Iltasanomilla huono uutispäivä

iltasanomat.fi/kotimaa/uutuu … ml?ref=rss

joo. Lakka on uutuushuumetta.

Kaikkea ne lehdet keksivät.

Tosiaan, nykyään mdma:kin on design huume, ja kaikilta festareilta löytyy kannabista sekä hasista ja marihuanaa.

Mä kans oon luullut että se oli silloin 3½ vai 4½v sit uutuushuume ku övereistä sairaalaan jouduin eikä kukaa ymmärtäny mistä on kyse ennenkuin sanoin että GHB tai GBL jolloin 1 hoitsu sanoi et on lukenut siitä jotain. Seuraavat ½v oli varmasti todella tietoisia aineesta kun sellaisetkin tutut vetivät överit ketkä eivät yleensä päihdepalveluita käyttäneet… :unamused:

Merkitsivät silti sinne että oon yrittäny itsaria lääkkeillä (omat pari santtua olin ottanut sekä pari pamia mitä meni), sen jälkeen lääkäri väitti että oon piikittänyt lakkaa vaikka yritin kertoa että olin ed. päivänä ottanut bubrea iv. Hyvä etten alkanut jo itsekin uskomaan että olen oikeasti löytänyt käytetyn neulan ja piikittäny jotain, ku ei ollut kun ruisku mukana. Haukkui mut pystyyn että he ei oo mitään kyttiä ja oli asiasta ilmoittanut klinikallekin helvetin vihaisena ja hoitajat soitti perään anteeksi pyydellen. Eipä siinä mitään muuta ongelmaa ollut mutta kun olin lähtenyt klinikalta ovet paukkuen aiemmin niin lääkäri kirjoitti M3 lähetteen valmiiksi että mikäli mä joudun vielä lähi-aikoina sairaalaan vahingossa niin eivät voi tietää yritänkö tappaa itseni vai en :open_mouth: … Onneksi ei tarvinnut tuota lähetettä käyttää sentään mut kyllä vituttaa tuollaiset väärät tiedot sairaalassa… :imp: Jos joskus tuosta mainitaan niin pyydän oikaisemaan kyllä asian…

Saa olla melkoinen kivunsietokyky, jos kykenee tööttimään lakkaa, eihän sitä kestä raakana suun limakalvotkaan. Sitruunahappokin polttaa pienemmissä suonissa, kuin olisi tulta tööttinyt ja sekin on aika mietoa lakkaan verrattuna. Aika huonot yleistiedot on ollut tällä puoskarilla.

noin 14-15 vuotta sitten jokapaikassa tuntui olevan lakasta valmistettua gammaa, isoissa kanistereissa, mutta kun tekivät siitä laittoman, hävisi enemmän maanalle.

Ärsyttää kyllä usein uutistensepostajien asiavirheet. Puoliautomaattikivääristä väännetään konekivääri jne.

^^ Joo mä itse olin aivan varma myös että lakkaa en vedä hihaan enkä neuloja maasta etsi, mutta lääkäri ei suostunut uskomaan että jos on reilu vrk ed. vedoista ni jäljet näyttää ehkä vielä tuoreilta… Ei paljoa järki päätä paina jos lakkaa rännää (IMO).

Sen sijaan tuoreet jäljet olivat mun ranteissa ku lekuri oli yrittänyt saada väärään käteen työnnettyä pieniä verisuonia pitkin että voi ottaa verikokeita ja tipan eikä ollut edes poistanut verta käsistä tai lakanoista vaan ne olivat kuivuneessa veressä… Diagnoosi oli saatava ja jos huumetesteissä näkyy bentsot ja bubre (ilm. myös opparit ku meni kodeiinia kans respal) ni silloin kyse on selkeästi ilm. itsari-yrityksestä kun alkoakin oli otettu… :unamused: Ranteet olivat tuon jälkeen molemmista käsistä 15cm aivan mustat mutta ei siinä ongelmaa. Olis nyt jättän vain sen lanssin soittamatta!!! Etenkin ku portsari hakkas tän tyypin kuka sitä siellä myi ja joka myös tipahti illan aikana ja mä sain 2v:n porttikiellon (oli sanonu lanssikuskille) ravintolaan, mut ei sit maininnu et mitä ainetta tää tyyppi myi vaikka asiasta tiesi ja näki kyllä et mä vein siltä sen pullon ja ruiskun kiskomalla sen maahan jotta ei tuu hallussapitoa… Se oli se tod. näk syy että huumeita ei löytynyt että turpiin sai…

^Huomaa joo että kesätyöläiset eivät oikein juttuja osaa keksiä. Nyt kun katsoo tuoreimmat 100 uutista niin on todella köyhää!! 4 “uutista” 8h:n sisään. Luulis et edes jotain tilastoja tai mielipidekyselyitä keksis mut ilm. liian vaikeaa tehdä edes jonkunnäköisiä lööppejä… Missä Suomen paparazzit?? :open_mouth: :laughing: Joku julkkikset ennen ja jälkeen jututkin voisi toimia hiukan paremmin, kultainen 80 tai 90 luku vs. nyt (kuva julkkiksesta) tai jonkun julkkiksen elämästä haastattelu; ei luulisi olevan liian vaikeaa vai onko kesätyöläisillä kädet sidottu että voivat laittaa vain olemattomia uutisia?!? Ai että oli Winehouse adoptoimassa 10 vuotiasta tyttöä, no tavallaan hyvä että ei onnistunut koska äitiys ja huumeet sopivat niin loistavasti yhteen!!

Eiihh!!! :mrgreen:

Ei stna, taidanpa itsekin tästä lähteä haistelemaan axen roll-on:ia jos sais hyvät olot, toivottavasti en saa mitään fataalia kohtausta :laughing: Kaikkea ne jaksaaa kirjoittaa, ja vielä imppaushan on tosiaan uus ilmiö :laughing: Ei tosin kyllä riitä nuorillakaan enään mielikuvitusta… tosin haistelkoon hajuvesiä mieluummin kun nappeja vetäisi.

Hah, katsoin eilispäivänä MTV3:n uutiset telkusta, ja siinä ei tosiaan puhuttu uudesta ilmiöstä, vaan muutaman vuoden takaisen ilmiön paluusta. Eipä sillä että olisin tähänkään asti luottanut kusenkeltaisen lehdistön uutisointiin, sen verran köyhää on uutisten taso niin sisällöllisesti kuin kirjoitusasullisestikin.

[i]Poliisi on huolissaan imppauksen uudesta suosiosta alaikäisten keskuudessa, kertoo MTV3.
Apulaispoliisipäällikkö Erkki Kerola Keski-Pohjanmaan ja Pietarsaaren poliisilaitokselta kertoo MTV3:lle, että imppaaminen on erittäin vaarallista.

• Deodoranttien ja muiden hajusteiden haistelemisella saattaa olla arvaamattomia seurauksia.[/i]

Hajusteiden imppaus on itse asiassa ollut pitkään suosiossa muidenkin kuin alaikäisten kohdalla. Erityisesti näillä Stockmannin hajusteosastoilla näkee jatkuvasti kyseisiä huumeidenkäyttäjiä. Tyypillinen käyttäjä on ylempään keskiluokkaan kuuluva töissäkäyvä 30-35-vuotias mies, joka on siirtynyt porttiteorian mukaisesti jo kovempiin aineisiin. Kun Axesta ei tule enää säväreitä, on siirrytty nuuskimaan Bossia ja Calvin Kleiniä.

youtube.com/watch?v=LPIcNV8b … re=related

Vähen kevennystä :laughing:

Ei nyt liity iltasanomiin, eikä periaatteessa huonoihinkaan uutisiin, vaan melko mielenkiintoiseen teoriaan jopa, mutten kumminkaan viittinyt uutta osiota tehdä esim uutiset tms http://www.tiede.fi/uutiset/4416/rajatilakokemusten_syyna_ehka_serotoniini onkos monikin käynyt lähellä kuolemaa / nähnyt näitä ilmiöitä, itse olen kerran mutten kuitenkaan ole nähnyt mitään.

^luin itsekkin ton jutun muutama päivä sitten.
ja alion vaan ihmettelemään et miten serotoniinin liika kuormitus (serotoniinsydrooma)
voisi aiheutta rajatila kokemuksen. ei mene minulle oikeen jakeluun. :unamused:

itsekin sitä mietin, että onko seretoniinisyndroomaan sairastuneet saaneet sitten jotain näkyjä? vai tarviiko se olla sitten juuri ERITTÄIN nopea seretoniini “ryöppy” minkä aivot tuottavat kuoleman rajoilla kuten tuossa kerrottiin, että olikos se nyt rotilla? niin kolminkertaistui ennen kuolemaa. Eli voisiko se olla syynä, että aivot tuottavat jotenkin erittäin nopeasti suuren määrän seretoniinia kuolemanrajoilla mitä ei ole mahdollista tuottaa itselleen lääkkeiden kanssa?

Ainakin NMDA ionikanavat sulkeutuvat kuolon kohdatessa viimeisenä epätoivoisena yrityksenä pelastaa keskushermostoa hapenpuutteelta. Saman efektin saa aikaan dissoilla. Äärimmäinen dissoannos, lukemi mukaan oli kun yksi tyyppi veti 3 g d-metorfaania ja ensin lensi päin valkoista valoa ja jumi siellä 2 vrk. Valkoisessa valossa, ennenkuin aineen vaikutus alkoi lakata. Sanoi kokemuksen olleeen äärimmäisen tylsä. Dissot vapautavat serotoniinia.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/alaikaisten-imppausongelma-laajenee—nyt-varastetaan-deodorantit-kaupasta/art-1288420160287.html Jahas, ja taas imppaus juttua iltasanomilta, nyt pöllitään jo dödötkin “trippien” toivossa, ei helvetti mihin tää nykynuoriso on menossa? :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: