HBWR - Onko järkee vai ei?

Tämän ketjun pitäisi mielestäni olla sallittu, koska se tähtää haittojen vähentämiseen ja kysyn ainoastaan onko HBWR-siementen kuoriminen mielestänne tarpeellista vai ei? Ei siis preparointiohjeita tai muita valmistusohjeita tähän ketjuun, vaan asiallinen vastaus asialliseen kysymykseen, jääkö mielestänne sen kuoren myötä jotain myrkkyjä pois vaiko ei?

En oikeesti tiiä mutta sanovat jotku ainaki että paskanmarjat, siitä mitään hyötyä oo.

Tosimieshän ei kuori perunoitakaan.

Joskus kun noita rouhittiin, ei kellekkään tullut ihmeemmin paha olo, vähän masua kipristi mutta meni ehkä puolessa tunnissa ohi. Annoksetkin olivat suht’ pieniä tosin: 5-8 siementä per naama.

Itse murskasin 8 siementä, pistin sätkäpaperiin ja nielaisin. Hyvin toimi ja todella lievää pahoinvointia noin puolen tunnin ajan…

Se myrkky on niissä siemenissä, ei yksin kuoressa. Ja valo kuulema tuhoaa sen vaikuttavan aineen. Mikä varmaan on hyväkin, sillä se vaikutushan noissa on ihan KAMALA. Mä en ikinä enää koskekaan noihin siemeniin. Jalat menee sellasiksi ettei voi kunnolla kävellä. Olo on pahempi kuin mielisairas. Rytmihäiriöitä tulee. Joku vielä kuolee noihin, sen sanon, tai tappaa jonkun. Ihan hämärää kamaa :open_mouth:

Toiset tykkää toiset ei. Itse suhtaudun neutraalisti. Ja hankala noihin on kuolla, vaikkei mahdotonta.

Riippuu siemenistä, että paljonko niissä on LSA:ta itseään verrattuna niiden myrkkyjen osuuteen. Mutta useimmiten (näin väittävät) olisi juuri kuorissa eniten noita epätoivottuja alkaloideja?

Kotilabroissa kuulema erottelevat.

Erottelulla saa tosiaan osan noista evil-mömmöistä pois, mutta ei jaksais ryhtyä kun on niin kauhea säätö.

Laattahan niistä kuuluu aina lentää jos ovat kunnon siemeniä. Kuorinut olen aina ihan vain sen takia että se kuori on semmosta kaarnaa enkä halu sitä niellä. Itse jos en oksenna nousujen aikana niin menee trippi yleensä siihen että on huono ja väsynyt olo.

MUISTUTTAA AIVAN REMERONIN
VAIKUTUKSIA MEIKÄLÄISELLÄ

Kyl ne pahaoloainekset on suurimmiks osiks ihan siin siemenes. Ite lopetin kuorimisen enkä huomannu eroa. Tosin, ite just suodatan lsa:n niistä siemenist et en tiedä onks sil väliä siinä tapauksessa.

lsa kyl yks lempipäihteit : o

Kerran olen noita popsinut ja minua ainakin silloin opastettiin niin, ettei tuosta kuorimisesta olisi mitään käytännön hyötyä. Kamalaa myrkkyä, hyi olkoon - paitsi että tuli syötyä niitä aivan helvetisti liikaa, niin myös tilanne yleensä, (erityisesti niiden ihmisten seura, joiden kanssa tuolloin päihteilin) oli yksinkertaisesti aivan kamala.

Samasta syystä kuorin myös.

Ei kyl oo tullu ite testattua, että aiheuttaako kuori mahdollisesti lisää pahoinvointia. Erotteluhan tietty kannattaa, jos viitsii vaivautua… ei se kyl mikään iso homma ole.

Eikö joillekin tule erottelusta huolimatta pahoinvointia? Tai tuleeko sitten ehkä hieman vähemmän, mitä olisi tullut jos ei olisi erotellut.

Joku voisi testata juomalla erottelubensat tuleeko siitä paha olo… :unamused:

Niin, tai sitte vois liottaa niitä siemeniä ja säästää sen bensan niin vois impata ja kattoo että onko siihen menny jotaki psykoaktiivista :unamused:

Älykkyys kasvaa imppaamalla, luonne ryynikänneillä, ja jos ei jaksa niin pirillä jaksaa. :astonished:

Parhaat euforiat olen tähän mennessä noista siemenistä. Maailma näytti todella erilaiselta ja ihanalta. Miettikää tätä et kuinka hyvät euforiat tuli, kun kerron että olin sillo intissä gineksessä. Rakastin sinä iltana suomen armeejaa!!

Sama, en tosin intissä. Aika monen suusta kuultu että parhaat euforiat ikinä.

Tuota, mitäpä jos vetäis noita yhden kerran viikossa 3 kuukautta putkeen? Eikä nyt mitään pamahtelua niinkuin teillä on kaman loputtua tapana, vaan ajatellaanpa ihan hypoteettisesti. Mitä tuosta seuraisi fyysisesti, ja miten psyykelle käy? No tuohan varmaan riippuu ihmisestäki että miten toimii mutta onko kukaan semmonen “psineheadi” ? Koska aina kuulee puhetta että kaikkea on vedetty kauheasti mutta LSA on se “joo sillon kaks kertaa vuonna norsun muna HYI VITTU/OMG JES MITKÄ EUFORIAT yks yks”, niin olisi kiva tietää että kukaan koittanu käyttää vähä rankemminki? Vois olla ihan mielenkiintosta tota vetää pikkusen useemminki, tai vaikka kuukauden silleen että kerran viikossa ja sitte taukoa. Jos nyt tilais noita vaikka eka mut mut.

Vittu porukat pois ja en tajunnu että noitahan ois voinu nytte tilata ku ne on monta päivää poies, ei ois huomannu mun postia ainaskaa. No vittu. Pitää ruveta muka reippaana poikana pientä rahallista korvausta vastaan hakeen posti ennenku ne herää niin ne ei ihmettele ja sitte tilais. MWAHA. Stufin kaa tästä juteltiinki tällä foorumilla.

Ihan offtopikkk niin millonkahan Stuffin banni oikeen loppuu? Jotenki porukka menny sen bannin jälkeen kireäksi kuin hiiren vittu. Ainaki tuntuu siltä.

Tai no niinhän sitä sanotaan että kevät tulee ja narsismi kukkii.