Hyvää Joulua 2014 kaikille

Elikkäs hyvää joulua tasapuolisesti kaikille plinkkiläisille :slight_smile:

oikein hyvää

Hyvvää joulua kaikille tasapuolisesti! :slight_smile: Itseäni ahdistaa ja jännittää iihan kiitettävästi kun menen sukuloimaan. Ensimmäinen joulu ilman bentsoja.

Hyvvää joulua kaikille tasapuolisesti! :slight_smile: Itseäni ahdistaa ja jännittää iihan kiitettävästi kun menen sukuloimaan. Ensimmäinen joulu ilma bentsoja.

Hyvää joulua vaan kaikille! Koittakaa muistaa mitä tässä juhlitaan. :wink:

Oman jouluni pelasti tampereen diakonia työ ! Ilman tuota diakonin apua mulla ei olis kaapissa yhtään ruokaa.

Soitin sinne 22. päivä ja menin käymään kun pyysivät. Kerroin tilanteeni, ja sain aluksi 20 egen maksusitoomuksen lähi markettiin jolla sai ostaa elintarvikkeita ja hygienia tuotteita + että sain vielä tänä aamuna kaksi kassillista ruokaa kirkon eteen tulleesta paketti-autosta. Oli salaatteja, keksejä, suklaata, kahvia, valmis-ruokia, leipää,voita,juustoa, kananmunia sun muuta mukavaa.
Terveiset Tampereen Diakonia työlle ja hyvää joulua kaikille tasapuolisesti ! :smiley:

Hieno homma, toi on sitä oikeeta joulunhenkeä!

Jep toivotetaan vielä Hyvää Joulua tässäkin ketjussa, kaikille tasapuolisesti!

tääl erottelin dexmiä yksinäisen jouluni iloksi…

^ Ikävää, jos sulla on yksinäistä :frowning: , mutta sä sentään erottelet sen dexmin toisin, kuin se eräs pölkkypää :unamused: .

Hyvää Joulua kaikille nyt minultakin, vaikken jouluihmisiä olekaan.

Oivallista ja rauhallista joulua itse kullekin munkin puolestani, näin vähän jälkijunassa :sunglasses:

käymättä tankilla käynyttä lipomassa lepposasti mennyt ja
joulussa parasta onkin sen käyminen vähiin ja
mulle just käy toi käymättömän jääminen.

Joulu on ihmisen parasta aikaa!