Onko muita, jotka juovat melko harvoin, mutta kerralla liikaa?
Mä juon mielestäni harvoin, ehkä 1-3 kertaa kuussa, välillä on kuukausia ilmankin. Juominen on lähes aina humalanhakuista, ja annoksia pienenä naisena tulee kitattua helposti 7-10, riippuen illan pituudesta vielä enemmänkin. En jotenkin osaa olla noissa tapahtumissa juomatta, missä lähes kaikki muut juo humalanhakuisesti. Parin annoksen jälkeen mun on hankala laittaa pullo kiinni. Ja mulle toi 7-10+ annosta on liikaa siksi, että usein tulee tehtyä/sanottua jotain mikä kaduttaa, ja viimeksi tuli sellaiset vieroitusoireet että kuvittelin riidelleeni ystävän kanssa, mutta sitä ei ollutkaan oikeasti tapahtunut.
Mun tavoitteena olisi noilla 1-3 kerralla kuussa rajoittaa juomamäärä vaikka 5 annokseen illassa. Mitä keinoja ootte käyttäny määrän rajoittamiseen?
Mietin kyllä myös määräaikaisesti kokonaan lopettamista, että oppis olemaan noissa tapahtumissa kokonaan ilman alkoholia.