Määki tuun mukkaan, vaikkakin vasta nyt!
Viime ja tämä viikonloppu ovat menneet varsin kosteissa tunnelmissa. Eilen kumosin litran valkkaria ja siihen päälle toisen litran lonkkua. Härre gyyd!
Onneksi juopottelukerrat ovat rajautuneet vain yhteen iltaan per viikko. Valitettavaa on, että annosten määrät ovat edelleenkin aivan liian suuria…
Mukaan vaan Aurora! Vielä ehtii kerätä monen monta huikatonta päivää helmikuuhun.
Mukanahan se minäkin olen keräämässä niitä huikattomia helmikuun päiviä 
Hienoa fullmoonn, että sait noin pitkän raittiina jakson. Hyvä, hyvä! Minulla sama juttu, että kerran kuussa olisi sopiva juoda. Nyt oon ollu noin 1kk raittiina. Tarkoitus oli olla helmikuu, mutta päätin, että kyllä maaliskuukin pitää vielä olla. Kun aloitin karppaamaan, ja tsemppaa kovasti kun reilussa kuukaudessa lähteny nyt reilu 5kg.tosin osa siitä nesteitä, mutta hiukka on rasvaakin palanut. Ja olut ja muu hiilaripöhö kasvoista on poissa. Oon siitä niin iloinen! Miten muilla on mennyt huikaton helmikuu? Liikunta tuo sisältöä mulla tuon tissuttelin tilalle ja hyvää oloa. Mutta välillä iskee kyllä mieliteko rentoutua mukavasti viinin kanssa soffalla… Tai kun tapaa kaveria, niin ottaa muutama lasillinen. No, mutta sitten maaliskuun jälkeen
iso iso tavoite tää mulle, mutta toivottavasti pääsen sinne asti raittiina. Tsemppiä kaikille vähentäjille ja kirjoitelkaa kuulumisia.
Valtavan hienoa meininkiä, Nooralotta ja Fullmoonn! Saatte selvinpäin pysymisen kuulostamaan kauhean helpolta! Onko se ollut sitä?