Houkutus juoda tulee jaksoittain

Omien aiempien kokemusteni perusteella minulle voimakas halu juoda tulee noin3-4 kuukauden kuluttua lopettamisesta.
Se tuntuu silloin miltei ikenissä. Vieroitusoireita vasta näin pitkän tauon jälkeen?

Jos vanhat merkit pitävät edelleen paikkansa, tämä on minulla taas edessä joulu-tammikuussa.
Silloin tämän tukiryhmän tuki on erityisen tarpeen ja kullan arvoista. Aion käyttää silloin myös AA:n puhelinpalvelua.

Tällä kertaa en pelkää tuon hetken saapumista, sillä olen jotenkin saanut päivitettyä aivoihini, että minä en enää juo. Olen täysin raitis. Se rauhoittaa kummasti.
Tuntuu hyvältä, kun ei tee yhtään mieli minkäänlaista päihdettä ja kun päässä ajatukset ovat kirkkaat, eivätkä alkoholijuomien sumentamat.
Elämä maistuu taas.

2 tykkäystä

Kuulostaa hyvältä, että se on loppu nuo hommat.

Itsellä ei ole kokemusta moisesta 3-4 kuukautta vielä mutta jos kaikki menee hyvin niin samassa veneessä ollaan tuossa Tammikuussa niin voidaan tehdä yhdessä tutkimusta.

Taitaa tulla minulle tuo 3-4kk noilla main jos tosiaan suunnitelmat pitävät. Saattaahan tuo olla, että muutama mutta mahtuu väliin.

Toivottavasti ei tällä kertaa niin käy ja päästään vertailemaan!

1 tykkäys