Hermokipu

Todettiin Meralgia-hermokipu. Ainoana hoitona tarjottiin tramalia ja lyricaa. Tramalia paljom ja lyricaa pieninä annoksina. Auttaisiko kannabis kyseiseen kipuun? Muut aineet ei oikein toimi.

Kyllä kannabis auttaa kaikkiin hermokipuihin. Se on vaan sitten aika paljon lajikkeesta kiinni onko sillä mitä lääkinnällisiä vaikutuksia. Monesti juuri kannabis on ollut hyvä kivunlievittäjä niillä, joilla ei muut kipulääkkeet toimi.

“Levottomat jalat” ovat hermokipua, joka minulla ainakin vain maksimoituu kannabiksesta. Muihin hermokipuihin kyllä auttanut.

Mulla ei ole levottomat jalat. Ongelma on oikeastaan hermopinne, jota ei haluta leikata. Parasta/pahinta on se, että jokainen lekuri kirjoittelee ihan mielellään tramalin eri versioita tai sitten jotain vastaavaa. Löytyiskin jonkinlainen helpotus asiaan.

Juu. Mulla vastaus oli ihan samanlainen. Ei tehdä täällä. Ymmärsin, että kyseessä olisi ollut ihan pieni operaatio. Kestoltaan 30 min ja kotiutus samantien.

“Voit käydä kysymässä yksityiseltä jos haluat.”

Halusin eroon Lyricasta 3300mg ja nyt paljon ihmismäisempi olo Gabapentin 3300mg mutta tulos hermokipuun sama, kun siihen lisättii Capapentin 60mg aamulla niin toimi ja öyölla 2 aikaan alkoi uudestaan niin yöyksi Cymbalta 30mg niin hermokivut lähti mutta sen kanssa ei saa ottaa Tramalia 400mg/vrk niin polvia ja jalkoja särkee. Sain jotain hirveetä lääkettä jonka nimeä en muista mut ei sopinu mulle niin nyt on panadol 1g+burana 3*vrk eikä toimi. uudestaan lääkärille siis ja jotain uutta ja oikeastaan ei ole vaihtoehtona kuin nostaa Temgesig annosta koska se toimii.