HEHKUTUSTA!! tai siis oksentamista.

Pelko, Rakkaus ja viha. * varoitus sisältää oksennusta*

Tää voi jääd kesken jos tulee lian paha krpaula ja väsymys ja laskut. Eli oli tutkittu että keskitysleirieiltä selvisi parhaiten ne jotka joko rakasti tai vihasi jotain todella paljon. Huonoiten ne joilla ei oikein ollut mitään vihaa tai suurta rakkautta.

Tän vois siirtää aineisiin. Eli itsellä huomasin kuinka alkoholi tekikin siitä pelokkaasta ja ujosta pojasta jotain ihan muuta, hetken päästä oli jo “kovis” poltti tupakkaa, dokasi kokoajan ja perustettiin bändi. Noh sitten porttiteotia, eli doppuia. Mutta silloin tulikin eri meiningit. Eli huomasin heti että ne eivät sovi, siis aikankaan psykedeelit, ahdistuin yms. Ja lopulta psykoosiin. Sitten Tk lääkärille joka määräsi xanorit, ja WOU ei enää seinät ja värit ahdistaneet vaan palasin kehoon jollain tasolle. Sitten Rakkaus. Rakastuin! Nainen. Kaunein, täydellisin ihan kaikkea. Mutta samalla rouskin santtuja ja join plus tokissri lääkitys. Eli en ollut “ns. puhdas”. Huomasin että eihän tää juominen tee muutakuin karmean darran ja senoi voi hoitaa xanoreilla, kaverit jatkoivat nipsujen vetämistä ja polttelua. Pääsinkine jotenki takaisin elämään, toki oli aika turta mutta silti se pieni psykoosi ei enää niin haitannut, vaikka värit olivat kirkkaat ja pelkäsi kaikenmoisia juttuja, mutta elämään oli tullut Rakkaus. Huomaatta se rakkaus siirtyi myös viinaan ja xanoreihin. Ja vuosia kuluin, niin heps, ei pystynytkään opiskelemaan, mielessä oli vain seuraavat bileet ja nainen alkoi unohtua ja sitten kännissä alkoi säätään kaikkea, päätti että eihän nyt suutelu ole pettämistä. Lääkkeiden määrä ei kasvanut, mutta alkoholin sen sijaan. Sitten iski isku. Pettäminen. Eli nainen meni sänkyyn ja alkoi seurustella. Sen jälkeen sekosi täysin, masentui. Viinaa alkoi mennä lisää ja lisää.

Noniin palataan asiaan. Tää on siis noin 17v stoori ollaan menossa noin 3v käytöns kohdalla.
Sit epätoivoisesti halus saada sen rakkauden takaisin. Ei enää onnistunut mitenkään. Eli jäljellä oli lääkkeet , paniikkihäiriö, pelkotilat, yms.

Sitten. ----> Here. Pari lyhyttä työtä. Uskoontulo, joka kantoi ja kantaa, en olis hengissä. Mutta joka sanoo uskovansa ja häneltä puuttuu teot… U know.

Niin, eli tuo oksennus termi ihan kavereiden kanssa, “oksentaa” sanoilla pahaa oloa.

Sit katkolle, taas radalle, katkolle, radalle, töihin, kurssille, nainen, radalle katkolle, joku toinennainen, radalle.

Eli tässä ne = Pelko että sekoaa jos ei vedä viina ja bentsoa. Pelkää että ihmiset näkee kuinka toi pelkää ja jos pelkää douppipiirissä tms se on eka joka hakataan tms.

Viha. Niin. Pitäisi vihata ainetta, mutta vihaakin itseä ja senhän sää ktäevästi pois sopivalla combolla.

Ylpeys: No en mä vedä iv, mä tien nää jutu, oon lukenut erowidit, ja dihkalit ja blueroomit. Mä oon halitsen. Vaikka kaikki jo karannut hallusta.

Rakkaus. ? Mikä se on. Eli turtunu ei rakasta enää mitään, ei edes ystäviä, perhettä, aineita.

Eli pitäs jotenkin nyt saada vihaa tai rakkautta.

Tai muuten kuolee. Ei oikeasti jaksa enää keskustella eri rc kemikaalien eroista, bentsoista, savuista, mut ei jaksa/eikä osaa lopettaa. JA ei kiinnosta, mut ei halua kuolla, liian monti lähteny. Sit ku tää kyajan maksupolitiikka. Mut ei siitäkään jaksa urputtaa. Tää aika mitäänsanotonta tekstiä, koska aika kylmä olo. JA ehkä yritänkin saada jotain hyväksyntää ja ku vituttaa ku ei saanu naista ja kaveri iski sen.

MUt joo. Siis ei oo HAUSKA enää vetää viinaa. Kokeilin et jos alanki vetään subua, koska en oo koukussa huumeisiin, paitsi bentsoihin ( NA: ALKOHOLI ON HUUME) oon mä . Niin lähinnä mä käi tän lässyttämisen tarkoituksena on vaan kirjoittaa . Tai kä mä vähän yrin et sais motivaatiota. Miks sit varaan hätävaraa. No ku kokeiltu et heittäny pois ja sit heti lisää.

Mut niin, eli itse uskon että suuri kokemus, rakastuminen ja oman lapsen syntymä tms. voi saada niin kovan tunneimpulssin että sit vaan riittää. Koska nyt vaan on masentunu ja ei kiinnosta mikään, mut ei tässä naistkaan löydä kun on niin pihalla ja sekin tajuaa sen aika nopeasti. Eikä se raitista. Ok haluan lopettaa 95% sti. Lupaan. Mut 5% haluaa ja pelottelee et ei se oo mahdollista. Et sä voi olla ilman betsoja 13 v käytön jälkeen. Et sä voi pyöriä tuolla selvänä. Sulle tulee krampit, Hallut, lopullinen sekoaminen, kuset housuun, et uskalla puhua kenellekään. TAi ku siis kokemusta on.

Kusetus : Taiteenlaji. Luulee voittavansa jotain kun on kusettanu niin taitavasti et viranomaisia, vanhempia kavereita ja ku oppii siinä taitavaksi niin lopulta uskoo itse ja sit ei tajua et ne oo nii äälitöitä ettei tajuais.

HEh jos tää litettäisiin hoitihakemukseen. Ei kyllä vaikuta kauhean motivoituneelta. Mutta lähinnä, onko kukaan kokenu mitään vastaavia.? Nyt jo alkaa pelko et mitä pitäs ottaa. Ei mitään opiaattia, ei enää savuja alkaa kelaan liikaa ja sekoaa, ei xanoreita, noh voisi nokistttaa stilkkareita mut ei nekään, Mutta eipä mitään, kiva jos joku jakso lukea.

Spark.

Ps. Iv ei oo tullu kokeiltua, ja tuntuu et jotku et pidä miehenä eikä mikään jos ei oo. En tie sit pitäskö koska ei tosiaan saa mitään iloa mistään.

Toi on ihan paskapuhetta, että vain kunnon mies/nainen piikittää! Jos oot 17 vuotta vetänyt etkä oo rännännyt, niin miksi aloittaa? Jos tuntuu, ettei päihteet enää toimi, niin kandeisko kokeilla jotain hoitoa riippuvuuteen? Ei koskaan oo liian myöhäistä!

Iha kiva stoori. Hienoo, et joku jaksaa viel vaivautua kirjoittamaan tuollaisia. Moreeeee!! :mrgreen: