Garde is back!!! Stronger than ever!!!

Hei. Olen garde. Entinen garde, nyt siis pisteellä, kykyni raitistua on saanut oleellisen
lisäpisteen! :smiley:

Tervehdys kaikille, niin RC:lle, Vaeltajalle, Prossalle kuin monelle muullekin!

Vähän taustaa: olen lopetellut tässä useamman vuoden ajan. Tähän saakka kaikki aikaisemmat yritykset
ovat olleet hyviä harjoituksia, nyt kyseessä on todella kovan luokan tosissaan oleva lopetus! Se on jännää, miten
nyt-hetkessä eläminen on jossain määrin aika huvittavaa! Sitä on jollain tavalla paljon itsevarmempi nyt-hetkessä
kuin käsitellessään menneisyyttä, tulevaisuutta,syntymää tai kuolemaa. Ehkä tämä tästä sutviutuu, ja miksei,
koska keinot ovat monet, ja niitä keinoja saa käyttää, joita haluaa käyttää!

Passiivit ja konditionaalit ovat vaarallisia, yritän vahtia niitä kuin aikainen lintu matoa!

Miten sinä teet nyt erilailla. Onko tunne vain vahvempi, vaiko oletko hakenut myös f2f tukea raittiuspyrkimyksillesi.

f2f:ää vähän heikonlaisesti, kun pelottaa ryhmässä.

Tervetuloa Garde! Mukava kuulla sinustakin. Meikäläisellä menee hyvin tällä hetkellä alkon suhteen, eli ottamatta ollaan ja mikä tärkeintä, niin se untuu hyvältä. Toivotaan todellakin, että sinä myös pääset eroon tuosta pirullisen kuluttavasta ja rasittavasta lopettamisen yrityksen kierteestä ja nyt todellakin onnistut siinä.

T. Prossa

Mikä pelottaa?

Ryhmä.

Toivottavasti pääset sen yli.

Olen nyt ollu taas muutaman päivän juomatta. Viikonloppuja kaikille…

Kuin myös, garde!
Mikä pelottaa ryhmässä? Puhuminen? Uudet ihmiset?

Mä en halua mennä AA-ryhmiin. AA-kirjallisuudessa on todettu, kuin myös ryhmissä, että
kokeilkaa, että sopiiko. Minä olen todennut, että minulle ei sovi.

SUoraan sanottuna ihmetyttää, kun luullaan, että olen “in denial” tai jotain muuta outoa, kun en halua
mennä AA:han.

Ai me puhuttiin AA:sta? Mä luulin että ryhmästä :slight_smile:

Tänään on raitis päivä, tänään on ihana päivä!

Niin on :slight_smile: . Aurinkokin paistaa ulkona ja kyllä oli hienoa seurata aamuhämärässä kun päivä alkoi kajastaa auringon nousun myötä. Moista nautintoa harvemmin pystyy krapulassa tehdä, eikä varsinkaan nauttimaan siitä. Elämässä on paljon pieniä ihmeellisiä asioita joista pystyy nauttimaan. Pitää vain pääkopasta siivota itsestäänselvyydset pois ja nauttia realiaikaisista pienistäkin tapahtumista jotka ei enää koskaan tule toistumaan juuri samanlaisina.

T. Proseduuri

Olen nyt joitakin päiviä ollut juomatta, mutta enpä sano, ettei tule liikaa onnitteluja.

Yleensä olen romahtanut joko jos olen ollut hyvällä tuulella, huonolla tuulella, tai neutraalisti
(liian kauan aikaa). Haasteita on siis piisannut!

´

Tuulilla ne laivatkin seilaa!

No mites sillä gardella menöö? Ootko pysytellyt ilman alkoa?

Hei,
Minuaki kiinnostaa. :wink: Miten sujuu?

Aka vaikeaa on. Kuuteen viikkoon en ole ollut humalassa, mutta raskasta on välillä.

Pitäisi varmaan välillä lukea Tolstoin Sota ja rauha.