Ilmoita sääntöjenvastainen viesti

Hei

Päihdelinkissä voit nyt helpommin tehdä ilmoituksen asiattomasta viestistä. Viestin oikeassa yläkulmassa olevaa punaista huutomerkkiä “klikkaamalla” saat ilmoitettua toimitukselle sääntöjenvastaisen viestin.

Näin keskustelut pysyvät paremmin sääntöjen puitteissa.

Terveisin,
Päihdelinkin toimitus

Ilmoitan tänne jos ette ole vielä huomanneet, kuinka eräs nimimerkki piinaa koko päihdelinkkiä ja mitä ilmeisimmin aika pitkään jo. Laittakaa tuo [Poistettu nimimerkki -Päihdelinkin toimitus] pysyvään banniin, jos kerran ongelmansa kanssa on jo sinut ja apunsa täällä näyttää olevan pääsääntöisesti riitaa milloin kenenkin kanssa. Ketään ei auta jos joku [Poistettu tunnistetietoja -Päihdelinkin toimitus] kiukuttelee ja riitelee täällä vuosikausia, siispä tehkää nyt oikeat johtopäätökset tuon ihmisen tai nimimerkin kohtalosta. Hänellä on tukiverkkonsa, [Poistettu tunnistetietoja -Päihdelinkin toimitus] ja mitä muita onkaan, joten pyhittäkää tämä apua oikeasti antaville ja apua oikeasti hakeville ihmisille.

[Pyydämme, ettet jatkossa viittaisi yksittäiseen keskustelijaan täällä, vaan ottaisit vastaavassa tilanteessa suoraan yhteyttä Päihdelinkin toimitukseen (paihdelinkki@a-klinikka.fi) -Päihdelinkin toimitus]

Ei nyt sentään koko Plinkkiä piinaa :slight_smile: Moni muu Lopettajiin kirjoittava on paljon töykeämpi ja vähemmän asiallinen.

kahleeton

Eikö sekin ole jo liikaa, jos yhtä apua hakevaa piinaa ja taitaa noita olla enemmänkin.

Ignore-optio on todella kätevä. Itse ainakin olen kokenut sen erittäin hyödylliseksi. Mitään hävettävää ei torjunta-/kaverilistan käytössä ole, ei kaikkea epämiellyttävää suinkaan kannata lukea.

kahleeton

Totta, mitään hävettävää siinä ei ole. Eikä siinä, että laittaa postia ylläpidolle.

Viikonloppuna kävin hautaamassa kummisetäni ja pidin taukoa plinkkikeskustelusta. Kuoleman kohtaaminen saa mielen syvämietteiseksi ja eilen illalla olisin halunnut kertoa tuntojani tällä vertaistukipalstalla. Huomasin kuitenkin, että oma keskustelualueeni “Smokki kivipuutarhasssa” oli tuhrittu lähes järjestäytyneen vandalismin ottein. Keskustelualueella oli myös uhkaus, että kyseinen “tuhriminen” tulee jatkumaan. Kysynkin, aikooko päihdelinkin toimitus ryhtyä riittäviin toimiin asian suhteen? Palsta voisi toimia tärkeänä apuna raitistumisessani, mutta nykytilanteessa tämä on käynyt mahdottomaksi.

Täällä on joku haudannut isänsä, mummonsa, vaarinsa ja päihteiden ansiosta vieläpä joitain kavereitaan.

Ylläpidon omien sanojen mukaan tämän palstan tarkoitus on vertaistuki. “Vertaistuen” antamisessa kukin menköön itseensä. 12 askel ei ole mikään ylimääräinen lisäke.

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin toimitus]

Jottei ylläpidon tiedotusosastosta tehtäisi riitelyareenaa, toivon minulle osoitettavat viestit joko muualla keskusteluun tai sitten henk.koht. minulle: riikkared@yahoo.com

Asiallisiin kysymyksiin vastaan toki, mutten asiattomuuksiin. Kuinka sinulla on muuten mennyt, Kuivahuikka? :slight_smile:
Hyvää uutta vuotta!

En tekaise itselleni anonyymia sähköpostiosoitetta kysyäkseni sinulta samaa asiaa, joten antaa olla. Viestihistoria kertoo itse kunkin raittiuden tilasta aina jotain, joten kirjoittelemisiin.

–kh

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin toimitus]

Ylläpito ! Poistakaa tunnukseni ja kaikki kirjoittamani viestit !

Kiitos !

Pahoittelen aiheuttaamaani harmia.

Hyvää ja raitista kesän jatkoa - myös Kanttoonalle ja MM:lle !

T: Vinetto

Tervehdys,

Ylläpito ei poista kirjoittajien viestejä muussa tilanteessa kuin jos ne ovat asiattomia tai lainvastaisia. Tätä perustellaan sillä, ettei vanhoista ketjuista tulisi “hajanaisia” ja että uudet käyttäjät saisivat loogisen kuvan käydystä keskustelusta niitä lukiessaan. Käyttäjä voi itse hallinnoida omia viestejään poistaen tai muokaten niitä haluamallaan tavalla.

-Päihdelinkin moderaattori

Poistetaan, ei enää ajanakohtainen.