Hm!!!

Kirjotin ehkä 100riviä mun purettavista asioista, mutta katosi kaikki yht äkkiä. Mutta kun tietokone on paska, pää on paska, äänet vittuilee, ihan sama onko selvin päin, ihan sama syökö lääkkeitä, toivotonta. Huumeet on jees tässä tilanteessa ku mikään ei auta ja elämä periaatteessa inva.

Kirjotin vitusti. Paska. Pitäsköhä…

APUA!!!

Ja ne jotka loukkaantuu siitä et oon itsesäälissä niin mä rakastan teitä, just noin. Kyl sitä muutakin tekemistä joskus vielä löytyy kun ratsastaa muiden kurjuudella.

Mulla tuli nyt kyl itellä idiootti olo. Olenkin jo. Joutuu satuttaan ittee.

Ja siellähän nyt alkaa vonkuminen itsensä satuttamisesta. Ei saa tehdä niin, mörömörö. Hei kuka piittaa, joku ehkä saa pointseja mut-ta, kyl on surkeeta, voi voi kun ahistaa ja lonkkaa kolottaa.

Mut pitäs varmaan poistaa. On niin hankaluuksia hakeva olo.

Vois iha iteki häipyä. Anteeks. Robo=Lobo

Hitsit ku tietäski mistä on kyse. Sitähän voiskin taas alkaa mietiskeleen.

Välillä vaan pitää kirjottaa asioita julki. Hakea sääliä tai jotain.

Mä oon kai ite vitsaillu täällä ja elämässä yleensäki sen verta et ootan aina että mun juttu on vitsi. No ohan tää siis hullu vitsi koko sotahullu ihmisrotu, mut… Jos ei sodi, niin kai sit häviää. Mehän soditaan pimeyden henkivaltoja vastaan kait. Äh edelleen aivot suht tiltissä. En siis tieä, mikä mua risoo. Iso paha henki.

Kuullostaa, että sulla menee turhan huonosti. Pitäisköhän olla yhteydessä terveydenhuollon toimipisteeseen?