Help me!

Lyhyesti:
Elämäni rakkaus/valo lähti ennenaikaisesti n. vuosi sitten.
Luulin silloin selviäviäni kaikesta.
Nyt tuntuu, etten koskaan tule selviämään ikävästä.
Lisäksi mun iso ongelma on siinä, et totuin käymään hänen “varastollaan” salaa (subuu). Oon onneks vaan sniffannu. Mut tolet ja samalla mun suruni on vaan kasvanu ja kasvanu =((
Mulla ei oo mitää suhteita mihinkää suuntaa, mistä voisin saada ja varasto on tietty nyt aikas finaali.
Kannattaako hakeutua hoitoon vai mitä teen? En haluu kenenkää saavan tätä tietoon.

Mitä ikinä teetkään, en suosittele huumepiireihin hakeutumista. Minä joko menisin lääkäriin ja hakisin tilapäisen bentsoreseptin pahimpiin vieroitusoireisiin, tai sitten vain lopettaisin cold turkeynä. Tietysti jos sinulla on jonkinlainen kätkö vielä olemassa, niin kannattaa pienentää annosta ja yrittää pehmeää laskua.

Niin, huumepiireihin en tod. haluu tutustua. Mä vaan pelkään hitosti tulevaa. Tiedän et ne viekkarit tulee. Mä oon jo miettinyt et tuleeko siit mun loppu jos en kestä. En usko kuitenkaa itselleni mitään pystyväni tekeen. Mä en saa mistään apuu. Siis saako tavis terkkarilekurilta noit bentsorespoi esim helposiki? I doupt.

Saa reseptin helposti kun vaa sanot että sulla on julkisten tilojen pelkoa ja ihmiskammoa ja hermostuneisuutta ja ym.ta. minä sain kun kävin joskus n. 10 vuotta selittääs koska pinna oli kireellä ja yksityiseltä saa vielä paremmin jos vaa osaa puhua, mutta jos sanot että on masennusta niin sitten ne kirjoittaa mielialalääkkeitä. itse oon hakenut kaikki respat joskus eli rivatrilit, tenoxit ja tramalit oon saanu ku osaa vaa puhua, mut jos haluat pentsokoukun niin en suosittele :slight_smile: rivatril on paras lääke koska se auttaa vähän kaikkiin vaivoihin, paitsi ei tietenkään pahaan pubrekoukkuun ja muihin. minullakin on 2mg 3.sti pv. ja hyvin menee. kävin joskus katkolla pubren takii ja nyt käytän vaan sillointällöin ja nyt on pienet notkut päällä eli taidan polttaa savut ja mennä kohta valveuniin :wink: jos tää kirjotus jotai auttoi niin kommetoikaa vaan tai jotai :laughing: tsemppiä :slight_smile:

Hei!

Kartoitan hieman sinun tilannetta. Olet siis käyttänyt edesmenneen siippasi varastoa jo vuoden verran ja vain nokkaan? Kuinka paljon Subuja sait perinnöksi? Paljonko sinulla on niitä vielä jäljellä? Eli kuinka monta mg olet käyttänyt Subutexia viikossa? Kun vastaat noihin kysymyksiin, niin eiköhän me keksitä sinulle paras vieroitus tai muu ratkaisu :wink: .

Arpa

Privaatisti voit kysyä neuvoa luotettavalta Subu-nistiltä osoitteesta: viimeiset.hitaat@yahoo.com

Nyr menee jo puolikas nappi/vrk. Varastoo oli aikoinaan tosi reilusti.
Jossai vaihees tajusin vähä yrittää lopetella kun oli lääkkeitäki ja olin jo iha täysin käyttämäti mtn.
Kunnes sitten taas----ja taas.

Lähinnä mua kiinnostaa, et millaiset reflat tällä käytöllä on tiedossa ja millasella lääkityksellä selviän?
Motivaatio on kova. Mistä voin saada lääkkeitä tai kannattaako mennä jonkin virallisen tahon kautta suoraan vieroitushoitoon? Tai otetaanko mua yipäätään mihinkää sisään ku käytto ei oo ollu IV tai niin vakavaa ja pitkäkestoista? :question: :question:

Sanot vaan rehellisesti yksityisellä lääkärillä miten asia on niin kyllä se sulle apua järjestää. Kirjoittaa varmaan heti rauhoittavat ja unilääkkeet pienen annoksen ja ohjaa siitä eteenpäin… Tsemppiä