Huumausaineblogit

Moro! On muuten eka postaus…
Olisin kiinnostunut lukemaan suomalaisten huumeidenkäyttäjien blogeja, jotenka olisin kiitollinen jos niitä tänne vinkkaisitte. Yhtä mielenkiintoista blogia “entisen” narkkarin elämästä luin, mutten enään löydä sitä. Sitten törmäsin tänään jossakin netin keskustelupalstoilla tähän princess-heui.blogspot.fi/2011_0 … 3c68d33212 blogiin ja (en nyt halua loukata kys henkilöä) jostakin syystä touhu vähän naurattaa kun täytyy ihan valokuvin esitellä värkkejä ja suunnileen samaan tunkea oman naaman kuva. Vaikka minua, liki 30- vuotiasta miestä, - ei sentään varastelemisella leuhkivan teinin päiväkirja ihan kiinnosta… Siitä huolimatta vilkuililn tuota muutaman sivun verran. Ei vaan voi uskoa että on tosissaan, sen verran säälittävältä vaikuttaa lapsirukka… Mutta ensiis tahdo todellakaan mustamaalata tyttöä, älkää väärinymmärtäkö.

Olen kyllä käyttänyt googlea, mutta laihoin tuloksin. :wink:

Ei vittu! Vilkaisin tuota blogia ja voi jeesus mikä pikkupissis. Ehkä se elämä opettaa jotain jossain vaiheessa, jos jatkaa tuolla samalla linjalla.

Vittu.
princess-heui.blogspot.fi/2012/0 … mment-form

“No, kertokaa nyt mielipiteenne. Musta tää oli aika rohkee veto, laukku on mulle aika intiimi asia. Kuulostaa varmaa aika sairaalle… :smiley:

Jos saan mielipiteeni täällä ilmaista “postauksestasi”, en voi muuta kuin sääliä sinua. Et voi olla tosissasi!!
Jostakin syystä mä repesin tälle kuvasarjalle princess-heui.blogspot.fi/2012/0 … mment-form :unamused: selvää huomionhakua ja esittämistä minusta.

(sori en osannu linkittää tuota ilman et se pomppaa sivun alas, rullattkaa ylös)

^ :laughing: :laughing: :laughing:

Eeheheehehee!!! Ei saa tappaa pikkuista Winstonia nauruun. Vai pitäisiköhän sittenkin itkeä :confused: ?

Katsoin nyt sitten tuon Laukun sisältö -postauksenkin ja tuskin viitsin enempää aikaani haaskata tähän “narkki”-blogiin.

Jep,alkaa jotenkin vaan todella harmittamaan muutaman minutin menetys elämästäni tuohon blogiin.en osaa kuvata tuntemuksiani kunnolla blogia kohtaan… Hämmennys ja myötähäpeä? :astonished:
Olkoon hänen bloginsa nyt rauhassa ivaamiselta… :smiling_imp:

Niin ja SpeedKills, tsekkaa blogilista.fi, sieltä voit hakea eri hakusanoin blogeja… :wink:

Kyllä myötähäpeä on syvä… Ala-ikäinen niin hankkii itsellensä 100% varmasti huostaanoton… :stuck_out_tongue: :laughing:

On siinä sitten selittämistä että “en mä ole narkki kunnolla”. Mitä vittua femman pumppu ilman spigua??? :astonished: Itseltäni olis aikoinaan löytynyt hiukan enemmän esim. vermejä tai katkottuja vermejä, tosin yhdenkään frendin naamaan en laittais kuviin, omasta naamasta puhumattakaan… Olikohan hankkinut sen 30 tai 50€huoraamalla??? :laughing: Missäs niitä mömmöjä näkyy?? Näin vain putelin proffan yskänlääkettä jota voi ostaa ala-asteikäinenkin?!? :laughing:

Kyllä on kova gimma, taitaa olla tuleva koulu-ammuskelija… :laughing:

Kunno whitetrash meininkiä. :laughing:
Ja aika paska blogi jaksa oikeen lukea mitään lässytystä jostai hamsterista. :sunglasses:

vähän OT, mut pakko kysyä, et onko tolla ihme yskänlääkkeellä oikeesti jotain viihdearvoa? ja jos se tosiaan kodeiinia sisältää niin miten on reseptivapaa?

Kaikki yskänlääkkeet sisältävät jotain opiaattia, ainakin ne joissa on jotain tehoa. Sodan jälkeen köyhässä Suomessa myytiin heroiinia mm. yskänlääkkeessä (oli ihan Wikissä mikäli oikein muistan); käytimme sitä vuodessa eri pakkauksessa enemmän kuin muut Pohjoismaat yhteensä… :open_mouth:

1 kodeiinitabu sisältää sen 30mg kodeiinia, jos ottaa ohjeen mukaan 4krt*15mg (Mikäli sama kuin Recipectissä) tarkoittaisi 60mg:iä kodea/pv… Kyllä tuo pahimpiin viekkareihin jopa oikeasti otettuna auttaa, niin auttoi myös TANNOPON, joka vietiin… :frowning:

Viihdearvon voi päätellä jos kodeiinia on nauttinut, kallista on ja ei ole tullut vielä tässä 100km:n säteellä YO-apteekkia vastaan joten en tiedä tuleeko tuo nauttia pullosta suoraan… Lisäksi aihe on kielletty. Sorbitoli ainakin tekee oman vatsani ERITTÄIN kipeäksi ellen ota ohjeen mukaan… Eikös blogin ylläpitäjä ollut kuolemankourissa subuviekkareidentakia?? :laughing: Ehkä hän käyttää tuota ja vielä femman ruiskulla; joka saa miettimään käyttötapaa? IV ja IM poissuljettu, mutta oraalisesti?? Hmm tai ehkä… :laughing:

Codesan Comp ja Cocillana ovat ykkösiä niin yskänhoitoon kuin opiaatti(& 1. efe)määrän pitoisuuksista, tosin tuo kulkee aika käsi kädessä… Parhaimmat vain sen respan tarvitsevat… Mutsi pyytää aina jättipullon jälkimmäistä ja tekisi hiukan mieli kuittailla, mutta on jäänyt…

Itse aina mietin lapsena että miten “spuget” juovat yskänlääkettä… Selvisi sekin asia ajan kanssa…

Nii siihen “piriivelkoihin”? Sitä mäki funtsin… varmaanki. :laughing:

never-trust-a-junkie.blogspot.fi/

.