. tulevien työpaikkojen vuoksi mun ei tarvitse olla huolissani ja muutenkin kaikki ihmiset mun ympärilläni tietävät enemmän tai vähemmän tarkkaan mun päihde- MT- ym. asiani. Eniten siinä mahdollisessa tunnistetuksi tulemisessa vituttaisi kai se, etten välittäisi kuunnella jotakin sä oot se Winston -vittuilua/huutelua tuolla huudeilla, mutta tuskinpa sekään mikään mun maailmani kaatava asia olisi :confused: . Toki olen “hieman” vainoharhainen tapaus, joten otollisessa mielentilassa voin kuumotella asiasta, kuin asiasta, mutta kuumottelisin sitten joka tapauksessa, vaikken olisi eläissäni kirjoittanut nettiin sanaakaan :unamused: . Sen verran haluan kyllä varoa kirjoituksiani, etten tahdo, että ketään muuta ihmistä tunnistettaisiin mun kauttani, koska he eivät välttämättä olisi asiasta hyvillään :confused: . En myöskään ehkä huutelisi täällä, jos mulla olisi esim. pari kiloa piriä hallussani tms., josta voisi oikeasti koitua ongelmia mulle :sunglasses: :mrgreen: . Vaikka olenkin paljastanut täällä melko paljon henkilökohtaisia asioitani, niin en usko, että mussa tai mun elämässäni olisi mitään niin ainutlaatuista(siis mitä näihin teksteihin ja niistä ilmeneviin asioihin tulee), etteikö Suomenmaasta löytyisi muitakin vastaavanlaisia ihmisiä ja näin ollen kukaan aivan random-tyyppi tuolla kadulla mua tuskin varmasti tunnistaa. Epäillähän ihmiset aina voivat, mutta se ei liene mun ongelmani :sunglasses: .

Koko ajan vähenevissä määrin.
Sähkörööki, nuuska ja hookah ovat auttaneet asiassa. Joskus päiviä parilla tupakalla. Järkevintähän tässäkin tapauksessa olisi lopettaa seinään ilman mitään korvaavia tuotteita, kun ei se nikotiini määrä mikä sähköröökin ja vahvan nuuskan yhteiskäytöstä tulee ainakaan auta siihen perusriipuvuuteen. Hookahin polttamisesta olen oppinut pitämään lyhyessä ajassa, nikotiinipitoisten melassien hankinta on vain turhan hankalaa suomesta käsin.

'nostaa käden ylös ja heiluttaa* olen iv-nisti (tällä hetkellä se homma kyllä vähän pakosta hallinassa) enkä ole koskaan polttanut.

Laitoksia on kierrelty (hoitopaikat, vankilat…) jos joitakin paikkoja ja on se henkilökunnalle aina ihmetys, ettei röökää. Monesti on kuullut, että "enpä ole tainnun aikasemmin törmätä nistiin (toki käyttävät jotain hienompaa ilmasua), joka ei sauhuttele tupakkia ollenkaan.

jokaisella stoori menee vaan niin erilailla ja oma stoori on lyhykäisyydessään urheilijanuoresta heroiini-nistiksi. Ei siinä paljoon porttiteorioita ihmetelty vaan suoraan asiaan :laughing: