Haastateltavaa etsimässä: lääkeriippuvuus

Hei,
olen toimittaja, tekemässä Apuun juttua lääkeriippuvuudesta. Haluaisin haastatella lääkeriippuvuuden selättänytta henkilöä, joka kertoisi miten riippuvuus syntyi ja miten hän on päässyt siitä eroon. Jutussa voi esiintyä tekaistulla etunimellä ja niin, ettei kuvasta tunnista. Otathan yhteyttä tea ät tekstiputiikki.fi, niin kerron lisää.

Minä voisin kertoa oman tarinani nimettömänä. olen kolme kertaa selättänyt lääkeriippuvuuden, mutta retkahtanut uudelleen. Nyt on taasen hyvä yritus menossa 5kk ilman ja elämä hyimyilee…

Vieläkun kerran lisäät yhteystietosi. Noilla edellisillä en löytänyt mitään.

Täältä löytyy 20 vuoden kokemus lääke ja muista aineriippuvuuksista. Voitko vaikka ostaa prepaid-liittymän (tarjouksessa 3,90€) ja laittaa numeron tänne niin otan yhteyttä.

^Aika heikko esitys, jos ette sitä löydä. Ehkäpä sen tarkoitus olikin karsia haastateltavia. Minä tiedän Teasta jo ihan kaiken. Ihan kiinnostava tapaus.

Aloitusviestissä on mainittu sähköpostiosoitteeni, sinne vaan rohkeasti viestiä. Haastattelu tapahtuu tietysti täysin luottamuksellisesti eikä valmiista jutusta voi haastateltavaa tunnistaa. Haussa siis henkilö, joka on selvinnyt riippuvuudestaan, tai ainakin on päässyt hyvään alkuun.