Haluan raitistua

Olen joutunut taas juomisen kierteeseen ja haluan todella lopettaa juomisen kokonaan. Pakkohan se on myöntää, että olen alkoholisti. Kun saan rahaa, käyn ostaan pullon… Huomenna saan rahaa ja olen päättänyt, että ei enää. Olen ollut aikuisikäni aikana parhaimmillaan vuosi ja 3 kk täysin raittiina ja viimeksi 10 päivää. Nyt on siis aikeissa lopettaa aivan kokonaan. Ei ole mitään muuta selitystä juomiselle kuin että “vielä tänään” :frowning: Nyt olen saanut tarpeekseni, hemmetti!!

Se on ihan hyvä ratkaisu!
Nyt vaan pidät siitä kiinni. Aina on jotain muutakin tekemistä kuin ryyppääminen. Aina. Se kannattaa pitää mielessä.

Anne hei!

Sulla on terve ja rehellinen lähtökohta, kun tiedät olevasi alkoholisti. Silloin on oikea syy lopettaa juominen, ja sinulle on syntynyt halukin luopua alkoholista. Jos yksin et jaksa, voit hakea apua. Yläpalkin kohdasta MISTÄ APUA? löydät ison määrän erilaisia avuntarjoajia. Valinta on sinun. Hyvää raitista kesää!

Tänään et ole yksin

Täälläkin iso päätös tullut tehtyä ja olen vahvasti sitä mieltä että haluan raitistua täysin. Lukuisat vähentämisyritykset ei onnistu ja aina kun juon niin juon itseni sekaisin ja rahaa kuluu holtittomasti enkä ole pystynyt melkein ikinä jättää juomista muutamaan vaan aina sitä löytää itsensä baarista örveltämästä. Vahva tunne välillä että ryyppääminen vie minut kauemmaksi siitä elämästä mitä haluan elää. Lisäksi sairastun aina flunssaan bileiltojen jälkeen, ja se on saanut minut hoksaamaan että tuhoan tässä terveyttäni.

Uusi terveempi, selvempi elämä on erittäin tervetullut minulle. Annellekkin tsemppiä !