huumetestien tulokset

hei. tässä nyt ihan sellaista kyselen että millä oikeudella terveyskeskus ilmoittaa postiivisen huumetestin tuloksen lastesuojeluun…kyse lyrica lääkkeestä, testi ollut neg. mutta lähetetty ilman testattavan tietämistä jatko tutkimuksiin ja sieltä paljastui lyrica…hauskinta tässä että minulla on lyrica resepti ja testauksen tekijä terveyskeskus. respanolen saanut ensimmäisen kerran 2007 kun olin vankilassa…ja sen jälkeen yksityiseltä lääkäriltä…mutta mutta kun tuohon testaukseenkin on lakipykälät ja niitä ei ole noudatettu lainkaan…mihin valitus kun en ole saanut siitä päätöstä että olen antanut pos.huumeseulan vaikka laki velvoittaa antamaan sen päätöksen…nyt sitten tuo testitulos vaikuttaa kaikkeen vittumaisella tavalla…kaikki on salamyhkäistä, lastensuojelu pitää lyricaa huumeena vaikka se ei ole huumausaine listalla…mutta sitä kysyn millä lain kohdalla tk on ilmoitusvelvollinen???

jos sul on lyrzeihin respa nii eiks ongelman pitäis ratketa kun se on sulle sairauteen määrätty lyöt respan tiskiin. mut kyl lyrica luokitellaan huumaavaksi lääkkeeksi aika monessa mestassa, eihän benzotkaan ole huumeita mut ilman respaa huumaaviksi lääkkeiksi luetellaan. en ole varma mut eikös potilasasiamies hoida nuo kaltoin kohdellut potilaat.

Näköjään on taas etsimällä etsitty syytä, millä lapset saataisiin narkomaanilta pois. Pregabaliini ei tosiaan ole Suomen lain mukaan huumausaine.

Lain mukaan ovat.