IL-TV ja Päihdelinkki etsivät selviytymistarinoita

Hei!

Etsimme haastateltavaa Iltalehti-TV:n videojuttuun, aiheena kovista huumeista selviytyminen. Video julkaistaan Iltalehden nettisivuilla ja Päihdelinkin videotarinoissa. Olisitko sinä valmis kertomaan oman tarinasi?

Video voi tuoda toivoa monelle ja auttaa rankassa tilanteessa olevia - yhtä lailla kuin toimia valistusvideona nuorille. Jos et halua esiintyä omalla nimelläsi, kasvoillasi tai äänelläsi, tämä on järjestettävissä.

Pieneksi kiitokseksi tarinasta saat Päihdelinkin “Humallun vain sinusta” -t-paidan.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä: helena.sorvali@iltalehti.fi, niin voimme jutella lisää!

Olisin ehkä liian kyyninen kyseiseen tehtävään. Kaikkea mahoillista, paitsi noita uusia mömmöjä tullut vedettyä. 2009 oli tilanne, et se oli jo viikoist tai päivist kiinni, kun lopetin kaiken laittoman, muutin Suomeen ja pääsin ns. pikavippinä korvaushoitoon, kun olin maannut viikon teholla, 2 viikkoo muuten vaan ja kuukauden katkolla, et sai mun xonet järkättyy.

Sen jälkeen olen osittain selviytyjä. Ei laittomii aineit, mut olutta sillontällön. Ei sentään enää vuosiin humalassa.

En tiedä, naama ei saa näkyy, ei nimi. Jos kiinnostaa, mietitään.

Moi Junkie

Jos haluat osallistua, voit ottaa yhteyttä Iltalehden Helenaan. Sähköposti tuossa yllä.
Tosiaan ei tarvitse näyttää naamaansa tai varsinkaan paljastaa nimeään. Helena Sorvali osaa vastailla paremmin toteutuksesta. Laitapa viestiä hänelle!

-toimitus

^^ Kerro Junkie ihmeessä sun elämäntarinas…!!
Mä veikkaan (ihan siltä pohjalta mitä oon oppinu sinua tääl tuntemaan), et vois olla aikalailla “hurja” tarina mikäli kertoileisit niitä kaikkia kuvioita, mitä oot nähny milloin missäkin puolen maailmaa… :wink: !
Eihän tietty läheskään kaikkee voi julkisesti kertoo, mut tiedän et sulta löytyy kyl kaikenlaista tarinaa, vaikka tekisitkin sellaisen “siistityn pintaraapaisun” sun matkasta läpi kaiken sen mitä oot tähän päivään mennessä nähny/kokenu…!!!

Toisaalta kiehtois mut aina tos on se kuumotus et jos joku tajuu kenestä on kyse. Vaikka tuskimpa duunissa kukaan hirveesti yllättyis vaikka vähä raottai menneitä. Itekkin vaihtanut sekoilun ja laittomat päihteet, ilta tissutteluun ja apteekin tuotteisiin eli en kokis päässeeni eroon muuta kuin siitä järjettömästä sekoilusta. No onhan noi määrät 20x pienempiä ku aikoinaan ( joskus aikoinaan vetäny illassa saman määrän rauhottavia kun viimevuonna yhteensä), uskon et elämässä pitää tulla jokin radikaali valinta joko/tai ennenkö kaman käyttö loppuu tai löytää korvike tai vähä molempia, mut harvoin nää huomenna mä lopetan päätökset kestää jos ei oo mitään tavotetta mihin pyrkii.