^ Jenkkilän propagandalähetykset ajavat omaa asiaansa, samoin ryssälän kremlin totuudet,
mutta huolestuttavinta on popula, joka oikeesti uskoo siihen huttuun !!
Silloin on vaarallista, etenkin jos osa niistä voi vaikuttaa oikeesti asioiden tilaan.
Itse koen valmiiksi purrun ja nyökyteltäväksi tuotetun shitin epäaidoksi.
Suhtaudu siis aina epäilevästi “virallisiin” tiedotuskanaviin, samoin kuin epävirallisiin,
sillä isojen tehtaiden pakkosyötetty skeida alkaa haista, eikä olekaan uskottavaa, mutta
usein tosielämässä tapahtuva uskomaton tarina onkin ihan totta myös päivänvalossa !!
On todella vaikeaa keksiä olematonta ja siksi Hollywood ei oikein enää toimi, kuin ehkä päivähoitolaisille,
joita edustavat myös pysyväistyöttömien vankka penkkiurheiluporukka sohvaperunapoteroissaan kaljaa imien, hä.
Se mitä olen ulkomaisilla päihdefoorumeilla kohdannut, niin yleisesti käytetty SWIM (Someone Who Isn’t Me) antaa todella typerän kuvan käyttäjästään. Miksi jollain foorumilla missä esiinnytään nimimerkillä pitää erikseen korostaa että en se minä ollut vaan kaverit?
“Okei” … se naukaistaan tätä nykyä joka väliin, kun ei ole mitään järjellistä sanottavaa. Mainitusta amerikanlainasta on kärsitty toki kauan, mutta viimeisen vuoden aikana sen käyttö on lähtenyt käsistä. Kotimaiset: jaa, hmm, vai niin, jne. …tai pelkkä järjellinen hiljaa oleminen ovat ikävä kyllä häviämässä.
“Mahtavaa, loistavaa”, jne. Eipä myyntitykkiä eikä kohta uusmaalaistakaan, joka ei ryydittäisi sinänsä latteaa asiaansa näillä taivasta syleilevillä mahtisanoilla.
“Maailmanluokka” . Siinä vasta luokka, joka pesiytyi urheiluslangiin rapiat kymmenen vuotta sitten.
“Susijengi”. Loppui se koripallon seuraaminen kuin seinään, kun Dettman sai tuon aivopierunsa kaikille medioille tarjoiltua. Yhtään maajoukkueen ottelua en tule enää kuuna päivänä katsomaan, jätän jopa teksti-tv:n avaamatta jos tiedän susipallojengin olleen liikenteessä.
^ [size=200]SIIS[/size] huikea perse ja huikea auto ja huikea muna ja huikea elämä ja huikea sauna ja huikea meno ja huikea [size=200]VETO.[/size] KAIKKI on niin huikeeta, kun Teemu niin sanoi… muttei Teemun kausi enää jatku… antihuikeeta.
[size=200]PERSE[/size] (naisen) on parasta, mitä suomen kielessä on koskaan ollut ja ulkomaailmassa ja kadulla ja ladulla.
^^
Huikea mitä joka väliin viljellään ,kuulostaa kyllä hieman vähemmän huikealta.
Avainsanana …
Elämä rikas ,rämä,mutta oma elämä- avainsanana oma elämä,joka on siis mun ja pitäkää näppinne erossa,ryysyistäni ja rikkauksistani ,jos mä tahdon niin ja vaikken tahtoiskaan.
(en perkele ala tekemään surun poistamiseksi työtä, suren just nii kauan ku suren ja sil taval ku minä suren enkä ota mitää ohjeita tästä asiasta miltään taholta vastaan. itkeminen on ihan hyvä keino mulle h e l p o t t a a oloa. Ja bentsot tietysti ois, mut josko nyt vaa jättäs net ekstrat ottamati ja uskois sairastavansa vaan jonkinsortin lentsua)
“PIdä huoli vaan omista asioistas”. Mitä vittua? En saa olla lähimmäisistäni huolissani? Plus, satun olemaan yhteisön jäsen, jossa on tiettyjä periaatteita. Jos joku ei noudata niitä, niin mielestäni on täysin oikein puuttua asiaan.