Olin typerä ja ajattelematon ja poltin kannabista eilen. Säilytin pussia laukussani. Puolentoista viikon päästä on reissu New Yorkiin.
Voiko käyttö näkyä turvatarkastuksen lapputestissä jotenkin? Entä jos minulla on sama laukku mukana? Voiko huumekoira haistaa sen? Onko Yhdysvaltojen päässä tiukemmat tutkimukset?
Auttakaa tietämätöntä!!
Kannabis tosiaankin lemuaa kuin rankkitynnyri, olin kesällä kännssä Kalliossa baarissa ja ostin gramman eräältä heebolta pussittamattomana ja pistin sen taskuuni… vaikka olin kännissä kuin käki ja istuin baarissa, aina silloin tällöin kukan lemahdus tuoksahti nokkaani…
tyhjä nuuskapurkki on hyvä säilytysastia Ganjalle, sieltä ei lemu leviä
^^ En tiedä, mitä tarkalleen meinaat noilla huumelapputesteillä(Sori sivistymättömyyteni), mutta kyllä ne lentokentillä huumausainejäämiä tutkivat ja voivat tehdä noita tarkistuksia ihan pistonakin. Esim. äitini, joka ei takuulla käytä/hallussapidä huumeita, eikä edes laillisia PKV-lääkkeitä, eikä näytä miltään hampuusilta on joskus joutunut lentokentällä tuollaiseen skannaukseen. Koira toki voi haistaa hyvinkin herkästi vanhat ganjat ja ehkäpä kannattaa ihan suosiolla ottaa toinen laukku matkaan. Jos sulta ei mitään löydy ja ainut asia, mikä pössyttelyysi viittaa on se, että koira merkkasi, niin eivätpä ne silloin mitään voi tehdä, vaan olet vapaa menemään. Kivaa se ei tietenkään ole joutua tullin kanssa asioimaan. Jenkkilän päädystä en arvaa sanoa mitään ja siellä voi olla kyllä tarkempaa, mutta eivätpä nekään mitään lopulta voi, jos sulla ei mitään laitonta ole matkassasi. No, voivat toki evätä maahanpääsyn, mutta en nyt ihan usko sellaiseen tällaisessa tapauksessa.