I did it again

Voi jummijammi, minun joka piti olla yksi niistä ainoaista joka voi lopettaa/vähentää ilman repsahdusta ja niin vain kävi että kun viikonloppu tuli niin ratkesin. Kävin ekaa kertaa a-klinikalla menneellä viikolla, mieheni joka on poissa viikot kun tekee töitä toisessa kaupungissa ei vielä tiedä tästä että olen käynyt a-kliniikalla ja kun hän tuli kotiin hänellä oli mukana 24 oluen pakkaus ja sen suuremmitta ajatuksia nappasin oluen, ja toisen ja vielä pari viinilasia. Sen jälkeen havahduin ja mietin että “ihan oikeasti mitä olet tekemässä” :unamused: Minun on kerrottava hänelle huomenna tilanteesta että hän tietää asiasta. Tänään on vähän sellainen “viimeinen kerta fiilis”, voi jestas kun pateettista. Onko tämä ihminen todella minä, se vahva, osaava, kunnioitettu ihminen joka osaa suurinpiirtein kaiken, ainakin työelämässä? Ja sitten vapaa- aikana on näin heikko eikä edes mieti mitä tekee, tekee vain :frowning: " i have no words" quote: me

Minun mielestä tuo on ollut ihan kohtuullista juomista, jos pari kaljaa ja pari lasia viiniä. Ei nyt pidä liioitella, jos vähentää. Morkkis voi tulla, jos menee haitalliseksi se käyttö, mutta tuollaisesta kohtuukäytöstä ei tule edes krapulaa ja voi seuraavana päivänä tehdä mitä haluaa ilman huonoa oloa.