Hyvää joulua!

Toivotan oikein mukavaa, rentouttavaa ja rauhallista joulua kaikille plinkkiläisille!

Haluan kiittää tuestanne, sillä alkuraittiuteni (tänään 44 pv) onnistumisessa on plinkin keskusteluilla ollut TÄRKEÄ osa. Viestiminen täällä on auttanut minua valtavasti. KIITOS kamut!

Monet tarinat tuntuvat niin tutuilta, kuin omasta elämästä… Minulla on edessä ensimmäinen raitis joulu ja joululoma naismuistiin (ehkä 25 vuotta), on tässä ihmettelemistä. Hyvällä tavalla :smiley:

Vielä kerran: kiitos!

1. Toivotan erinomaista ja rauhallista Joulua kaikille jotka ovat olleet kilttejä.

2. Toivotan painajaisia ja hirviöitä kaikille jotka ovat olleet tuhmia! Kuolema odottaa - Hah hah haa !!! :smiling_imp:

Tämmöistä tällä kertaa täältä hullujehuoneelta !!! :laughing:

Kiitos itsellesi ja Hyvää Joulua täältä sateisesta Andantelandiasta kaikille. Pidetään linjamme. :smiley:

Oikein hyvää - ja jatkan kepapin ja pitsan yletöntä syömistä, käyn massiivisen arabialaisen ruokalistan läpi tänä jouluna.

^^ Kannattaa muuten vapauttaa ittensä pahoista tyypeistä ja se on mahdollista pysymällä niistä erossa, uuden paremman reitin rakentaminen omaan elämään ja hullujenhuoneeltakin pääsee kaikki aikanaan vapaaksi, näistä teemoista ON kokemusta.

Jouluntoivotus täältäkin. Ihan oma jouluasetelma … eipä tässä tuon enempää krumeluureja sitten ole laitettukaan.

[size=200]Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille tasapuolisesti![/size] Toivottelee: Punatulkku

[size=150]Happy X-mas,
war is over![/size]
(if you want it )

youtube.com/watch?v=yN4Uu0OlmTg

Raitista, rauhaisaa, rentoa, riehakasta, rattoisaa, ruokaisaa, repäisevää, runsasta ja railakasta joulua jokaiselle toivotellaan myös täältä Mustikkamaasta! :slight_smile:

[size=150]Rauhallista, rentouttavaa ja raitista Joulua plinkkiläisille![/size]

Toivottaa Juu Ei

Riisipuuroa keittelen aaton alkupalaksi, pieni joulustressin poikanen jo haihtunut. Mukavia, rauhallisia ja raittiita pyhiä kaikille!

Toivoo Tarina

Hyvää raitista joulua kaikille :slight_smile:. Itsekin saan viettää raittiin joulun fiilis on ihan jees :slight_smile:

Oikein rauhallista, rakkaudentäyteistä ja raitista Joulua ystävät! Meillä lämmitellään leivinuunia, kuorrutellaan kinkkua ja odotellaan rouvaa kotiin aamuvuorosta, jotta koko perheellä päästään nauttimaan.

Kiitokset kaikille kokemuksistanne. Olette ainutlaatuisia.

Hyvää joulua kaikille!!

Olen ollu reilun viikon raittiina, antabusta päivittäin. Olen alkanu näkemään painajaisia et olen päissään :frowning: Todella epämiellyttäviä. Tänään mätetään karkkia ja herkkuja.

Alussahan minäkin näin monia unia et olen kännissä kyl ne painajaiset katoaa! :slight_smile: Hienoa että olet valinnut raitistumisen tien vaikka olen 18v jolle ei uskottais et on elämän kokemusta. kyllä mulla on tuon alkoholin takia aika kovakin elämänkokemus! Antabus on ihan hyvä aluksi itselle lääkärit ei ees voineet määrätä mulle maksan takia mut voimia! :wink:

“Tänään mätetään karkkia ja herkkuja.”

Eilen katselin Pepsi Maxin kanssa Netflixiä aamuyöhön ja tänään Poutun kinkkurullaa suoraan iki-ihanasta Lidlistä keitettyjen perunoiden, purkkiherneiden ja vichyn kanssa. Isäni periaate oli, ettei jouluna oteta tippaakaan niin se periaate on pitänyt ja juomisvuosinakaan en juhlinut taikka juonut viiniä/viinaa jouluna, mutta keskiolutta meni [nekin rahat olisin voinut kyllä antaa vaikka Pelastusarmeijan joulupataan]. Minun joululahjat olivat sitä, että leivoin kuivakakkuja mummoni reseptillä.

Näinhän se alkaa virallinen joulu kääntyä lopuilleen… 3 x jouluateria nautittu eri sukulaiskokoonpanoissa ja mikä parasta - ALKOTTA. Mitään kyselyjä tai uteluita ei tullut taaskaan.

Snapsilasista voi näemmä ottaa myös alkoholittoman inkivääritujauksen, jos maljojen kohotteluun haluaa osallistua samanlaisin lasivarustein kuin muu joukko. Eipä ole tuollaisia ollut tarvetta miettiä ennen.

Olo on hämmentynyt, kun ensimmäinen aikuisiän joulu on selvitetty selvin päin. Toivottavasti näitä tulee lisää.

^ Hyvä ja kyllä niitä tulee eittämättä, itsellä oli viides peräkkäinen ja hyvä ja rento jakso,
tosin en itse kuulu joulunvieton kohderyhmään - muutenkin jo sujuu nuo 362 välipäivää ja
tätä kehitystähän voi katsoa taas 2015, kun otetaan ketju esille vertailua varten… hyvä.

Näin me teemme! :smiley: :smiley: :smiley: