Omien aiempien kokemusteni perusteella minulle voimakas halu juoda tulee noin3-4 kuukauden kuluttua lopettamisesta.
Se tuntuu silloin miltei ikenissä. Vieroitusoireita vasta näin pitkän tauon jälkeen?
Jos vanhat merkit pitävät edelleen paikkansa, tämä on minulla taas edessä joulu-tammikuussa.
Silloin tämän tukiryhmän tuki on erityisen tarpeen ja kullan arvoista. Aion käyttää silloin myös AA:n puhelinpalvelua.
Tällä kertaa en pelkää tuon hetken saapumista, sillä olen jotenkin saanut päivitettyä aivoihini, että minä en enää juo. Olen täysin raitis. Se rauhoittaa kummasti.
Tuntuu hyvältä, kun ei tee yhtään mieli minkäänlaista päihdettä ja kun päässä ajatukset ovat kirkkaat, eivätkä alkoholijuomien sumentamat.
Elämä maistuu taas.