Ihmisarvoinen hoito riippuvaiselle?

Moikka!

Haluaisin kokemuksia muiden riippuvaisten saamasta hoidosta, sen jälkeen kun hoitotaho on kuullut riippuvuudestasi.

Onko tämä ikuinen riesa? voidaanko merkintää poistaa tietokannasta? todella vaikeaa mennä lääkärin vastaanotolle, tuntuu, että se pääasiallinen oire sivuuntuu jo omassa päässä kun pitää ruveta riippuvuudesta “selittelemään”

aiemmassa topicissa “10 vuoden tramal helvetti loppusuoralla” enemmän tietoa minun riippuvuudesta.

Kyllä siitä taitaa ikuinen merkintä jäädä :frowning: samoja ongelmia itsellä, kun mulla on jumalattomat kuukautiskivut, joihin ei panadolit ja buranat paljoa tehoa! Mietin, että miten voin koskaan mennä vaikkapa töihin, jos en enää niihin saa tehoavaa lääkitystä, tuskin kukaan pomo katselee työntekijää, joka on poissa 3-5 päivää kuukaudessa :confused:

Mutta ei se toki mahdotontakaan ole saada tarvittavaa lääkitystä, nääkin riippuu niin paljon siitä lääkäristä mikä siellä sattuu ottamaan vastaan. Mulla ei siis varmaa tietoa ole asiasta kuitenkaan, kunhan mutuilen :smiley: