Hei vanhat Plinkkiläiset!

Me täällä miittaillaan Setä Satanikan kanssa pohjanmaalla… Mietittiin että plinkin kautta ollaan tutustuttu vuonna 2008 ja olis hauska tietää onko enää vanhoja plinkkiläisiä linjoilla… Mää olin joskus teekuppi (MyCupOfTea) nimimerkillä täällä… Niin että sanokaa vaikka Hep jos muistuu jotain mieleen.! <3 \m/

Heipä hei!

Mä muistan MyCupOfTean :slight_smile: . Mitä kuuluu?

Moikka! Melko lailla hyvää kuuluu… Kriisistä kriisiin… Enpä oo tänne vilkassutkaan moneen vuoteen. Darraa meinaa pukkaa ku meni aamuun asti… Mitäs sulle? :slight_smile:

^ Ihan hyvää mulle, kiitos kysymästä. Ei edes pahemmin kriisiä puske, paitsi ajoittain niitä omassa päässäni kehittelemiäni :mrgreen: . Kai tässä kaikenlaista pientä kremppaa on niin psyykkisellä, kuin fyysiselläkin puolella, mutta en mä niitä niin hirveästi jaksa murehtia, kun pääasiassa elämässä on kuitenkin kaikki mallillaan. Foorumin varsinaiseen aihepiiriin liittyen: Pääsin bupresta ja muistakin oppareista eroon toivottavasti lopullisesti jo vähän reilu 2 ja ½ vuotta sitten, eikä nyt tällä haavaa ole mitään merkkejä siitä, miksei tämä kestäisi :slight_smile: . Ei musta streittiä ole tullut, ts. alkoholia menee kyllä kaikki raja-aidat kaataen silloin, kun korkki on auki, mutta eipä sekään ole onneksi auki joka päivä tai joka viikkokaan. Täällä tätä stooria supermielenkiintoisesta elämästäni riittää :mrgreen: .

Minäkin muistan MyCupOfTean. Kiva kuulla kuulumisia. Malibu ja iina kiinnostavat myös.

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Moro MyCupOfTea…!!
Mä muistan myös sut hyvin niistä keskusteluista joista on jo… LIIAN kauan…!! :laughing:
Näin se elämä vaan menee etiäpäin ja vuodet vaihtuu…! Ja itte vanhenee sitä mukaa. :sunglasses:
Mut mukava kuulla sinustakin näin pitkän ajan jälkeen, ja pysyhän linjoilla jos vaan suinkin jaksat/kiinnostaa…! Ikinä ei ole liikaa meitä “lähes” seniileitä jotka tänne rekkautui joskus kauan sit… :laughing:

Moikka!

Kiva kuulla mitä meille oldschool tyypeille kuuluu :smiley:

Tänne ihan hyvää.

T. Helio Jaqcues

Moi!

Ihan hyvää kuuluu… silloin “vanhoina aikoina” olin aikamoinen psykepää-piripää, nyt meno vähän rauhoittunut.
Teekuppi joo, tuttu nimihän tuo kuulostaisi olevan…