Hauskat sekoilut

Olin tossa muutama päivä sitten aika heikossa hapessa.

Ruperis vetämään Resilaaria yhden päivän planteu 1-2 ja yritin ilalla saada unta. Sain unta Ketipinor 200mg + promatzin hydroclorid otin 8kpl 50mg (entinen Sparine) 2h. Seuraavana päivänä keikuin Resilaarin planteu 1-2 sellla ja unta piti saada. Vedin lisää neuroleptejä ja unta sain 2-3 tuntia. Tätä jatkui muutama päivän ja viime Sunnuntaina kun olin menossa uimaan tajusin, että vaan kahlaan kun olin niin saatanan sekasin unen puutteesta ja Resilaarista. Himaan kun pääsin niin tajusin homman juonen ja sain nukuttua 7h ja aamulla olin ihan skrppina. En tiedä oliko hauska juttu mutta todellista trippailua oli. Piti tilata rannalle taksi, että pääsi kotiovelle kun ei oikeen koordinaatio toiminut eikä myöskään luonnollistekaan pää, puheesta puhumattakaan :wink: ,

Mun mielestä se miljoonan vuoden takanen stadin reissu sun ja Janin kanssa on aika legendaarinen. :sunglasses:

Vähän eri luokissa painitaan. Helvetti että oli upeeta aikaa silloin. Mukava kuulla susta. Oon ollut aika kauan plinkistä pois. Nyt taas Hyvissä Ressuissa. :sunglasses: :sunglasses:

No niin painitaan, mutta tuli vaan heti mieleen.
Mutta oli kyllä. Kivaa siis. Muistikuvat vähän hataria. Eikä edes niin vähän. Huh. En edes muista mitä kaikkea tuli nautittua sillon. Mut edelleenkin todella kivaa oli. Musta meinattiin kuulemma tehdä katoamisilmoitus täällä turussa. :astonished:
Kiva kuulla sustakin. ^^

No onneksi ei tehty. Onko sulla mun säköpostiosoite? Olis kiva vaihtaa kuulumisia. Tai sitten Facebook…

Kai sä lärvikirjassa mun frendi olet. Vai?

Ainakin p-karjalassa aikoinaan oli rantojen mieheltä amputoitu jalat kun oli sammunut ryyppy putken jälkeen jalkojensa päälle tarpeeksi pitkäksi aikaa… Halvaantumisesta en tiedä.

Luultavasti rabdomyolyysi. Voi aiheutua myös makaamisesta kauan kovalla alustalla, kannattaa ottaa kuosittaessa huomioon.

Siinäpä kaikille sopivan hauska “kännisekoilu”.