Iina

Moi

Vähän samoja ajatuksia kuin itsellä… Ja miten tuo rajatila määräytyy? Olen itse pähkäillyt mm tuon tapaisia oireita, mutta vähän vaikea arvioida itse mtn. Oliko sinulla jtn parempaa psykiatria?
Mutta niin joo, olisitko halunnut ehkä vaihtaa ajatuksia pölönen esim?

Tänne vaan jonoon kaikki ihailijat! Vaik tää ketju saikin sen aloitusimpulssinsa ennemminkin mun vihastelusta ku mun ihastelusta… Mut hei, rakkaudestahan se hevonenkin potkii!

Jokeri kans, mukaan vaan! Tiiän kyllä et oikeesti kuitenkin tykkäät musta!

:stuck_out_tongue:

Oli muuten hauskoja tapauksia joskus yläasteella ja ehkä vielä vähän myöhemminkin nämä “rakkaudesta potkivat hevoset”… “Katotaan jos vittuilemalla natsais!” :smiley:

Ja siis tottakai, tänne iinafanit ilmoittautumaan! Mä oon se kova kundi, joka istuu varjoisassa kulmassa lukemassa Baudelairea. Sit ku oon tyhjentäny mun absinttilasin, napsautan sormia ja iina kipittää sieltä kainaloon ja talutan sen ulos mis mun… Öö… No siis ku julkista liikennettä kannatan, ni kyl me otettais dösä. Nii, ja mä en kyl voi juoda alkoholia, et ehkä joku limu sittenkin… Ja en mä kyl osaa ranskaa, et jos jotai sarjiksia… Ja iinalta tulis kyl avaria saman tien jos alkais jotai sormii näpsyttelee. Joo, mä meen kotiin ja iina lupaa tulla perästä sit ku sille sopii, ellei se sit mee näitten kahen komeen kollin kaa jatkoille, jolloin se tuleekin vasta huomenna. Pistää viestiä sit ku voin alkaa kuoria juureksia.

^ :laughing: Voi sä oot niin ihana!

:laughing: :laughing:

Fanitetaan, fanitetaan :smiley: . Vai pitääkö olla mies, että saa fanittaa iinaa :smiley: ?

No jaa, onhan se toki niinkin, että jossakin kehitysvaiheessa(jotkut eivät pääse siitä vaiheesta kai koskaan ohi) tuo lienee tavallista, että vittuilemalla ja kiusaamalla yritetään saada sen ihastuksensa (positiivinen) huomio, mutta kyllä pisti vihaksi ja pistää edelleen ne joidenkin opettajien “rakkaudesta se hevonenkin potkii” -jutut, näin rankasti koulukiusatun näkökulmasta. Siinä potkimisessa kun ei todellakaan ollut ihastumisen kanssa mitään tekemistä :cry: :imp: . Tietysti opettajille oli helpompaa kuitata asia noin ja jatkaa silmät ummessa kulkemista, ettei tarvitsisi aikaa ja vaivaa tuhlata johonkin epämukavaan koulukiusaamisen selvittelyyn. No niin, se siitä avautumisesta :unamused: . Jatkakaamme fanitusta :smiley: .

Ma oon eka! En tieda johtuuko se siita etta oon savuissa mutta musta tuntuu etta taalla on vahan “negatiivista energiaa”.

^ Tuskinpa se yksin sinun savuistasi johtuu :wink: . Negatiivista energiaa on ollut ilmassa, mutta eiköhän se tästä taas :smiley: .

Aika vahan tullut hengailtua taalla kun lopetin alkon 2.5v sitten. Kannissa tuli kirjoiteltua kaikenlaista paskaa. Joskus piripaissaan tulee tekstia :wink:

Huomentapäivää.

Iinahan on aivan loistava tyyppi. (olen lurkannut siis vuodesta 2002 täällä, jotenkin piti vain ilmoittaa). Mutta siis mielestäni empaattisempaa ja jotenkin söpömpää tyyppiä ihan näiden nettikirjoitusten perusteella saa hakea. Iina mun näkemieni juttujen perusteella jaksaa aina olla niin positiivinen ja neuvoa tavallaan “maallisesti” ihmisiä. En osaa ilmaista juuri nyt paremmin mitä tarkoitan tuolla.

Toinen mukava mimmi ja hyvä tietopankki samalla on Malibu. Grip myös joko näyttelee, tai sitten on vain hyvä ja erittäin terävä kaveri myös. Neurokipu on myös mielenkiintoinen ja jotenkin sympaatiaa itsessäni aiheuttava kaveri, vaikka onkin raudanluja pohjalainen :slight_smile: Kunnioitusta herättävä hahmo ainakin minun silmiini. Addie on myös erittäin fiksu ja loogisesti kirjoitteleva kaveri, joka aiheuttaa minussa myös kunnioitusta.

No tässähän tuli nyt kehuttua moniakin, pelkän Iinan sijasta. Mutta väliäkös sillä. Kivaa lauantaita kaikille!

Mie olen ton rajatilahäiriön käsittänyt just tollasena impulssiivisuutena ja vähän vaikeammin määrittettävänä oman persoonan häilymisenä. Elikkäs en oikein tiedä kuka olen ja mitä täällä teen, noin yksin kertaistettuna. Toki tuollaiset oireet voivat johtua päihteilystä tai muista mielenhäiriöistä. Paha sanoa kun en tiedä, mutta yritän kelailla mahdollisimman paljon noita juttuja että saisin selvyyden. Tähän asti on vaan ollut aika heikkoa…

^^ Vicarious, vaikutat sinä itsekin, ainakin tähän astisen perusteella ihan fiksulta ja symppikseltä tyypiltä :slight_smile: .

Joo, iina on iina <3. Empaattinen, ystävällinen, huumorintajuinen, älykäs jne. Sanoo myös asiat suoraan ja kaunistelematta silloin, kun aihetta on, mutta ei suinkaan loukkaavasti.

Heh, ja tällä menolla iinalla on pian pää niin täynnä pissiä, ettei kohta enää olekaan mukava :laughing: .

Ketäs muita mä kehuisin :confused: . Neuro, Addie, Pölönen, japu, Malibu, grip, emqqu, duudsoni, faksi, Nyyty… kai niitä muitakin mukavia ja/tai fiksuja löytyy, kun alkaisi miettiä, mutta nyt on taas hieman väsynyt tuo pää. Eivät olleet nuo mainitsemani missään järjestyksessä, enkä jaksa ruveta nyt erittelemään jokaisesta niitä puolia, jotka muhun vetoavat. Erilaisia kirjoittajia ovat, mutta jokaisessa on jotakin, mistä pidän.

Mitä sitten tämän ketjun aloittajaan, eli Maagoon, tulee… Hmm… Osasi olla monesti ihan fiksu, symppis ja kannustavakin, mitä nyt välillä innostui raivoamaan, ja kai hän mussa jotakin naisellista hoivaviettiäkin herätti :unamused: :confused: . Viimeiset juttunsa menivät kyllä niin övereiksi, etten enää tiedä, miten suhtautua, vaikka tulisikin taas anteeksi pyytelemään :confused: .

MyCupOfTean katoaminen kyllä harmittaa :frowning: . Hänestä pidin myös. Tietääköhän kukaan, mitä hänelle kuuluu?

Ja yhtä kadonnutta nickiä en viitsi mainita, kun siitä syntyisi taas hirveä riita tai ainakin väittely :wink: .

Edit: Sitten täällä kirjoitteli nicki Ongelmaolli vielä vähän aikaa sitten. Hän oli myös tosi symppis tapaus mielestäni, mutta katosi sitten. Käsittääkseni lopetti kirjoittelemisen kuitenkin oikein hyvästä syystä; rakkaus voitti päihteet ja Päihdelinkin :slight_smile: . Voi, olisipa se asia itsellänikin niin :frowning: . Rakkautta meillä kyllä riittää mieheni kanssa, mutta eipä se kumpaakaan ole päihdeongelmalta pelastanut. Helpompi toki on kestää tätä välillä hyvinkin paskaa elämää, kun on se rakas vierellä :slight_smile: .

Mites Apo, Rauli Herttua, real sir Robin?

Siis kirjoitteleeko enaan tanne? Itse oon viimevuosia harvemmin lueskellut plinkkia.

^Eivät valitettavasti… Apo poistui omalle foorumille eikä taida sielläkään enää käydä… Ei Robsku täällä kauaa kirjoitellut Annin poismenon jälkeen ja Rauli… Onko Tipilässä vai eri nickillä vai mitä?! On olly Psyvaultissakin eri nimellä, joten kun itsellä meni Herttuat ja Peipposet sekaisin; samaa kaveripiiriä tuntuivat olevan, ei tietoa minulla ainakaan… Robinin Dihkal on ollut jo vuosia pois käytöstä, toivottavasti kiinnostus aineisiin vain lopahtanut… :astonished:

:astonished: Ai mit… No eeenhännyt minä…

Mut Heeei… Mitä te ootte nyt oikein sekoillu? Kattokaas nyt uudelleen, mikä tän ketjun otsikko on: [size=150]IINA[/size]! Ja tää ketju on omistettu asioille vain [size=150]iina[/size]sta!
Et, te ootte nyt kuulkaas vähän erehtyny harhapoluille noiden muiden tyyppien kohdalla. Mutta, kyllä mä olen valmis antaa teille anteeksi. Ja tietysti oletan että se anteeksipyyntö osataan myös esittää, eihän se nyt muuten toimi… :unamused:

Kiitos, Winston. Lämmitti mieltä :slight_smile:
Tosiaan itsekin unohdin monta nimeä tuossa mainita, vaikka tämän ei mikään yleinen ihmisten kehumisketju vissiin pitänytkään alunperin olla. Mm. sinutkin olen kyllä noteerannut ERITTÄIN hyvänä kirjoittajana ja huoamannut että sitä elämänkokemusta löytyy. Ja vaikka niitä hmm… “kipakkuuskohtaksia” (mun oma termi nyt kun en keksinyt tähän hätään muuta), joista itsekin olet täällä useasti maininnutm tapahtuu, niin silti mielestäni täällä myös sinä yrität ihmisiä auttaa parhaasi mukaan ja nimenomaan sillä kokemuksen rintaäänellä, ottamatta silti minkäänlaista pyhimyksen haloa pääsi ympärille. (halo suomeksi, sanokaa joku). Päinvastoin :slight_smile:
Ps. 1984 oli ensimmäisiä kirjoja minulla, joka kolahti sillätavalla tätä maailmaa ajattelemaan pistävästi. Lukioaikoina joskus luin, pitäisi lukea nyt 16v myöhemmin kyllä uudestaan…

Joku tuossa kyseli Sir Robinista muun muassa ja näistä entisaikojen kirjoittelijoista. Tosiaan lurkkailin jo silloin kokemattomana ja parinkympin parhaimpina vuosina tätä forumia, ja myös tuo mies jäänyt mieleen jonkinlaisena “huumenörttinä”. Tiesi kaiken mahdollisen kaikesta kirjatietotyyliin. Hipsteri :slight_smile: En tiedä kyllä mitä miehelle tapahtui.

Apo jäi myös mieleen erittäin älykkään oloisena yksilönä, joka myös tiesi kaikista aineisiin liittyvästä kaiken ja vielä muistakin aiheista erittäin paljon. Hänhän perusti oman “huumeforuminsa”, jonka nimi ei juuri nyt juolahda mieleen, mutta sielläkin tuli joskus käytyä. Harmitti kun kaveri jätti Plinkin.

Nyt voisi muitakin muistella tässä kyllä, kuten Devillaa, Kultahammasta, taikaa yms., mutta alkaa olla kiire kaverille saunailtaa viettämään :slight_smile: Miesvoittoista tosin :frowning: Iina ja Winston kyllä voisivat mukaan lähteä :slight_smile:
Nojoo, mutta hyvät illanjatkot kaikille.

Sori Iina… En lainkaan ajatellut että offiksi meni… :wink: :laughing: Ei tainnut setsuurin jälkeen jäädä kuin ne, ketkä ovat ihmisten tähden täällä… Osa tullut myöhemmin, mutta kyllä täällä paljon hyviä kirjoittajia… Tietenkin sun lisäksi! :slight_smile: :wink:

[size=50]Vielä lisäksi kun tuo samankaltainen kiinnostus näpertämiseen, ja jotenkin ihmiset täällä ainakin tosi symppiksiä, aiheuttaa jonkin “lievän samaistumisen”…[/size]

No niin teen :blush: :blush: :blush: . Ja oon ihan hirveen mustis facsimile :cry:

APOn ja Robinin kylla muistaa :smiley:

sädekehä?

Ai saunomaanko mukaan? Saunasta tykkään kyllä paljon - eikä omaa oo eikä ees taloyhtiöllä - että mielelläni lähtisinkin! Mutta sit pitäis kyllä miesten pysyä saunasta pois ku on naisten vuoro! Vaik oonkin uudistusmielinen ja vapaamielinen ja kaikkee sellasta, mutta vieraiden miesten keskellä en kyl uskalla ottaa vaatteita pois. Enkä kyllä ees tuttujenkaan. (Nii eikä faksikaan siitä varmaan kauheesti ilahtuisi?) Mut joo, kyllä mä Winstonin kanssa voisin lähteä löylyä paiskomaan. :smiley:

Jep, samoin! :wink:

Hah, tiesinpäs!! :mrgreen: