Haa avokatkolla ollaan

…mut laitoin Diapamin taskuun että voisin heti mennä alkoon hakee viiniä. Voi että mä oon sitten kekseliäs HAHAAA.
Pitkän harkinnan jälkeen alotin siis avokatkon, olin YHDEN päivän juomatta mitään (toim. huom. oon juonu esim tänä vuonna joka vitun päivä kunnon kännit). Menin hakemaan uudet pillerit, laitoin taskuun ja suoraan alkoon. Eihän tästä tuu yhtään mitään! Nyt töissä promilleissa ja sitä rataa. Mä oon finaalissa siinä mielessä et kaikki on VIELÄ kunnossa, on koti, työ, ihmissuhteet kaikki ok. Tuntuu ettei oo kauaa. Miks mä en pysty ees avokatkoon???

Yritä nyt vaan pysyä poissa alkosta ja heittele bentsot ääntä kohti, kun vielä kulissit on pystyssä! Tota vauhtia ne romahtaa hyvinkin nopeasti! Kun en ole itse ollut millään katkolla, niin kiinnostaa kysyä minkälaisen satsin sieltä saa pameja? Mulla on psyyken sairauteen määrätty max. 15 mg Diapam / vrk. Paljon tsemppiä sulle!!!

t. Juhani

samat mitä juhani neuvoi. Bentsot ääntä kohti sitte mietitään jatkot.

Palasin uudestaan tähän. Ootko vielä täällä?

Juu hengissä ollaan, pikkupromilleissa töissä (toim. huom. tämä ei vahingoita ihmisiä eikä eläimiä)
Harkitsen KOVASTI jos huomenna kävisin selviämisasemalta hakemassa pillerit eli en jois.
Oon Espoosta ja Emppu toimii viikolla, mut Kilon selviämisasemalta saa pilsut la-su ja pyhinä.
Oli aika masentavan näköset nää sängyt rivissä, siinä missä tosialkkikset yrittää jatkaa elämää.

No aikamoinen koktaili tuli. Neuramin lihakseen kolmena päivänä, Diapam 5 mg ekana päivänä 2 kpl x 3, tokana vähemmän, Primperan mahd. pahoinvointiin, Imovane 7.5 mg nukahtamiseen, Propral tykytykseen yms. Mites sun kulissit?

Taas hävisi teksti ku kirjottelin. Enivei.
Pärjäät kyllä, hienoa että tavattiin täällä!
Tuo koktail on varmaan hyvä, ota ihmeessä se.

no joo joo tutustuin tänään työpaikan käsidesiin…

Joit siis käsidesia vai?

Eipä taida tämä Annie olla kovin vakavasti otettava vähentelijä. Liittynyt 2012. Trollit on trolleja, älä ruoki niitä.

Käytännössä trollausta voi olla äärimmäisen vaikea erottaa pelkästä syvästä tietämättömyydestä tai tyhmyydestä, joskin säännölliset trollaajat yleensä oppii tunnistamaan.

Juulian kanssa samaa mieltä, jätetään omaan arvoonsa.

Anteeks nyt hirveesti mut mä oon ihminen, alkoholisti ja oikeesti maistoin työpaikan käsidesiä. Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä???
Miks mun kamala elämä pitää tulkita vitsiks, tästä on kuulkaa vitsit kaukana. Avokatko ei onnistunu, googletan näitä muita vaihtoehtoja, minnesota 1 kk maksaa 6000e just joo…

Niin, liityin 2012 kun tajusin juovani liikaa, sen jälkeen oon vaan juonu ja juonu ja juonu ja vajonnu alaspäin.

Repesin nauramaan kaksin kerroin ku päihdehuoltopaikan vessassa oli käsidesi jossa luki ALKOHOLITON.
Oon vajonnu melkosen alas, mutta tää huvitti silti. Huumorintaju hävii viimisenä ihmisestä.

Tästä on trollaus kaukana, vai onko se niin vaikea uskoa miten alas mä oon vajonnu? En oo tyhmä enkä tietämätön - kaukana siitä.

Oon nyt töissä promilleissa ja ajattelin että nyt pitää nöyrtyä ja sanoa jollekin jotakin. Pomoja ei oo enää töissä eli ei toimi. Mutta tuntuu että mä en jaksa enää. Ois vitun noloo ilmottautua alkkikseks…

Mitä noloa siinä on kun sanoo olevansa alkoholisti? kun sitä on niin se on sitten niin.
Mä olen nähnyt töissä niitä käsidesin juojia ja varastajia eli siihen on siis todellakin syynsä miksi osa on alkoholitonta.

Töissä siis olet kuitenkin? työpaikan kauttahan pääsee hoitoon? Ennen pitkää tulee se tilanne, että ne suosittelee sulle hoitoon menoa ja jos et mene niin napsahtaakohan se lopputili sitten. En näitä tarkkaan tiedä nykyään, mutta jotenkin noin.
Jos juot ja juot niin kuin sanot ja promilleissas olet duunissakin niin stoppi tulee jossakin välissä.

Anteeksi anniewilkes, tyhmä tässä on ollut Ulpukka. Olen todella pahoillani. Toivon sydämestäni, että pääset jotenkin sieltä toivottomuudesta pois, ja löytäisit avaimen lukitun oven avaamiseen.

Dear AnnieWilkes, hyvä kuulla että sun huumorintaju on tallella, vaikka tilanteesi on aika karuton.

Ammenna tuosta positiivisuutta ja naura itsellesi ja asioille mitä ympärilläsi tapahtuu. Se auttaa ja siten ainakin minä usein käsittelen vaikeita asioita, positiivisesta näkövinkkelistä ja pilke silmäkulmasta.

Sun pitäisi saada ehdottomasti putki poikki ja semmonen parisen viikkoa juomatonta aikaa, niin alkaisi pää raksuttamaan. Tapoja on monia.

Helpompi täältä sivusta huudella, mutta jos otat asian esiin töissä ja kerrot että tarvitset hoitoa, mikä on pahin asia mikä voi tapahtua? “Joudut” hoitoon? Menetät työsi (saat uuden jossain vaiheessa)? Joudut häpeämään? En tiedä millaisissa hommissa olet, joten en kommentoi tätä enempää.

Sulla on sairaus, johon et oikein voi vaikuttaa, se pitää saada kuriin. Voit tietenkin yrittää yksin olla juomatta, se vaan voi olla vaikeaa. Sitä kannattaa kuitenkin yrittää samalla, koska sitten jos ei pysty olemaan juomatta, se on selkeä merkki että nyt tarvitset apua. Esimerkiksi työterveyshuollon kautta, marssimalla katkolle jne jne jne.

Pysy kuitenkin täällä meidän mukana, koska voit olla varma että me sua kannustetaan ja ehkä saat uutta perspektiiviä tilanteeseen. Prosessi on pitkä joten kärsivällisyys ja itselleen armollisuus on oleellista. Myös se, että heti ei välttämättä onnistu on syytä hyväksyä.

Muuten, tuleeko käsidesejä eri makumaailmoissa? En ole kokeillut :wink:

ksk