Hauskimmat/tyhmimmät kohtaamiset jeparien kanssa?

Antaa tulla, mitä teille on tapahtunut?

Mä olin kerran Suomenlinnan lautalla ja päivän lehdessä luki, että kaksi poikaa oli löytänyt metsästä pääkallon. Siihen jepari puhelimessa oli ehdottanut, “että jos se on vaikka peuran pääkallo” vaikka nämä kaksi jannua oli just sanonut sille toopelle, että siinä kallossa on kultahampaita…

No, yksi tyyppi istu mun vieressä suomenlinnan lautalla ja mä sanoin, että kuuntele nyt miten vitun tyhmiä nää suomen jeparit on ja luin sen jutun sille siitä lehdestä ja nauroin päälle paskasesti.

Se oli vähän nolon näköinen ja lyhyen hiljaisuuden jälkeen se sanoi, että “mä oon poliisi”…

:smiley:

Joskus vuosia sitten poliisit pysäytti mut ja taskuissa oli piippua,piriä,värkkejä ja hatsia. Mutta kun ne kollaski vaan repun. Voi että.

LSA päissä kun yöllä pysäyttivät ja kollasivat. Mitään ei löytyny vaikka vähän väsettä nimeltä mainitsemattomassa (ei kuitenkaan rektaalissa :smiley: ) paikassa. Oli se kans kun kysyivät että mitä oon vetäny. Vastasin että omat lääkkeeni vaan. “Niin varmaan” totesi kytät ja jotain mutisi viel mutta selvisin siitä tilanteesta kuitenkin ja toivottivat hyvät illanjatkot paskiaiset vielä.

Eräällä toisella kertaa löyty ties mitä yhestä purkista, mutta lompakkoa ei tutkinut ollenkaan ja sinne jäi 4g lätkää. :smiley:

120€ sakkoja kuitenkin. :imp:

No onhan näitä vaikka mitä… Kerran kytät tuli kollaamaan keskellä katua päivällä jostain syystä ja heitin läpällä et “voi vittu, multa jäi se kilon koksu pussukka lapasen peukalo osaan, ääk nyt olen pulassa.” Olin muuten vielä suht hyvissä spiidi nousuissa.

Tämän jälkeen nuori virkaintoinen kyttä alkoi tutkimaan sitä lapasen peukaloa ihan mehuissaan ja huomasi ettei siellä olekaan sitä kokaiinia. Kyttä alkoi raivoamaan mulle ihan täysillä itkuraivareissaan jotain et " vittu sä sanot aina sitä ja tätä ja vittu pälä pälä, sä huijasit meitä ja tämän minä kyllä muistan saakelin pikku nillkki, meidän kustannuksella ei pilailla byyäääh nnyyh "

Vieressä oleva vanhempi konstaapeli koitti rauhoitella nuorta kenttäsikaa kertomalla ettei kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan ja itteensä.

Kysyin kytältä, että mikä on ongelma? Hän sanoi, että se kun poliisia pidetään aina pilkkana ja käveli takaisin autoon naama nyrpeenä. Vanhempi konstaapeli pyyteli multa anteeksi nuoren kytän naurettavaa käytöstä ja totesi, että “kusta noilla joillain nuorilla aloittelevilla poliiseilla hatussa”.

Hitto ku ei tuu mieleen nyt lisää näitä, on meinaan sen verran huvittavia tilanteita joskus sattunu kyttien kanssa.

Kerran espoossa oltiin kävelyllä ja päätettiin mennä ottaa tuopit, no katottiin kelloa että pilkku on tulossa joten pistettiin juoksuksi. No eiköhän samantien siviiliauto kurvannut meidän eteen josta nousi kaksi poliisia ja kysyivät että minnes meille tuli kiire. Vastattiin totuuden mukaisesti, josta seurasi henkilötietojen tarkistus ja ruumiintarkastus. Poliisit löysivät minulta puolikkaan 15mg dormicumin ja kysyivät haluanko lähteä putkaan sen takia, sanoin että en joten kyttä heitti ryynin lumihankeen ja vielä talloi kengällä murskaksi.
Hauskinta tässä läpässä oli että koko ajan minulla oli lompakossa n. 20 grammaa hyvää lätkää, jota poliisit eivät löytäneet. Ehdimme baariin tuopeille naureskelemaan espoon poliisin tyhmyydelle.
Espoossa siis ilmeisesti kadulla juokseminen on riittävä peruste epäillä rikosta…

Tuli taas mieleen yks. Yhtenä vuonna ankkarockin siinä ulkoalueelle joku sivari kyttä tuli selästä kiinni ja paiskas maata vasten ilman mitään syytä. Sitten se kaivoi taskustani martikaisen (piipun) ja talloi sen maata vasten ja heittii sen sillan alapuolella olevaan lampeen. Olin silleen et mitä vittuu…

Sit se oli löytäny maasta 0.6g budi pussukan ja väitti et sen on mun, ja se siis ei oikeastikaan ollu mun. Jouduin lähtemään kyttikselle ja se kirjoitti mulle siitä 60e sakon ja meinas laittaa viel juoppo putkaan. Oli varsin kiva ottaa huum.käyttis papereihin syyttömänä.

No tämä nyt ei ainakaan kovin hauska tapahtuma ollut. Hyvä piippu lammessa ja jonkun tuntemattoman budi pussin takia sakko lappu kädessä. Nice.

Espoossa on maailman kusipäisemmät paskalakit, etenkin runkkari Reino Röpelinen ja muutamat muut.

Itekin kerran ajelin frendin kanssa yöllä autolla espoossa ja ihan tuntemattomat kytät tuli pillit vinkuen pysäyttää ja laitto rautoihin ja sano et"olette pidätettynä epäiltynä huum.aine rikoksesta".

No toi frendi oli kai jotenkin niille tuttu, mut kuitenkin jäi espoon poliiseista kyllä sellanen kuva et viddu mitä apinoita. Pari tuntii piti mua asemallakin kun ne otti tikkutestin ja kollas auton. Ja juntti kyttä sanoi mulle, että on sataprosenttisen varma et autossa on kamaa ja vittuili jotain. Ihme porukkaa kyl… niin ja eihän siellä autossa mitään tietenkään ollu.

Tollaset kytät aiheuttaa kyllä kansalaisille yleistä levottomuutta joka aiheuttaa ylimääräistä päänvaivaa.

Vastaava tapaus mulla ja mun kaverilla. Oltiin Heikintorilla Tapiolassa yötöissä - siis ihan veroja maksaen jne. mutta yövuorossa. Lähettiin kovan keikan jälkeen aamulla kuudelta valumaan kotiinpäin, kun sinivalkoinen mulkkuwagon iski paikalle. Autossa pari nuorta konstaapelia. Ja eiku autoa vasten ja älytön kysely että “mitäs täällä tehdään tähän aikaan jne.” Yritettiin selittää että kotiin ollaan menossa töistä. Sitten vastattiin että " pää kiinni tai me riisutaan teidät munasilleen".
Oltiin hiljaa ja sit ne kullinlutkuttajat lähti pois vartin päästä kun eivät keksineet enää piruiltavaa. Luultavasti harrastamaan peppuseksiä johonkin kilon pusikkoon muiden kyttien kanssa… :smiling_imp: :smiling_imp:

Minkä takia kytät on aina riisumassa munasilleen? Ainaki niiden homous todistettiin kerran, kun rikoskumppanini kanssa joka on nainen, asuu samassa taloudessa, minut riisutettiin munasilleen ja pistettiin pyllistämään sedille (nekin oli kyllä jotain nuoria poliiseja), mutta vaimoketta ei muutakun vähän taskuja kaiveltiin. Siinäs sitten ihmetteli mielummin mun paljasta persettä ja munaa, kun muijan varustusta. :open_mouth:

Ne me oltiin ainakin vähän öönä kun tuollainen nuori jeparinrääpäle tulee ja meinaa riisua. Mulla kävi mielessä että jos mua alat riisumaan, mä työnnän tuon pampun sun perseeseen niin syvälle ettei kahvaa näy. Olis tietysti saattanu nauttia siitä…
On matkan varrella tultu törmäämään tosin todella asiallisiin ja hyviin poliiseihin, mutta usein nää nuoret ja vallasta pitävät tuntuu olevan niitä mulkvistejä, pilaavat vain parempiensa maineen.

.

Vitsihän tuossa oli vähän kyseessä. :open_mouth:

Joo, on tullu huomattua että noi “just poliisikoulusta päässeet” poliisit on mulkkuja, kun taas ne kauemmin niissä hommissa olleet ei enää vaan jaksa lesoo vaan on ihan asiallisiakin (jopa).

Ois pitäny vaatia miespoliisi ottaan dna. Oiskohan se ottanu sen mun pyllyposkesta jos oisin pyytäny.

Sen takia että naispuolisen ihmisen saa riisua vain naispuolinen sika.

Pelkkä kadulla kävely tai autolla ajaminen on ihan riittävä syy. Tai ihan vaan Espoon rajojen sisäpuolella oleminen. En ole vastaan touhuun muualla pk-seudulla törmännyt. Ilmeisesti Espoon poliisilla on liikaa aikaa…

Joo Espoon poliisi osaa kyl hommat… Muutaman kerran ajanu suoraan syliin ja ilman mitään kyselyitä alkanu huutamaan päin näköä ja tunkee käsiään mun taskuihin. Mitään eivät oo ikinä löytäneet. Yhdellä kerralla meidät pysäytti pari siviilipoliisia ja alkoi tuttuun tapaansa kollaamaan ja vittuilemaan että ‘missä ne pirit on vittu’ :smiley: Siinä sitten ku olin kivassa humalassa niin kehuin sian trendikästä partaa. Tästä ‘loukkauksesta’ kimpaantuneena sika määräs mut istumaan maahan ja uhkaili putkareissulla, kunnes selvisi että kaikki budit oli poltettu ja alustalla oli vaan jotai jäänteitä. Tää tapahtu keskellä päivää ruuhkaisella paikalla.

Ei kun ne tuhlaa verovaroja tahallaan. Kilon poliisilaitos voitaisiin lopettaa, aivan täysin turha ja verovaroja nielevä firma. Aivan sama, ne setelit vois yhtä hyvin polttaa kuin rahoittaa ko. laista lafkaa. Suomi lienee ainoa maa jossa kusipäisyydestä maksetaan. Ne tsekkaa ihan mitättömät ja harmittomat hommat a/ koska ne on mulkkuja b/ammattitaidottomia.

Ainakin jos multa kysytte mä kusen espoon poliisien virkamerkille ja sille mitä se edustaa/yirttää edustaa. Ne on sellaisia pellejä koko konkkaronkka ettei sitä voi oikein vakavasti ottaa.

Jaa että kysy, missä on ne pirit vittu? Johtuu siitä että niiden omat oli loppu. Ne kerää takavarikkohuoneen kamat ja jakaa rahat muiden espoon jepareiden kanssa yhtä aikaa kun ne valittaa että poliisien palkka on kehno.

No tervetuloa hämeenlinnaan. Tääl on nykyään ihan sama juttu. Ei mitään toivoa lähtee kaupungille viikonloppua viettään joku nippi tai nyssäkkä taskussa. Ja sama pätee viikollakin ainakin ilta- ja yöaikaan.

Ja sit viel ihmetellään lehdissä nuorten syrjäytymistä! Ei kai se ihmekkään ole jos viattomat pilvee polttavat hipit (ei, en ole itse hippi) kollataan joka ikinen kerta kun vaan ulkona nähdään!

Yks tuttu sai kerran sakot siitä hyvästä, että HAISI kannabikselta. Mitään siltä ei löytynyt. No “selittyy” ehkä sillä, että on paskalakeille erittäin tuttu.

Muitakin kivoja tarinoita löytyy mutta ei itselle käyneitä. Jaksa nyt lätistä tän enempää.

No…kerran ne rynni pommiryhmäkuteissa samaisen kaverin kämpille…hyöri siinä aikansa ja läks. Ei kiinnittäneet yhtään huomiota tyyppeihin joita kämpillä oli ja tsiikaili touhua monttu auki :laughing:

Kaverin jonkun kaverin kämpille oltiin kans tultu samaan tyyliin rynnäköllä täysvarusteet päällä ja aseet kädessä. En nyt muista oliko se nukkumassa vai mitä mutta kytät oli vaan tylliin todennut: “sori, väärä kämppä” ja jatkaneet oikeeseen kämppään. Että sellasta.

Toisaalta vitun huvittava juttu mutta toisaalta taas ei yhtään :unamused: