Hyvä kaupunki rauhoittumiseen?

Saattaa olla että voi olla tuossa ensi vuoden puolella muutto edessä, mutta mihin? Ei mulla oikeastaan mitään väliä ole, kunhan ei ole liian tuppukylä ja on hyvät koulut ja/tai töitä löytyisi.

Ja sitten se kamakysymys. Tiedän kyllä että sitä kamaa löytyy joka bussipysäkiltä, mutta mitä vähemmäm. sen parempi. Aikoinaan asuin Joroisissa jonkin aikaa. Siellä ei kyllä tullut kukaan piriä myymään.

Vinkkejä?

Tere Maago!

Muuta Saarijärvelle! Siellä on se hyvä lääkäri tämä Kiiminkinen. Hän hoitaa sinun sairauden liikunnan ja muiden hyvien luomuhoitojen avulla!

VH

No töitä ei ole ku stadissa.Mut muuten se on perseestä,liikaa mamuja ja liian kalliit vuokrat (miks ghetossa on noin kalliit asunnot?).Ite muuttaisin Inariin tai Sodankylään.Töitä voi keksiä itse,rupeaa vaikka käymään mummoille kaupassa tai sitten perustaa siivousfirman,kenenkään muun leipiin ei oikein nykyisillä sopimuksilla kannata mennä.

Sulle voisin suositella Tamperetta.Siellä ei ole 30 vuoden aikana tultu vielä kertaakaan tarjoamaan huumeita ja kerran vain on kysytty että myynkö.Suomen douppivapain kaupunki.Tosin poliisin mukaan kaupunki kylkee kannabiksessa,mut siathan aina valehtelee :wink:

suomen douppivajain kaupunki, hei herra huumepoliisi :unamused:
en muuten asu siellä.

joku pienen pieni kylä, voihan sellaiseenkin muuttaa lähelle mestan “keskustaa” ja hakea töitä paikallisesta supermarketista/postista/etc.

toiivottavasti löydät mieluisan paikan asua! :slight_smile:

Vaikea sanoa. Miksi tampereella muka ei olisi huumehia?
Itse en siellä asu, mutta olen varma siitä että sieltäkin löytyy piirit nopeasti.
Tampereella asuu muijia enemään kuin miehiä :smiley:
Tosin viime kesänä siellä käydessä totesin, että monella naisella on pömppövatsa. :slight_smile:
Etsisin sinuna jotain uutta. Jotain sellaista mitä et ennen ole tehnyt.
Itseäni jeesasi joskus crossipyörän osto. Ajelin siellä missä huvitti. Sai Adrealiinia eikä voinut kännissä ym ajaa.
Tosin poltin yleensä kukka paukut ennen ajoa :confused: mutta ei sillä ajoihini ollut mitään merkitystä.
Adreaniili ei ole yhtään huono huume!
Free ride toimii mulla. Rauhoittaa kummasti.

hei oletko tosissas? rauhoittuminen lähtee korvien välistä, sitten ku ajatus on siellä valmis, niin maiseman vaihto voi auttaa päätöksen pitämisessä. niin kauan kun dospia tekee mieli, niin joka suomen kolkasta sitä löytyy, se on varma. itse olen jopa vaihtanut valtiota tarkoituksena rauhoitella elämää… ei onnistunut. motivaatio rauhoittumiseen ei ollutkaan kohillaan, joten kama suorastaan käveli mun luokse. veturi ku aina tunnistaa veturin.

Paras paikka on sellainen, josta et tunne sieluakaan. Maiseman vaihdos on hyvä asia, vaaditaan yhdeltä ihmiseltä vähän liikaa jos sanotaan, että muutos lähtee korvien välistä. Kaverit osaavat antitsempata toisiaan pysymään siellä pohjalla.

Kyllä mä tuossa pari kesää sitten vietin Tampereelle pari kuukautta, ja tuntui että kaupunki kylpee pirissä. Kai sitä roinaa on joka paikassa, se on vaan siitä kiinni haluaako OIKEASTI lopettaa.