Irti väkevistä!

Hei kaikille!
Lyhyesti ja ytimekkäästi; juon noin 2 kertaa kuussa ja aina 2 päivää. Ennen menin miedolla mutta viimeisen vuoden aikana on Alkon ovi alkanut heilumaan ja viinapottu helpompi muka hakea mitä kaljalaatikko. Viinapäissään hölmöilee,örveltää,kaatulee,riitelee,ajelee taxilla kaikki rahansa ja sitä rataa. Morkkikset ja krapulat jäätäviä ja toipuminen kestää useita päiviä. Asiat jää tekemättä ja kaikki päin helvettiä. Oluellakin saisi kyllä humalan mutta ei vaan mene itsellä jakeluun. Kontrollikin pelaa kun mietoja juo. Pelottaa jatko että viinojen takia möhlii koko elämänsä. Löytyykö vastaavia tapauksia?