Hyvää Joulua 2012 P-Linkin lukijoille

Hyvää Joulua 2012 P-Linkin lukijoille toivottaa Jokeri!

Nyt on aika hiljentyä ja julistaa Joulurauha foorumille. Kuka Joulurauhaa rikkoo, on tuomittava teosta kaksi kertaa niin pitkään banniin kuin normaalisti :wink: .

Nauttikkaa mässyistä!

Jokerin 100ml perinteinen Jouluinen ”KinkkuLiem®” on tänä vuonna tämän väristä :mrgreen: :

OC 80mg/10ml on liemen vahvuus. Enempää reseptini sisällöstä en paljasta :sunglasses: !

Jokeri

Hyvää joulua vaan Joker ja muut plinkin ihmiset. Tuleepa tuosta kuvasta mieleen vahvasti jouluaatto 2008 :wink:

Hyvää joulua Jokerille ja muillekkin,eiks noi oo 40mg Oxycontteja,mullakin on muutama sata joululiemi aines kotona kummittelemassa :slight_smile:

Hyvää joulua kaikille niille plinkin jäsenille ketä kirjottaa ja muillekin toki.
tässä on pikkujoulut saa olla ohi 7pv. tutkalla. nyt saa loppua, uudenvuoden
jälkeen, en varmasti kirjoita tänne että olen ottanut huumeita, jos ganjaa
nyt ei lasketa. se on ku kaurapuuroa. tai joillekin aamukahvi. peace!

Hyvää ja päihteetöntä joulua mun puolestani, rauhoittukaa ja nauttikaa näistä päivistä :slight_smile:

Mä toivotan myös omasta puolestani Hyvää Joulua ja rauhaa, rakkautta ja lämpöä kaikille plinkkiläisille, myös Jokerille, koska joulu on, ainakin toivottavasti, rauhan aikaa <3.

Minunkin puolestani hyvää joulua kaikille plinkkiläisille! :slight_smile:

Oikeesti hyvää Joulua kaikille meikäläiseltäkin! :slight_smile:

Kohta safkaa napaan, mielettömät mätöt tulossa :stuck_out_tongue: Mainiota ja rauhallista joulua munkin puolestani kaikille! :slight_smile:

Maukkaita, maan mainioita joulun ja uudenvuoden välipäiviä kaikille!

[size=200]<3[/size] :lla iinamiinaviinapiinakiinastiinaliina