Hohhoijaa

Ajattelin nyt itsekkin kirjoittaa tänne häviön jälkeisissä masennuksissa yms. Pitkää olen lukenut tätä foorumia ja kyllä monessa tekstissä tuntuisi että siinä lukisi oma elämänkerta. Olen nuori 19-23v sälli ja ollut riippuvainen peleihin noin 15vuotiaasta saakka. Opiskelen ja olen muutenki aika rahaton, mutta aina ku sitä rahaa on niin kyllä ne kaikki melkee RAY:n pelikoneisii meneepi. Välillä on tunne että pystyisi olla pelaamatta, sitten kauppa reissun jälkee ku laitat kolikon koneesee > siitä se helvetti lähtee. Harvemmin poistun kaupasta että rahaa vielä lompakossa olisi. Summa mitä pelaan vaihtelee 20-200e väliltä, eli järkyttävät summat kyseessä opiskelijalle joka ei töissä käy. Pelottaa tunne kun saan töitä ja summat kertaantuu viidellä ainakin. Luottotiedot yms on vielä ainakin toistaseksi kunnossa. Masentaa, ahdistaa, pelottaa ja kaikkea muuta, en tiedä mitä tekisi. Pitäisi löytää joku jyvä millä keinolla välttäsin laittamasta sitä yhtäkään kolikkoa koneeseen (otetaan vinkkejä vastaan).

Tsemppiä kaikille samassa kolossa oleville.