Tuhannet kiitokset todellakin. Plinkki on mulle päivittäin mahdollisuus pitää yhteyttä Suomessa asuviin (pari expattiakin mahtuu joukkoon) lajitovereihini. Lisäksi palaan usein omaan menneisyyteeni sekä muistan paremmin sairauteni monivivahteisuuden toisten kertomuksista.
Varsin hyvä mieli tulee silloin jos pystyn omista kokemuksistani antamaan jotain eteenpäin. Tulee fiilis, että kaikki ei sittenkään ollut turhaa ja hukkaan heitettyä!
Also. Eine frohe Weihnachtszeit weiterhin und alles Gute für das Neue Jahr 2014. Vor allem aber gute Nerven und viel Geduld.
en kyllä toivota niille mitään millään kielellä…
näytän kieltä…eihän tossa ole yhtään pallopäätä joka
näyttäisi kieltä-jo on köyhää…
en edes voi heille mitään toivottaa kiitos antamansa ikuisen kirjoituskiellon,
tuskin ne tätä näkevätkään…ei minua ole olemassakaan,^`*ˇ**ˇ
pahaa kaikkea kaikille vaan ja yltäkylläisesti–hyym ja hööm
Vaan minäpäs toivotan! Kyllähän tämä raittiudessa ja mielenterveydessä etenemiseni on männä vuonna aika lailla Plinkkiin nojannut. Tarpeellinen palvelu! Jatkuvaa menestystä ja kasvua 2014!
Minäkin haluan kiittää hyvästä foorumista ja toivottaa hyvää uutta vuotta kaikille siellä taustalla työskenteleville! Mulle tää on ollut ihan elintärkeä paikka ja tärkeä on edelleen, vaikka ei mitään akuuttia hätää enää olekaan. Kiitos!
Tosiaankin. Hyvää uutta vuotta tämän palstan ylläpitäjille ja valvojille.
Teette arvokasta työtä josta harvemmin kiitosta saatte, mutta kiitokset tässä ainkin minun puolestani. Palsta pyörii 24/7 ja aikanne sekä henkilöstömääränne on varmaankin rajoitettua joten tuskin tämä teillekkään helppoa on.
Hyvää LOPPUvuotta ja tätä sunnuntaita nyt tässä vaiheessa vielä!
Mä oon joskus miettinyt missä moderaattorit työskentelee niiku fyysisesti, tai missä Plinkin toimitus on fyysisesti. No jaa, toimitus oli joskus mun facebook-kaveri, mutta eipä tullut paljon juteltua.
Itellenihän A-klinikkasäätiö on tuttu siitä, että olen ollut asiakkaana Espoon A-klinikalla ja sitten käynyt muissa toimipisteissä muissa asioissa, mutta Plinkin sijainti on ikuinen mysteeri, joka ehkä saa mysteerinä pysyäkin.