Haastateltava haussa Radio Novalle: Aiheena nettiriippuvuus

Olen tekemässä Radio Novaan juttua nettiriippuvuudesta. Minulla on jo lääkärin kommentit aiheesta äänitetty, mutta toivoisin saavani juttuun mukaan myös haastateltavan, joka itse kärsii nettiriippuvuudesta. Toivoisin saavani vastauksia kysymyksiin, miten nettiriippuvaisuus alkoi, miten se vaikuttaa arkielämään ja kuinka sen kanssa eletään. Toivoisin myös saavani tietoa sen hoitokeinoista.

Koska en ole vielä löytänyt haastateltavaa, tarkkaa esityspäivää ei vielä ole. Tähtään kuitenkin siihen, että juttu saataisiin ulos syyskuussa. Ohjelma tulee kuitenkin ulos arkipäivänä kello 12.40 Novan Keidas-ohjelmassa. Kyseessä on ilmiöitä ja lifestylea käsittelevä toimittamani ohjelma. Editoituna ohjelman pituus tulee olemaan noin neljä minuuttia. Uusinta esitysviikon viikonloppuna on myös mahdollinen. Juttu tulee jälkikäteen kuultavaksi myös nettisivuillemme, osoitteeseen http://www.radionova.fi/page.php?page_id=1003

Haastateltavan osuus voidaan nauhoittaa joko kasvotusten tai puhelimitse. Nova toimii Helsingin Ilmalassa, kaikkein parasta olisi, jos haastattelun voisi tehdä täällä meillä. Luonnollisesti haastateltavan anonymiteetti taataan, henkilö voidaan esim. esitellä peitenimellä ja ääntä voidaan muuttaa tunnistamisen vaikeuttamiseksi.

Koen aiheen tärkeäksi ja olisi mahtavaa, jos löytäisimme haastateltavan täältä. Toivoisin yhteydenottoa meilitse: pauliina.tuomola@radionova.fi, sillä en aina pääse vastaamaan puhelimeen.

Ystävällisin terveisin,
Pauliina

Pauliina Tuomola
Radiotoimittaja
Radio Nova
Ilmalankatu 2 C
00240 HELSINKI
Tel 010 300 100
Mob 050 564 2053
Mailto pauliina.tuomola@radionova.fi
radionova.fi

Teemme päivästäsi paremman.