Herbadict - onko kukaan kokeillut?

Pidin neljä viikkoa juomispäiväkirjaa, yli 100 annosta kului. Löysin netistä mainoksen tuotteesta nimeltä Herbadict. Näin mainostetaan:

Herbadict tabletit ovat tarkoitettu alkoholi- tai huumeriippuvuudesta kärsiville, selviytymään vieroitusoireista.

Herbadict on yrttituote joka suojelee kehon elintoimintoja – kuten maksan, munuaisten sekä aivojen soluja alkoholin sekä huumeiden myrkyllisiltä vaikutuksilta. Se edesauttaa elimistöä toipumaan alkoholin tai huumeiden aiheuttamista vahingoista. Herbadict lisää tahdonvoimaa ja päättäväisyyttä selviytyä alkoholi- tai huumeriippuvuudesta, sekä samalla edesauttaa luonnollisen unen saavuttamista. Tämä tuote on helpotus henkilöille, jotka ovat alkoholi- tai huumeriippuvuuden uhreja, tai jotka haluavat vähentää alkoholin käyttöä.

Alcoholics Anonymus Association (AAA) on myös todennut tuotteen erinomaisuuden.

Kuulisin mielelläni kokemuksia jos joku on kokeillut.

Jotain tarttis tehdä koko syksyn juonut joka päivä. Maantait ole yrittänyt pitää raittiina. Jos ota yhden se ei jää enää koskaan siihen, pakko saada 4-5 lisää. Lidlistä löysin hyvän makuisen alkoholittoman oluen.

54 v. nainen

En ole vielä kokeillu, en ollut kuullutkaan… Teki mieli vaan muuten kommentoida sillä etpä ole ainoa joka on samassa liemessä! Olen nyt ollut pari päivää juomatta yhtään annosta (milloin lie viimeks ollutkaan?), kokeilen josko nenän valkaisusta olisi apua eli pyrin olemaan nyt kokonaan ilman ainakin seuraavat pari viikkoa. Tämä syksy on juomisessa mopo karannu käsistä, ja todellakin on tunnustettava se tosiasia että jos korkkaat yhden se ei sit kyllä jää siihen, toleranssi on sen verran kehittynyt. Joten parempi vaan pitää se korkki kiinni. Kyllä me pystytään siihen, jos oikein halutaan! Tietty kaikenlainen elämää virkistävä, ulkoilu, tervellisempi ruoka, vitamiinit jne. olis myös paikallaan. Pitääpä minunki katsoa myös sitä alkoholitonta olutta Lidlista, jos tiukka paikka yllättää. Nyt kuitenkin kaikenlainen olut on toistaiseksi vaihtunut Lidlin vadelmalimuun, jota nautiskelen jääkylmänä aina saunan jälkeen :smiley:

Zemmpiä kahden viikon valkaisulle. Minä yritän nyt olla maanantait ja tiistait 0-linjalla. Eilen 2 Lidln nolla olutta, samoin tänään. Päätän ja yritän pitää tosissani kiinni siitä, että olen tammikuun 11-28.1. raittiina. Luulen, että tilaan kokeeksi tuon yrttiaineen = [Poistettu hintatietoja. Tutustuthan keskustelualueen sääntöihin -Päihdelinkin toimitus], halvempaa kuin viini…

Minä olen kokeillut.

Sen jälkeen jatkoin maksan puhdistuskuurilla ja oli aika kamala kokemus, kun kaikki myrkyt lähti liikkeelle. Olo oli paripäivää tosi sekava, ruoka ei maistunut, kamalia finnejä ilmaantu ihmeellisiin paikkoihin - Mutta! kun tuo oli ohi, niin mieletön muutos. Iho, hiukset jopa silmät ovat ihan erinäköiset nykyisin. Viina ei maistu, lasillisen voi ruuan kanssa ottaa ja siihen tyssää. Vaikutus noista kuureista tuli vähän jälkijunassa, mutta tyytyväinen olen nykyiseen olotilaani! Sitä maksanpuhdistusta kyllä suosittelen kaikille, jotka on alkon kanssa lutrannut! Kyllä varmasti on hyväksi.

Terv. pikkuhiljaa parempaanpäin…
ps. mieheni on nyt kuurilla, kun halusi aluksi katsoa miten minä siitä selviän :laughing: ja haluaa ottaa samantien toisen kuurin heti perään. Sanoo, että saa paljon paremmin nukutuksi ja ei niin ole kokoajan kirkkaat mielessä “unilääkkeeksi”.

Minä tilasin tuotteen ja kyllä, se auttaa. Aloitin 11.1. nenänvalkaisun ja hyvin on mennyt reilu viikko :smiley: . Tietenkin myös vahva ja vakaa päätös auttaa asiassa. Tilasin myös tuon maksan puhdistusaineen ja sitä aioin kokeilla loppukuusta.