Hyvää joulua ja uutta vuotta

Hei,

hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta 2014 kaikille Vilpolalaisille!

T. Piiras poppoineen

Rauhaisaa Joulua ja turvallista uutta vuotta sinullekkin !

Kiitos, samoin sinulle Piiras ja muille myös. <3 Mulle on sattunut niin ihmeellisen hyvä onni nyt, että en meinaa uskoa todeksi. Ehkä se vuosien kärsimys on nyt mennyttä lopullisesti. :slight_smile:

Tsemppiä kaikille! Älkää koskaan lakatko uskomasta parempaan huomiseen.

-D

Heipsan, edelleen uuteena täällä. Mun raskaus, joulu, uusvuos ja koko tää uusi alkava vuosi kirottiin niin mystisen taitavasti alimpaan helvettiin ettei täältä todellakaan ole kuin suunta ylöspäin :laughing: Nimittäin rakas mieheni päätti antaa kaikkien aikojen joululahjan kaksi päivää ennen joulua, kertomalla olevansa subukoukussa (+ kerta tai pari amfetamiiniä) ja käytön olevan päivittäistä (nokittamalla) :blush: :open_mouth:

Selviytymisvinkkejä otetaan vastaan, jos joku keksii jotain uutta mitä täällä vilpolassa ei vielä lue (Kaksi viikkoa olen valvonut ja lukenut plinkkiä lievittääkseni tätä paskaoloa)
En ole itse entinen enkä nykyinen käyttäjä ja tietomääräni huumeista rajoittuu teini-iän pariin pilvenpolttokertaan 6-7v sitten… Ei voi tätä toivoa pahimmalle vihamiehellekään… :cry:

Lumikkinen haluan sulle toivottaa voimia kamalaan tilanteeseen! Tiedän miten rikki olet ja miten se tilanne tuntuu vain kaatuvan päälle, eikä tiedä mitä pitäisi tehdä.

Itse olen juuri päässyt irti, sillä erosin subua käyttävästä miehestäni, katsottuani tilannetta useamman vuoden ensin. Jos mulla joku neuvo on (jonka toki täältä sain aikanaan, mutta en vain pystynyt toteuttamaan) niin kerro tilanteesta jollekulle sellaiselle ihmiselle jolla on aikaa sinulle ja joka ennen kaikkea tukee sinua, ei tuomitse, ei hauku, jätä yksin. Sen lisäksi jos vaan löydät itsestäsi voimia niin soita irti huumeista ry:n tai sitten a-klinikalle ja pyydä päästä juttelemaan. Se on kumma juttu miten tunnin yksinpuhelun jälkeen voi ajatukset olla niin paljon selkeämmät. Voimia!

Dahlia, moikka!

Saako udella onko kyse suhteista, työelämästä, lapsista? Anyway, hienoa, jos olet onnellinen <3

-p