Itellä on tarkotus hankkia vahva B-vitamiinilisä missä on useita B-vitamiineja ja kaikkia vähintään 100mg. Ja siihen lisäks on tarkotus syödä Niasiinia ja Niacinamidia (en muista oli suomeks niasiiniamidi vai nikotiiniamidi) sekä Pyridoksiinia suurehkoja määriä. Ja C-vitamiinia syön niin paljon kun rahat antaa periks, eli tällä hetkellä 3g päivässä. Tarkotus on nostaa se vähintään sinne 10g päivässä. Noitten lisäks jotan monivitamiinia mistä saa onnettomia määriä nuita edellämainittuja mutta jotain muuta sitten pieniä määriä. Ja ravintorikasta vähähiilihydraattista ruokaa siihen kaveriks. Ja 6g kalaöljyä ja 125µg D3-vitamiinia plus monta muuta nappia.
Laitelkaa ihmeessä myös mielenkiintosia linkkejä tänne päihteisiin&vitamiineinin/mineraalehin liittyen! =)
Ite uskon että vitamiinit/mineraalit tulee auttamaan mua paljon, mutta arveluttaa vähän pääsenkö kokonaan eroon kun halu käyttää tulee mulla käsittääkseni mielenkiintosuudesta, eikä siitä että olis jotenkin huono olo fyysisesti tai psyykkisesti ja tarviis helpotusta siihen. Mutta raportoin sitten olosta ja mieliteoista jahka oon saanu jonkun aikaa syötyä kunnon määrää C ja B-vitamiineja.
Itse kyllä uskon vitamiinien vaikutukseen vieroituksen tukena. Rahatilanteen mukaan olen ottanut omaan apuarsenaaliini mukaan kalaöljyn, D-vitamiinin, B-vitamiinit (erityisesti B6 ja B12) sekä C-vitamiinia niin paljon kuin sitä saa vielä näin kesän jäljiltä marjoista, omenoista ym. käytännössä ilmaistuotteista. Ja C-vitamiinista taitaa löytyä ihan todistettuja vaikutuksia ainakin amfetamiinin elimistöstä poistumisen nopeuttajana sekä myös vieroituksen tukena. Joten jos rahat saa riittämään, niin nyt kun luonnosta ei enää vitamiineja oikein tahdo irrota, niin tulen varmaan kokeilemaan useamman gramman C-vitamiiniannoksia ja testilen miten ne vaikuttavat. Ja kiitokset mielenkiintoisesta linkistä. Tämä vitamniini/lisäravinnepuoli taitaa olla se, jossa on kaikkein eniten ykislökohtaisia eroja; se joka auttaa toisella ei tee toisen elimistölle mitään mutta mikä tahansa idea tai kokeilemisen arvoinen idea jolla parantaa oloa ja edistää vieroittumista on enemmän kuin tervetullut
Ja tsemppiä alkaneeseen taistoon sinne Luonnon Antimet!!!
Nyt alko Niasiinin ja Niasiiniamidin vetäminen. Alkuun 500mg kumpastakin ja C-vitamiinia 10grammaa päivässä. Ja Kavaa tässä tän illan nautin teenä. Myöhemmin saan B-monivitamiinin niin sitten nostan varmaan nuo molemmat ekana mainitut sinne grammaan ainakin toistaseks. Ja Kava kavaa juon tässä teenä. Vähän rentouttaa. Parempi kun Atarax Atarax tekee mut vaan säikyks zombiks, tää rentouttaa.
Nyt on erikoisen hyvä olo, kun olen vähän aikaa käyttäny taas suurempaa C-vitamiiniannosta ja otin tuon Niasiinin ja Niasiiniamidin käyttöön. En sitten tiedä onko taas tyyntä myrskyn edellä, ja johtuuko hyvä olo ainoastaan siitä että käytin tänään butaania. Mutta nyt olen menossa hyvillä mielin nukkumaan, ja aamulla aion herätä virkeänä ja levänneenä töihin ja uskon että päivä menee mukavasti.
Serotoniinia valmistetaan elimistössä L-Tryptofaanista, mutta L-Tryptofaanista valmistetaan myös Niasiinia. Yhden Niasiini gramman tuottamiseen tarvitaan 60mg L-Tryptofaania, joten Niasiinin saanti on selvästi yhteydessä Serotoniinitasoon.
Kannattaa tutustua erilaisiin lähteisiin mitä vitamiineihin tulee. Suomessa vitamiinien viralliset suositukset ovat usein todella alhaisia. Esim C_tä suositellaan sellaista määrää jolla keripukki pysyy just ja just loitolla Mä itse vedän C:tä 2grammaa päivässä, ( monet syövät jopa 6 grammaa päivässä ) aamuin illoin. B:tä sellaista B complexia jenkeistä tilattu, D vitamiinia kannatttaa ottaa “jenkki suositusten” mukaan eli jotain 5000IU joka toinen päivä. Jos kiinnostaa niin lukekaa vaikka Antti Heikkilää tai ruotsalaista Sanna Ehdinin kirjoja/linkkejä. Magnesium iltaisin relaksoi lihaksia ja auttaa nukkumaan, vahva kromi pitää verensokerin tasaisena. Ja sitten ne Omega3 + jotain muuta hamppuöljyä, tai kalanmaksaöljyä.Naiset voivat kokeilla Evening primrose oil, kapseleina pms oireisiin.
HUOMIO, nää ovat ihan mun omat annokset jotka sopii minulle, joku muu voi olla ihan eri mieltä
PS, mä en siis enää ole vieroittuva käyttäjä, vaan putsina ollut jo 2,5 vuotta. Mutta nuo annokset sopii minulle.