Iänaikaisen kannabiskeskustelun päätös

Kannabiksen vaarallisuutta ei voi kyllä perustella sillä että jos polttaa vuosia 24/7 niin saattaa tulla mielen häiriöitä. Nekin mielenhäiriöt ovat useimmiten seurausta siitä että pitää pelätä muitten luulevan narkkariksi ja että jopa omat vanhemmat alkavat syrjiä “kaman käytön” takia. Yhtäkään ihmistä en tunne jonka ainoa ongelma olisi liika kannabiksen käyttö, aina on muitakin ongelmia taustalla niillä henkilöillä jotka pajauttavat kroonisesti aina kun mahdollista.

Ps. Vajoan todennäköisesti välittömään kannabispsykoosiin jos vielä kerran joku sanoo että pilveä polttava henkilö tarkoittaa sitä että hän polttaa 24/7 ja hänen elämänsä pyörii ainoastaan pilvenpolton ja sen hankkimisen ympärillä. 90% kannabista käyttävistä kuitenkin polttaa n. kerran-pari viikossa tai harvemmin.

Iankaikkisen kannabiskeskustelun paskin topicckki!

Olisin voinut jättää vastaamatta, mutta vittu kun vituttaa tämmöinen iankaikkinen urpoilu.

Hulluruoho=Luonnontuote=Erittäinvaarallinen
Valkokärpässieni=Luonnontuote=Erittäinvaarallinen
Kahvi=Luonnontuote=käytetty vuosisatoja= ei kovin vaarallinen
Kannabis=Luonnontuote=käytetty niin kauan kuin ihminen tietää=ei kovin vaarallinen.
Ym…
Ym…

Ollaanko me täällä jossain vitun alaasteella!

Voi voi taas teidän kanssa :laughing:. Kannabiskeskustelu on jo käyty loppuun. Mitään uutta ei ole ilmennyt eikä ilmene. Hölmöjen fraasien tautologinen jauhaminen ja kiukuttelu voi kannabisnististä olla hauskaa mutta meistä muista se on tylsää. :unamused:

Kannabis on vaarallisin tunnetuista huumeista koska se turmelee nuorison. Kannabis tekee nuorista löysiä :angry: . Vaarattomampaa yhteiskunnan kannalta oliki ku osa, siis pieni murto-osa, vuosikerroista käytti amfetamiinia ja marginaaline osa valitsi sillee ikäänku elämäntavakseen heroiiniin. Slaava-setä ei muista (nostalgiapäissään??) yhtään sellasta joka olis väärinkäyttäny amfetamiinia ja lusmuillu, ja heroinistit poistu kuvioista aika nopeesti mut ei nekää koskaa valittanu. Mallikansalaisia näihin takkutukkiin verrattuna.

Vittuako tää oikeastaa meitsiä enää kiinnostaa.

Hyvinvointia kaikille! :slight_smile:

Melkosesti ne tuntuvat EU:ssakin dekriminalisoivan kannabiksen ja lääkerespojen määrääminen kasvavan… Mieluummin annan lapseni kun he tuosta kasvavat niin pajauttaa vaikka kerran viikossa saatika vetää amfea/heroiinia kerran parissa kuukaudessa tai ryypätä ja vetää bentsoja päälle… Ja ITSE en polttele kannabista, lääkereseptillä otan heti käyttöön jos minulle se määrätään, koko elin aikanani olen 4 vai 5 kertaa polttanut pilveä. Parempi se mielestäni kuin olla baarissa ja tuhlata vitusti rahaa, joutua tappeluihin yms konflikteihin ja putkaa missä minä olen ollut enemmän kuin helvetin monta kertaa, mutta hei sehän on laillista vetää viinaa ja saa ärrältä, saattaapa sitä joku innostua vielä ja napata vaimoa turpaan ja muksut hankeen, niin perussuomalaista… Kuinka moni on kannabista käyttäessä tälläista tehnyt? Jos laki sallii hallussa pidon suomessa varmasti vähennän itse baareilun vähintään puolella ja vietän lapsettomat viikonloput leffoja katsellen, herkkuja syödessä ja rentoutuen ganjalla. Mutta jokainen tietty tyylillään.

Kuinkakohan paljon Suomessa palavasta kannabiksesta on järjestäytyneen rikollisuuden tuottamaa, ja kuinka paljon on pienyrittäjien kotonaan kasvattamaa? Mietinpä vaan.

Oon yleisesti ottaen ollu aika konservatiivisilla linjoilla huumepolitiikan suhteen, mutta voisin kyllä lähteä hissukseen vähän hölläämään kannabiksen osalta. En olisi varmaan vielä muutama vuosi sitten sanonut näin.